Bekijk volle/desktop versie : zwarte magie



Pagina's : [1] 2 3

14-05-2004, 16:34
hebben jullie eens een 'shor' (of zwarte magie) ervaring gehad? Of geloof je er niet in?
VERTEL!!

14-05-2004, 16:53


nou waarom wil je dat weten ben je iets van plan of zo kom op man doe niet zo eng

14-05-2004, 16:55
hahha nee joh, ik heb gewoon heel veel verhalen (vooral in marokko) gehoord, wat zieke mensen wel niet doen om hun doel te bereiken!! En nu wil ik anderen hun ervaring wel eens horen, is toch niks mis mee??

14-05-2004, 16:55
Nooit gehoord van het boze oog?(jaloezie enz. ik ken bijv. een die een ramp kan veroorzaken alleen door haar aanwezigheid)

14-05-2004, 16:56


ja? En geloof je daarin dan?

14-05-2004, 17:16
SIM-SALA-BIMMMM..... :tover:

De gene die een vloek (shoer) op een ander laat rusten zal meteen naar de Hel gaan, en zal voor eeuwig in de Hel blijven en er nooit uitkomen!

Maar Shoer bestaat wel jah! Tfoe mensen die dat doen zijn diep-triets en levenloos. Zomaar gaan ze andermans leven verzieken!

14-05-2004, 18:21

Citaat:
Origineel gepost door Zaroka
ja? En geloof je daarin dan?
ikke wel

Zulk magie is aan de mens geleerd door djinns, in opdracht van Allah,
niet om voor zichzelf te gebruiken, maar om zichzelf te kunnen verdedigen tegen mensen die dit magie voor zichzelf gebruiken(haram)de toekomst voorpellen(op welk manier dan ook) is gewoon zwaar haram. Dingen zien die niet te zien zijn(geesten, spoken enz.) zijn niet weggelegd voor de mens...

Er zijn voorspellingen van zulke mensen die wel eens uitkomen, dit is niet omdat ze ernaar gokken; djinns die fluisteren ze de woorden in, waarvan 9 van de 10 woorden leugens zijn(figuurlijk).

14-05-2004, 18:32

Citaat:
Origineel gepost door Zaroka
hebben jullie eens een 'shor' (of zwarte magie) ervaring gehad? Of geloof je er niet in?
VERTEL!!


kijk diep in me ogen

14-05-2004, 18:55
ja het het bestaat of je het nou wel gelooft of niet en dat geldt ook voor het zwarte oog l'3ajn! en je wordt er voor gewaarschuwd in de heilige qoraan !!

14-05-2004, 19:30
Ik geloof er in maar alhamdoulilah nog nix meegemaakt

14-05-2004, 21:16
Meegemaakt en ik geloof het !!!

Die mensen die dat doen zijn zo vals, en zo gemeen ...
Ik snap niet hoe je dat kan doen ...


14-05-2004, 21:23
Als moslim zijnde moet je het wel geloven, want het staat in de koran.

En ja, ik heb ook vreselijke dingen gehoord van vrienden waarbij het gedaan was. Ik vind dat je als persoon zijnde niet lager kunt zinken dan wanneer je iemand dankzij shor voor je probeert te winnen of een andermans leven te verpesten. Die manipulatie is verreweg de laagste soort. Als iemand niet voor je valt voor de persoon wie je bent...hoe zielig kun je dan zijn om hem/haar d.m.v. shor voor je te winnen??!!! Ik vind dat soort mensen echt triest...en erg laag.

14-05-2004, 21:42


ja ik ken er een die het toepast heb het me eigen ogen gezien

saruman the white, he's a dangerous mf.

14-05-2004, 21:58
ik kan shor doen bij mensen, ik heb de gave gekregen, dus mensen pas op voor mij.
en mensen die willen dat ik shor uitvoer bij iemand, zijn altijd welkom tegen inleveren van je ziel, doe ik shor bij de persoon die je wilt dat ik het doe.

ik spaar zielen namelijk

14-05-2004, 22:04

Citaat:
Origineel gepost door CruellaDeVil
ik kan shor doen bij mensen, ik heb de gave gekregen, dus mensen pas op voor mij.
en mensen die willen dat ik shor uitvoer bij iemand, zijn altijd welkom tegen inleveren van je ziel, doe ik shor bij de persoon die je wilt dat ik het doe.

ik spaar zielen namelijk
Tazzz 3ala opmerking !!!

Nou leuk voor jou dat je dat kan ....

Ga een leven downloaden, want je bent echt hopeloos

Pagina's : [1] 2 3