Bekijk volle/desktop versie : manlief is jarig wat als apportunitie cadeau?



13-07-2009, 12:53
help dames manllief is donderdag jarig, watmoet ik voor hem kopen/regelen wat echt als verassing aankomt???

13-07-2009, 13:15


doe maar een i phone meid...hij zal het geweldig vinden.
Je moet 200 euro bijbetalen.

13-07-2009, 13:25
heeft ie al meid.

iets anders

13-07-2009, 14:07
lekker uiteten (op jouw kosten )

13-07-2009, 14:09


of een nieuw scheerapparaat ofzo?

13-07-2009, 14:10
of je koopt helemaal niets op donderdag... en dan gaan jullie een weekendje weg? Das wel een verassing

13-07-2009, 15:00
weet je wat ik had gedaan, Op de dag dat hij jarig was had ik heb gewoon gefeliciteerd.. voor hem gekookt niets bijzonders... zaterdag had ik heb verast met een heel groot pakket, spullen die hij nodig had... parfum horloges zat.. ik dacht ga creatief doen.. ben een dekbed gaan halen met 2 kussens, dekbedovertrek, 2 handdoeken ,2 washandjes, T-shirt, Boxers,sokken, hele scheerset scheermes, scheerschuim lotion daarvan.. in een mooi pakketje body lotion, wasgel... haar gel.. hihihi jullie zullen wel denken zal wel een stinkerd zijn.. hihih neee zitten midden in een verhuizing dus daar had hij wat aan.. en heb alles zo in elkaar gebouwd tot een mooi groot pakketje... ingepakt en met sliertjes en zo... komt hij mij ophalen.. vraag hem of hij het in de auto wil tillen want deze pakket is voor jou zus... zij is volgend week jarig... zegt hij heel zielig tegen mij zij wel een cadootje en ik niet. een maal thuis h hihih liet ik het hem uitpakken en was helemaal happy... een cadootje waar hij iets aan had... en gebruik van kon maken...

13-07-2009, 15:54
ok

even wat suggesties opgeven waar je eventueel roman kunt uiteten??????

en nog meer apportunities ladies???

13-07-2009, 16:18
ik zou zeggen....koop een mooi horloge en aan de achterkant (als hij t mooi vindt) kun je dan jouw naam of een stukje tekst laten graveren...

of twee tot drie paar kledingsetjes helemaal compleet...broek..overhemd...trui...jasje...sokken ..schoenen...sjaaltje ofzo...

romantisch uiteten kun je bij:
topkapi (niet op zaterdag!!)
pappagalo in spijkenisse (italiaans...echt leuk...ze hebben een romantisch terras)
leuk is ook bij dat wokrestaurant bij pathe de kuip in rotterdam t zit op een hoekje tegenover een indonesisch restaurant)
safir is ook leuk qua sfeer, maar erg duur voor simpel eten
bij safir daar zijn er ook tal van andere restaurantjes...

erg leuk om te doen is ook een boottochtje regelen...privebootje...en dan eten meenemen...en kaarsjes...en dan met de schemering lekker met kaarslichtjes aan varen!!

13-07-2009, 16:19
of anders geef je hem een weekendje weg....gewoon spontaan barcelona of rome/venetie...wow

13-07-2009, 19:24

Citaat door doktora_mona:
ok

even wat suggesties opgeven waar je eventueel roman kunt uiteten??????

en nog meer apportunities ladies???



Hey meid,

Nou ik heb mijn man verrast door hem uit eten mee te nemen.. naar een restaurant..die heel romantisch uitziet..en ook de service top..en het is halal.. namelijk in rotterdam... http://www.mastika.nl..Ik had met de eigenaar afgesproken voor een 5 gangen dinee..dus mijn man wist van niets...dus je moet er wel tijd voor vrij maken.. en tegen het einde van de avond..kwam de eigenaar..met zijn vrouw.. met een dienblad waarop onze toetje zat.. met vuurwerk... Dus hij was heel verrast.. Ik had voor hem een supergrote kaart..en hij moest zelfs bijna een traantje wegvinken... Maar dat was niet zijn verrassing.. Ik heb voor hem een kado bon gekocht..waarmee hij met een ferrari kan gaan crossen.. en weet ik veel wat.. voor een uur tijd.. kostte ongeveer 150 euro.. maar dat had hij niet zien aankomen..

Nou wat je ook doet, het zal zeker wel super zijn!

13-07-2009, 19:27
of helemaal niets want verjaardagen zijn niet voor moslims weggelegd...

en als je toch perse iets voor m wil halen dan zou ik dat niet op diezelfde dag doen...en niet voor zijn verjaardag maar gewoon voor je man omdat je zielsveel van m houdt...