Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : coescoes

Tnawie
13-11-2002, 02:08

Ik heb laatste coescoes voor een paar vrienden gemaakt, knitriya en lala-hamka waren er ook bij. Ik hoorde achteraf dat k te veel ta7mira heb gebruikt. :p :p mn vraag, is er iemand die mij de persiece hoeveelheden van de kruiden wil geven, voor coecoes voor 5 personenen. groetjes v Tnawie

mhaidra
13-11-2002, 16:44
Origineel gepost door TNAwie Ik heb laatste coescoes voor een paar vrienden gemaakt, knitriya en lala-hamka waren er ook bij. Ik hoorde achteraf dat k te veel ta7mira heb gebruikt. :p :p mn vraag, is er iemand die mij de persiece hoeveelheden van de kruiden wil geven, voor coecoes voor 5 personenen. groetjes v Tnawie Couscous mag je eigelijk niet te veel kruiden de basis kruiden voor Couscous zijn zout peper nootmuskaat en gember....samen met een bosje koriander heb je een goede smaak voor couscous. p.s: Couscous bereid je ten alle tijden met olijfolie...ook belangerijk voor de smaak groetjes :zwaai: :zwaai:

Tnawie
13-11-2002, 17:09
Origineel gepost door samira_jeblia couscous met djaj en zbieb!!! hmmmmm:D nee coescoes met zeven groenten :zwaai:

emsoem
01-12-2002, 17:41
hmm couscous is niet lekker... =emsoem=

Tnawie
22-10-2005, 03:26

Up :hihi: wat nou up:kwaad: laat mn topic lekker slaapen:o meskien lag helemaal achterin bijm.nl te pitten en dan kom jij:kwaad: