Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Rozenwater Zinobio!



12-07-2009, 13:50
Waar kan je die halen ....of kan je ergens anders zo natuurlijk mogelijke rozenwater halen?

Wil hem ook zo graag wie kan mij helpen waar ik die kan halen...


alvast sokran!

12-07-2009, 13:51


heb hem hier gezien maar vertrouw het nooit om te bestellen via internet!


http://www.zinobio.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=3

12-07-2009, 13:55
of wie gaat er nog naar marokko en is zo lief om hem voor mij te halen?

12-07-2009, 14:01
Rozenwater is gewild zo te merken..

12-07-2009, 14:06



Citaat door Sanae_Tamazight:
Rozenwater is gewild zo te merken..



ja echt wel...je krijgt er zo te horen en zien een mooi egaal en fris huidje van! that makes me curious

12-07-2009, 16:25
ken je ook iets voor je haar

12-07-2009, 16:32

Citaat door kaugumziekte:
ken je ook iets voor je haar


kijk hierop meid misschien dat je wat vind ...

p.s rozenwater kun je ook voor je haar gebruiken

http://www.islamproducten.nl/drogist.html

12-07-2009, 16:37
Je kan beter gewoon gedroogde rozenblaadjes halen. En dat daarna in water doen. Voor wat wil je het eigenlijk gebruiken? Gezicht?

12-07-2009, 16:38

Citaat door MarocciiaLady:
Je kan beter gewoon gedroogde rozenblaadjes halen. En dat daarna in water doen. Voor wat wil je het eigenlijk gebruiken? Gezicht?



Ja

12-07-2009, 16:42

Citaat door Tamazight_zine:
Ja


Dan kun je gewoon bij de kruidvat gedroogde rozenblaadjes halen. Daarna in warm water doen. Daarna laat je je gezicht stomen door je gezicht boven het water te doen met een doek over je hoofd. Het helpt zeker voor de puistjes en het haalt vieze vetten etc. van je gezicht weg.

12-07-2009, 16:45

Citaat door MarocciiaLady:
Dan kun je gewoon bij de kruidvat gedroogde rozenblaadjes halen. Daarna in warm water doen. Daarna laat je je gezicht stomen door je gezicht boven het water te doen met een doek over je hoofd. Het helpt zeker voor de puistjes en het haalt vieze vetten etc. van je gezicht weg.



Sokran voor de tip meid!

weet je ook hoelang je ongeveer je gezicht moet stomen..

12-07-2009, 16:50

Citaat door Tamazight_zine:
Sokran voor de tip meid!

weet je ook hoelang je ongeveer je gezicht moet stomen..

Het is beter om twee keer per week 15 minuutjes te doen. Je krijgt er echt een soepel en zacht gezicht van. Het zal best moeilijk zijn om adem te halen, maar probeer vol te houden door om de vijf minuten adem te halen. Het is zeker een aanrader. Het droogt de puistjes uit en het laat geen littekens achter, naar mijn mening. Geen dank, meid. You're welcome

12-07-2009, 17:02



Citaat door MarocciiaLady:
Het is beter om twee keer per week 15 minuutjes te doen. Je krijgt er echt een soepel en zacht gezicht van. Het zal best moeilijk zijn om adem te halen, maar probeer vol te houden door om de vijf minuten adem te halen. Het is zeker een aanrader. Het droogt de puistjes uit en het laat geen littekens achter, naar mijn mening. Geen dank, meid. You're welcome



super!

ik weet genoeg...

ik ga het zeker proberen en Insha'Allah laat ik je dan weten wat het resultaat is geworden

12-07-2009, 19:20

Citaat door Tamazight_zine:
super!

ik weet genoeg...

ik ga het zeker proberen en Insha'Allah laat ik je dan weten wat het resultaat is geworden


Incha'Allah meid.