Bekijk volle/desktop versie : Alleen shoppen



12-07-2009, 11:35
Is echt heeeerlijk en veel beter dan met vriendinnen.

Geen gezeur, je hoeft niet met iemand rekening te houden.

Kortom lekker vrij te gaan en te staan waar en hoelang jij wilt!

12-07-2009, 11:37


Shoppen met je man en/of aanstaande is pas leuk, constant mn tastjes dragen, me vertellen hoe ik in de kleding uitzie en daarna gaat ie afrekenen. Life is soooo beautiful!

12-07-2009, 11:37
Soms is dat wel fijn, maar meestal is het toch leuker met vriendinnen/moeder.

12-07-2009, 11:39

Citaat door Roos_vicee:
Shoppen met je man en/of aanstaande is pas leuk, constant mn tastjes dragen, me vertellen hoe ik in de kleding uitzie en daarna gaat ie afrekenen. Life is soooo beautiful!


Ja, dat geloof ik best allemaal wel


Citaat door amira_mocro:
Soms is dat wel fijn, maar meestal is het toch leuker met vriendinnen/moeder.


Ja inderdaad, soms is dat echt lekker. Even rust

12-07-2009, 11:51



Citaat door Roos_vicee:
Shoppen met je man en/of aanstaande is pas leuk, constant mn tastjes dragen, me vertellen hoe ik in de kleding uitzie en daarna gaat ie afrekenen. Life is soooo beautiful!



Arme Fouad.

12-07-2009, 12:00
Dat doe ik altijd. Dan kan ik alles op mijn gemak doen. En later afspreken met een vriendin om wat te drinken en eten.

12-07-2009, 12:01
Klopt doe ik ook vaak

12-07-2009, 12:10

Citaat door Dimitra:
Arme Fouad.


Dat is ook wat ik dacht


Citaat door Ghzalaa:
Dat doe ik altijd. Dan kan ik alles op mijn gemak doen. En later afspreken met een vriendin om wat te drinken en eten.


Precies



Citaat door Thoubiet01:
Klopt doe ik ook vaak



12-07-2009, 12:12
zoo idd eerste deed ik dat nooit altijd met vriendin of vriendinne maar de laatste maanden ik shop lekekr alleenm dan gaat het ook veel beter dan vind ik altijd precies wat ik wil hebben...

12-07-2009, 12:16

Citaat door missie_sirieus:
zoo idd eerste deed ik dat nooit altijd met vriendin of vriendinne maar de laatste maanden ik shop lekekr alleenm dan gaat het ook veel beter dan vind ik altijd precies wat ik wil hebben...


Ja en nog een voordeel: Dan hoeven jullie geen ruzie te maken over net dat laatste kledingstuk (zelfde maat) wat zo wel jij als zij heel graag willen

12-07-2009, 12:18

Citaat door VanNiemand:
Ja en nog een voordeel: Dan hoeven jullie geen ruzie te maken over net dat laatste kledingstuk (zelfde maat) wat zo wel jij als zij heel graag willen




ja dat zowoiezo ik heb dat altijd dan is het de laatste maat en dan willen we het allebij dan wordt het niemand krijgt het

12-07-2009, 12:24

Citaat door missie_sirieus:
ja dat zowoiezo ik heb dat altijd dan is het de laatste maat en dan willen we het allebij dan wordt het niemand krijgt het


Ik krijg het aaaaaltijd

12-07-2009, 15:10


Ik vind dat ook heeeeeerlijk alleen shoppen