Bekijk volle/desktop versie : Heel Grappig , Maar een hele goede les (plaatsgevonden in Belgie)



12-07-2009, 04:11


http://www.youtube.com/watch?v=CupqfSGjWzA

Dit heeft plaats gevonden in Belgie , zie het vandaag pas , maar zooo grappig.

voor de mensen die geen arabisch begrijpen:

die man die naast de chaykh staat verteld een verhaal , daarin geeft hij aan dat hij met een paar andere ikhwaan naar een disco zijn gegaan , om mensen het juiste pad te tonen etc , hij zei dat toen ze aankwamen bij de deur stond een marokkaan (mohamed ) als beveiliger voor de deur , de chaykh vroeg hem ohh dus een moslim voor de deur , de andere : ja cheykh luister dan......

Hij gaf later aan dat hij met ze sprak in zijn dialect (riffia) , chwia tajriba , chwia ervaring hahahahhahaahahaah ohhh 9albiiii
ntkkalam tamazight pierfiect hahahahahahhahahahahah hahaha

Hij zei : we stelden elkaar eerst voor en zeiden dat als je een moslim groet dat je 30 hasanaat krijgt , en later vertelde ik hem een beetje over het paradijs en over de dag des oordeels en het hiernamaals , de chaykh vroeg hem : en hij luisterde ?? de man antwoorde ja hij was aan het luisteren op een plek vol andere beveiligers met allemaal moslims en geen moslims . toen zei hij (beveiliger) als je wilt haal ik alle jongeren voor je uit deze discotheek en kan je ze zelf toespreken , hij antwoorde de beveiliger met : nee hoeft niet ze zijn nu niet 100% , ze zijn dronken etc

hij zei later : opeens wkwam er een jongen naar buiten die SAID heet , die beveiliger had Said uitgenodigd om de woorden van de imam (die in dat clipje staat) te horen , said stond toen naast de imam en luisterde aandachtig , de imam voegde toe dat Said Kiwww was helemaal naar de Taliwien (dronken) haahaha

en eenmaal toen hij de hele preek van de imam aanhoorde zei hij


Ma3asalamaa yaa rasoul allaaaaaaaaaaaaaaah



Yaaa rabiiiiii hahahahahahhhahahahahah , Ma3a salamaaa ya rasoul allaaah . die Said mskieeen , moge allah hem vergeven


Assalamo ya rasoul allaaah hadi mouchkilaaa (salam ya rasoul allah dit is een probleeem =>> MachakieeeeLLLL)

De chaykh zei : ik ben bang dat hij zichzelf als God zag


De imam zei dat de beveiliger nu Hamdoulilah het rechte pad heeft gevonden , en sprak een keer de imam aan in een moskee en vroeg hem of hij hem nog herinnert , de imam zei Nee ik ken je niet , de ex beveiliger antworde hem ik was diegene die voor een discotheek stond


Ik hoop dat ik het goed heb vertaald voor mensen die tamazight siwern , en dat we er inchalah wat van kunnen leren .

12-07-2009, 09:46


dat is helemaal niet in belgie, dat is in de al fourkan moskee in eindhoven

12-07-2009, 09:54

Citaat door 3anood:
dat is helemaal niet in belgie, dat is in de al fourkan moskee in eindhoven


Denk dat hij in de was was met de discotheek die in belgie zat.

12-07-2009, 10:14
wat grappig.Gair insha Allah

12-07-2009, 13:34



Citaat door 3anood:
dat is helemaal niet in belgie, dat is in de al fourkan moskee in eindhoven


Dat kan , maar het verhaal heeft wel in Belgie plaatsgevonden

was echt grappig hahah

Ma3a ssalama ya rasoul allaaaah hahahahhh

12-07-2009, 13:43

Citaat door AbouMachakiel:
Dat kan , maar het verhaal heeft wel in Belgie plaatsgevonden

was echt grappig hahah

Ma3a ssalama ya rasoul allaaaah hahahahhh


wil je filmpje weer plaatsen hij doet het niet meer

12-07-2009, 13:47

Citaat door salwa23:

wil je filmpje weer plaatsen hij doet het niet meer



http://www.youtube.com/watch?v=CupqfSGjWzA

aub a a tachinwit

12-07-2009, 13:53
Oef, die sprekers, masjaallah..

Voor de rest wat hij zegt!
Subhanaallah.

12-07-2009, 14:02
het begin is leuk dat hij de voorhoofd van de sheik wil kussen

12-07-2009, 14:27
ik had dat filmpje allang gezien, maar blijft grappig!
die sheick heeft ook een programma op iqraa en heeft ook een programma waarin mensen hem vragen stellen via telefoon/mailen; heel informatief!
op qatar.

12-07-2009, 15:48
Haha wat grappig