Bekijk volle/desktop versie : Als vrienden uit mekaar gaan?!



Pagina's : [1] 2

13-05-2004, 20:11
Stel je voor:

Je hebt geruime tijd verkering met iemand(ja ja haram, ik weet), op een dag dat je het NIET verwacht maakt hij/zij het uit om, voor jou, vage/onduidelijke redenen('t ligt aan mezelf, 'k heb ruimte nodig enz.)

Hier gaat het om: als laatste voegt hij/zij doodleuk toe:
"We kunnen toch vrienden blijven?"

Hoe reageer je?


kom maar op met die meningen en wees niet te zuinig.

13-05-2004, 20:18


hahahah dat is echt de grootste onzin die ze daarna gebruiken om iemand niet te kwetsen

maarja

k zou gewoon zeggen hoef je vriendschap niet ofso

13-05-2004, 20:23
Dan vrienden.. Geen probleem

13-05-2004, 20:25
Dan moet je zeggen: goh, leuk! Leuk man...een vriendschap....ewa zied kan je me ff 100 euro lenen? Wat...nee?? Maar daar zijn vrienden toch voor....


Vrienden......das leuk!

pff....


liefs m..

13-05-2004, 20:26


Kzie Mezelf Eerlijk Gezegd Niet Met Een Jongen Lopen Wat Mijn Vriend Moet Voorstellen..Maar Jah..Nu Ff Normaal Antwoord Geven..

Euhmm..Vrienden Is Oké

13-05-2004, 20:33
Iwa ja dan gewoon vriendschap whatever

13-05-2004, 20:34
Natuurlijk, ieder zijn eigen mening, maar ik zou best moeite hebben met zo'n vriendschap-aanbod('k heb het zelf een keer meegemaakt, nou een maat van me)

Hou wel in gedachte dat je elkaar op een best persoonlijke manier hebt leren kennen(neeee, nie zo, anders kan ook)
Je hebt elkaar geheimen verteld, je hart uitgestort enz. en dan ben ineens 'gewoon' vrienden....

13-05-2004, 20:40
Ja in et begin isda echt pijnlijk
Soms zelfs moeilijk om ermee contact te houden
Je word elke dag geconfronteerd met de pijn
Dus ge zou echt moeten vechten voor u vriendschap
En sterk in u schoenen staan want ik weet hoe het voelt


Citaat:
Origineel gepost door Benkiro
Natuurlijk, ieder zijn eigen mening, maar ik zou best moeite hebben met zo'n vriendschap-aanbod('k heb het zelf een keer meegemaakt, nou een maat van me)

Hou wel in gedachte dat je elkaar op een best persoonlijke manier hebt leren kennen(neeee, nie zo, anders kan ook)
Je hebt elkaar geheimen verteld, je hart uitgestort enz. en dan ben ineens 'gewoon' vrienden....

13-05-2004, 20:42

Citaat:
Origineel gepost door Benkiro
Stel je voor:

Je hebt geruime tijd verkering met iemand(ja ja haram, ik weet), op een dag dat je het NIET verwacht maakt hij/zij het uit om, voor jou, vage/onduidelijke redenen('t ligt aan mezelf, 'k heb ruimte nodig enz.)

Hier gaat het om: als laatste voegt hij/zij doodleuk toe:
"We kunnen toch vrienden blijven?"

Hoe reageer je?


kom maar op met die meningen en wees niet te zuinig.
zaten jullie op een andere golf lengte??

jij op de: AM
zij op de: FM

13-05-2004, 20:43
Ik wil spreken alsof ik een veteraan op het gebied ben(ben ik ook nie),
maar vriendschap kan........





Na RUIM een half jaar.

13-05-2004, 20:43

Citaat:
Origineel gepost door minora
[B]Dan vrienden.. Geen probleem [/B]
Precies..waarom zou dat niet kunnen?

Tlemini shab ntfarkoe shab (= We zijn als vrienden bij elkaar gekomen en scheiden als vrienden)...moet zeker kunnen. Ik vind het altijd zo'n onzin van mensen die zeggen dat dat niet kan...het kan zeker wel. Tenzij diegene je misschien bedrogen heeft ofzo.

13-05-2004, 20:45

Citaat:
Origineel gepost door Benkiro
Natuurlijk, ieder zijn eigen mening, maar ik zou best moeite hebben met zo'n vriendschap-aanbod('k heb het zelf een keer meegemaakt, nou een maat van me)

Hou wel in gedachte dat je elkaar op een best persoonlijke manier hebt leren kennen(neeee, nie zo, anders kan ook)
Je hebt elkaar geheimen verteld, je hart uitgestort enz. en dan ben ineens 'gewoon' vrienden....
Dan doen vrienden ook bij elkaar!

13-05-2004, 20:45


Soms kan het nie als ge nog van hem of haar houd dan isda keimoeilijk


Citaat:
Origineel gepost door kamillia83
Precies..waarom zou dat niet kunnen?

Tlemini shab ntfarkoe shab (= We zijn als vrienden bij elkaar gekomen en scheiden als vrienden)...moet zeker kunnen. Ik vind het altijd zo'n onzin van mensen die zeggen dat dat niet kan...het kan zeker wel. Tenzij diegene je misschien bedrogen heeft ofzo.

13-05-2004, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door kamillia83
Precies..waarom zou dat niet kunnen?

Tlemini shab ntfarkoe shab (= We zijn als vrienden bij elkaar gekomen en scheiden als vrienden)...moet zeker kunnen. Ik vind het altijd zo'n onzin van mensen die zeggen dat dat niet kan...het kan zeker wel. Tenzij diegene je misschien bedrogen heeft ofzo.
Mee eens

13-05-2004, 21:10
Yeah right eerst dump je me en dan wil je gewoon doodleuk vriendjes worden?Echt niet! Dan maar vijanden!

gr Salima

Pagina's : [1] 2