Bekijk volle/desktop versie : Een dag uit het leven van twee Marokkaanse meiden!



Pagina's : 1 2 [3]

02-10-2006, 12:34

Citaat door lala sultana:
als het aan mij lag kon je zo beginnen met een roman...
alleen een klein minpuntje: je spellingsfouten...
verder is alles ok hoor!!!!!!!

maarreeeh ben wel eeergggg benieuwd naar deel II

hopelijk volgt die binnenkort!!!!!

tot ziens!!!
en don't 4get to keep on smiling!!!!!


ik denk niet dat er een deel II komt want die meiden werken nu achter de ramen en die kerel met die grote bruine ogen was hij zelf en heeft een bij naam als LOVER BOY want hoe weet hij dat die jongen grote bruine ogen heeft hahahaha

dit is zijn dagelijks werk meisje volgen en weet ze goed te vinden en ook waneer hij zijn slag moet slaan
en hij is nu binnen want die meiden moeten nu in plaats van 500 aan leuke dingen kopen 1000 euro per dag aan hem hahahahaha

MEIDEN KIJK UIT VOOR DEZE GASTEN

groetjes Simo

02-10-2006, 12:49


-Y-[/QUOTE]


Ik ken iemand of ik heb iemand gekent die altijd deze teken achterliet in zijn mails....( -Y-)

02-10-2006, 12:52
En zie 't verschil, er werd geen 1 keer kwaad gesproken. In tegenstelling tot de jeugd van nu.


Goede tijden.

03-10-2006, 10:06

Citaat door Asri:
Hey Angel

Je weet zoveel dingen niet over mij ... (Ze3ma mysterieus)
Maarre ik schrijf geen verhalen meer..Misschien kan jij het afmaken

-Y-


hahahahahaha
leuk verzonne maar goed er zijn veel dingen die niet klopen in jou verhaal want je kon ze teneerste ook eerder aanspreken zo dom was je dat je w8 tot dat ze bij het station waren dommmmmmmmmm
maar je wist vanaf dat waar ze vandan komen de trein instapten en ook nog eens 2 uur in de trein zaten vreeemd hoor heel vreemd je bent gewoon een acteur die veel van mona lisa leest hahahahaha
en bij the way je bent niet anders dan een lover boy want samira was zeker te moeilijk en woonde te ver 2 uur reizen
daarom gaat het verhaal niet meer door hahahahaha
verzin eens ook een verhaal over die meiden die al achter de ramen zitten en al er in getrapt zijn ..laat eens ook wat van die daden horen wat je marokkanse meiden aan doet en niet zielig een verhaal bij elkaar scharelen van soup boekjes

je wil zeker hier door middel van je verhaal ook marokkaanse meiden de zwakste plek raken want als ik goed lees reageren er best wel veel meiden die echt wel die verhaal leuk vinden en dan meschien denken owww dit is nou echt een kerel maar nu ik deze tip ff er op typ denken ze meschien verder na ..
psst trap er maar niet in meiden

groetjes Simo
Dag ASRI ( zehma younis ) zoek verder met je geleende of gehuurde patser auto die je voor maar 200 euro per week kan huren psst mensen voor meer info voor aanpak van lover boy's meld je bij Simo ik mag ze wel moet je zien als ze voor me kantoor zitten hoe zielig en spijtig doen en sweten dan vreten ze hun nagels er af zo wel turken/marokanen/anti/suri in alle leeftyden hahahahaha psst nu vragen jullie je zeker af wat voor werk ik doe en klink wel oud maar neee ik ben nog best jong en een helle slime hard werkende jongen die voor alle rechten op komt en misdaden en geweld stryd ik sta face toe face voor de gasten die myn broerders en zusteren willen gebruiken en pijn doen en ik help ze tot te met thats my game..

03-10-2006, 10:10


Op dit moment is de één 25 jaar en de ander 26 jaar. Nog steeds ongetrouwd, nog steeds gefrustreerd. Hoe zal dat komen? Door hun leeftjd of hun baardgroei?

03-10-2006, 10:18

Citaat door Asri:
21 & 22 jaar wanen zij zich klaar voor het huwlijk! De juiste mannen zijn hen nog niet gepasseerd, maar ze hopen dat zij dat gauw zullen doen. Ze vinden dat ze een spannende periode tegemoet gaan. Die van 22 voelt zich enigzins gepasseerd. De meerderheid van de meisjes onder haar leeftijd heeft zich al gesetteld met een man en in sommige gevallen zelfs een kind. Ook de meerderheid van de meisjes van dezelfde leeftijd zijn hard op weg! Die van 21 bevindt zich gevoelsmatig op een cruciale grens, als ze dit jaar nog een geschikte partner vindt ligt ze op schema, vindt ze deze niet dan nadert ze de gevoelsgrens van die van 22.


Een dag uit hun leven

Na een moeilijke periode besloten deze twee meiden eens te gaan shoppen in de "BIG CITY Amsterdam"! Dit is namelijk een traditie. Als de meiden zich een beetje down voelen, dan moet er wat afgelachen worden en het liefst zo ver mogelijk van iedereen die ze kennen. Dus met een volle bankbas en wat cash (voor wat lekkers in de trein) gingen de dames op stap.
Ze zijn beide in het bezit van een OV-Jaarkaart, dus reisden ze uiteraard per trein.
De treinreis naar Amsterdam duurt maar liefst 2 uur, maar dat vinden de dames niet erg. Ze hebben altijd veel te bepraten en hebben daar tijdens de treinreis de gelegenheid voor. De raarste onderwerpen komen tijdens zo'n treinreis ter sprake. Van school, en de liefde tot het leven en het geloof! Ierdereen en alles komt ter sprake!
Dit keer kwamen ze tot de conclusie dat ze de minsiter van onderwijs toch veel te danken hebben. Wat een uitvondst zo'n OV-jaarkaart, wat een vrijheid. Dankzij deze OV-jaarkaart hebben zij heel Nederland in hun binnenzak! Waar ze ook maar heen willen in Nederland, met deze kaart kunnen ze door de weeks (want dan is het gratis) komen. Het heeft de Marokkaanse meiden een extra stukje zelfstandigheid en vrijheid gegeven. De ouders zijn er weliswaar wat minder blij mee, maar zij, zij vinden het een uitkomst. Bovendien doen ze niks verkeerd vinden ze. Af en toe als hun frustraties hun te veel worden, als ze de school even niet kunnen zien, en als alles hun net iets te veel wordt. Dan ontsnappen ze een dagje uit de werkelijkheid. Want dat is in principe wat ze doen. Voor een dagje wanen deze meiden zich wonende en levende in een andere stad, een afwijking van hun dagelijkse routine.

Eenmaal aangekomen in Amsterdam gaan ze eerst een hapje eten en wat drinken. Twee uur in de trein daar wordt je wel een beetje muf van! En bij zo'n dagje weg hoort natuurlijk veel en vooral lekker eten! Dat helpt de pijn (ahèm, dat is gewoon een smoesje, ze houden gewoon van lekker eten) Men verbaast zich erover dat die dames nog zo slank zijn!
Na een heerlijk ontbijt gaan ze vol goede moed op stap. Het bankpasje brand in hun portemonnee, er moet gewoon wat geld over de balk vandaag! Dat is hun motto!

Drie uur later zijn ze per persoon zo'n f 500 gulden armer en een paar nieuwe schoenen, een broek en een leuk truitje rijker. Uitgeput (van al dat passen) en met een voldaan gevoel gaan ze naar de dicht bijzijnde MC-Donalds. Op zo'n dag horen natuurlijk een paar franse frietes en een heerlijke fishburger! Een heerlijke verkeerde maaltijd op zo'n heerlijke verkeerde dag. Want laten we niet vergeten dat de beide meiden gewoon een dagje school hebben overgeslagen, betergezegd ze spijbelen gewoon. Maar met dat systeem van de verplichte colleges, niet verplichte colleges en al die groepsprojecten ligt de eindverantwoording toch bij hen zelf.

Bij de MC-Donalds liggen ze helemaal in de deuk om de kleinstedingen. Hoe de serveerster het eten weg brengt, hoe sommige mensen eten en zelfs om wat men besteld! Ze zijn zo ontzettend melig en lachem zo hard. Dat ze de volledige aandacht opeisen binnen die MC-Donalds. Iedere voorbijganger die hun tafeltje passeert staart hun een paar seconden aan voordat ze verder lopen.
Na een uur verlaten ze MC-Donalds. Zo langzamerhand moeten ze weer richting huis werken. De middag nadert zijn einde en voordat de avond begint moeten ze tenminste al in de trein zitten. Ze kunnen natuurlijk niet al te laat thuis komen.

Ze lopen nog een rondje door de stad om het eten de gelegenheid te geven om te zakken en dan lopen ze richting het stadion. Op het Amsterdamse station is het echt elk moment van de dag ontzettend druk het maakt niet uit wanneer , of hoe laat! Het krioelt er van de mensen. Op het stadion lopen ze traditioneel gewijs eerst langs het SWIRLS ijskraampje. Voordat ze überhaupt in de trein stappen kopen ze eerst een ijsje. Of beter gezegd een bekertje mega ijs!
Terwijl ze al begonnen zijn aan hun ijsje wachten ze op de trein. Zittend op een bankje, peuzelend aan hun ijsje, totdat ze opeens een zware stem horen. Smaakt het? Twee paar ogen keken omhoog en raakten verstrengeld in twee paar grote bruine ogen........



2 be Continued...........Stay Tuned



Met alle respect jongen, maar ga naar verhalenrubriek en plaats daar je verhaal.

03-10-2006, 10:42
hoe weten jullie dat hij het sio

Pagina's : 1 2 [3]