Bekijk volle/desktop versie : Een dag uit het leven van twee Marokkaanse meiden!

Pagina's : 1 [2] 3

02-03-2002, 22:40
Asri, ik kreeg echt een schok aan het einde van het verhaal, het is echt vet spannend!
Ik hoop dat deel I gauw vervolgd word!

Groetjes Loubna og:

05-03-2002, 21:01

17-03-2002, 12:17
Hé joehooooe...komt er nog een vervolg?? of ben je nog aan het verzinnen wat deel 3 zal zijn??

PS:Ismael volgens mij zit je in de verkeerde topic...jij moet bij 'man zoekt vrouw' zijn!!!!

17-03-2002, 22:29
hahahaha sorry ismael je klinkt een beetje wanhopig, de een na de andere.

En asri is het een real life story. by the way het is wel leuk zoals bijna ieder ander hier al heeft gezegd,.

veel succes met het laatste deel(tenminste hoop dat je het in een keer aftypt)

MIssy

24-11-2002, 11:31

ga je nou verder of niet....leuk verhaaltje.....

24-11-2002, 12:07

Citaat:
Origineel gepost door dima_zina85
ga je nou verder of niet....leuk verhaaltje.....
Hoi,

Leeft deze topic nog?
Dat was een tijdje geleden zeg...Toen bestond Verhalenrubriek nog niet en dacht ik laat ik es effe een verhaaltje schrijven

Ewa ik heb het verhaal niet afgemaakt...het was de bedoeling dat jullie het zelfs zouden afmaken

Hier laatste stukje:

Ik liep naar hen toe en zei ''smaakt het?'', een van de meisjes keek me met haar mooie bruine ogen aan en ik was op slag verliefd, ik had nooit gedacht dat liefde op het eerst gezicht bestond.Ik wist niks meer uit te brengen en mijn vriend kwam me te hulp schieten, " welke smaak is dat?" hoorde ik hem zeggen. Het andere meisje antwoorde een beetje stotterend dat het een ''swirl met aardbeien smaak was''.

Ineens hoorde ik said zeggen ''hebben jullie zin om wat met ons te gaan drinken'', samira keek me aan en antwoorde knikkend, haar vriendin keek haar aan en begon te giechelen en zei ''ja, laten we dat maar doen, wat hebben we te verliezen!''. Voordat ik wist wat me overkwam liepen we met zijn vieren richting een cafe die verderop stond. we liepen naar binnen en gingen aan een tafeltje zitten, ik ging tegenover samira zitten zodat ik in haar mooie ogen kon verdrinken.

Na een paar uur leuk te hebben gepraat en informatie te hebben uitgewisseld, stonden de dames op en zeiden ''we moeten er nu echt vandoor, de laatste trein gaat over een half uur''.
Ik voelde een steek in mijn hart ik had zo leuk met haar gepraat en het klikte zo goed en nu moest ik haar laten gaan, ik wist gewoon dat zij de vrouw van mijn dromen was. Ik hield het papiertje met haar telefoonnummer stevig vast en wist dat ik haar die avond nog ging bellen.

Thuis aangekomen ging ik naar mijn kamer, ik voelde voor het eerst in mijn leven vlinders in mijn buik en het was zo'n lekker gevoel. Ik besloot haar te gaan bellen, ik toetste zenuwachtig haar nummer in en schraapte mijn keel, ineens hoorde ik aan de andere kant van de lijn ''hallo met samira'', ik raakte even in paniek maar vermande mezelf en zei ''hoi je spreekt met younes, ik dacht laat ik even bellen om te kijken of jullie veilig zijn aangekomen''. Ik hoorde haar aan de andere kant van de lijn lachen en ze zei ''dank je, dat is heel lief van je, we zijn inderdaad veilig aangekomen''.

Voordat ik het doorhad zei ik tegen haar, ''ik vind je een leuk meisje'', ik raakte in paniek, ik wist niet wat ze met me deed maar ik had me nog nooit zo gevoeld het was alsof ik mezelf niet was. Ineens hoorde ik haar zeggen ''Younes je bent een schat van een jongen en ik moet toegeven ik vind je ook leuk, het was voor mij liefde op het eerste gezicht'' ze herhaalde letterlijk wat ik dacht en ik voelde mijn hart een slag overslaan.

-Y-

24-11-2002, 13:50

Citaat:
Origineel gepost door angel21
Asri schat,

Ik wist niet dat jij ook verhalen kon schrijven

Hey toppie, wanneer kan ik de rest verwachten
Hey Angel

Je weet zoveel dingen niet over mij ... (Ze3ma mysterieus)
Maarre ik schrijf geen verhalen meer..Misschien kan jij het afmaken

-Y-

26-09-2006, 13:10
Jammer dat niemand is verder gegaan met het verhaal...

26-09-2006, 13:16
ga verder je kan goed schrijven

26-09-2006, 13:30
Zo lang geleden

26-09-2006, 13:47
wajaw das meer dan 4 jaar geleden

26-09-2006, 16:54

OLD SCOOL MEMBERS AHAHAH DIE ZIJN NU AL BEJAAAAAAAARD

2002

26-09-2006, 17:04

Jatwerk. Het verhaal spreekt nog van 'guldens'.

26-09-2006, 17:17
The good old times,....

2002?
Dan zou ik "ook" bejaard zijn..
Als je ziey wnr ik lid ben geworden

02-10-2006, 12:30

Citaat door :
Hey Asri je houdt ons wel in de spanning ........

Kom op wie zijn het? verlos ons...........hahahahaha

Keep up writing!

xxxSamiraxxx

ik denk niet dat er een deel II komt want die meiden werken nu achter de ramen en die kerel met die grote bruine ogen was hij zelf en heeft een bij naam als LOVER BOY want hoe weet hij dat die jongen grote bruine ogen heeft hahahaha

dit is zijn dagelijks werk meisje volgen en weet ze goed te vinden en ook waneer hij zijn slag moet slaan
en hij is nu binnen want die meiden moeten nu in plaats van 500 aan leuke dingen kopen 1000 euro per dag aan hem hahahahaha

MEIDEN KIJK UIT VOOR DEZE GASTEN

groetjes Simo

Pagina's : 1 [2] 3