Bekijk volle/desktop versie : De Hijab



11-07-2009, 11:37

Citaat door ismael2009:
.

15-07-2009, 22:50


Salaam oeleikoem broeder,

Ik vind het goed dat je dit onder de aandacht brengt.

Ik heb wel een vraag, wie maakt eigenlijk deze filmpjes met al die special effects, met die geluiden en scherm laten trillen etc. etc.

Ik vind het zo kinderachtig, kan er gewoon niet naar kijken. Dat heb ik vaker als ik op youtube een interessant interview of een lezing wil beluisteren, dan hoor je allemaal anasheed op de achtergrond en special effects en weet ik veel wat allemaal.

Ik begrijp dat echt niet, wat is er mis met gewoon luisteren naar wat de sheikh zegt, zonder al deze dingen die je eerder afleiden??

16-07-2009, 17:43
Soebhanallah ik begrijp wat je bedoelt.

Het is best lastig om dan de lezing goed te volgen/verstaan. Daarnaast raak je snel afgeleid door de anasheed. Helemaal als er geen ondertiteling bij staat. Ik vind het geen positieve vooruitgang. Ghair insha allah.

Moge allah het makkelijker voor ons maken om kennis op te doen, ameen.

16-07-2009, 18:53

Citaat door Cormegano1:
Salaam oeleikoem broeder,

Ik vind het goed dat je dit onder de aandacht brengt.

Ik heb wel een vraag, wie maakt eigenlijk deze filmpjes met al die special effects, met die geluiden en scherm laten trillen etc. etc.

Ik vind het zo kinderachtig, kan er gewoon niet naar kijken. Dat heb ik vaker als ik op youtube een interessant interview of een lezing wil beluisteren, dan hoor je allemaal anasheed op de achtergrond en special effects en weet ik veel wat allemaal.

Ik begrijp dat echt niet, wat is er mis met gewoon luisteren naar wat de sheikh zegt, zonder al deze dingen die je eerder afleiden??



Hoppa !
Helemaal mee eens.

16-07-2009, 18:53



Citaat door Moslima81:
Soebhanallah ik begrijp wat je bedoelt.

Het is best lastig om dan de lezing goed te volgen/verstaan. Daarnaast raak je snel afgeleid door de anasheed. Helemaal als er geen ondertiteling bij staat. Ik vind het geen positieve vooruitgang. Ghair insha allah.

Moge allah het makkelijker voor ons maken om kennis op te doen, ameen.




Ameen

16-07-2009, 22:17
MashaAllah, Djazakoe Allah Oe Ghairan

17-07-2009, 14:04

Citaat door Cormegano1:
Salaam oeleikoem broeder,

Ik vind het goed dat je dit onder de aandacht brengt.

Ik heb wel een vraag, wie maakt eigenlijk deze filmpjes met al die special effects, met die geluiden en scherm laten trillen etc. etc.

Ik vind het zo kinderachtig, kan er gewoon niet naar kijken. Dat heb ik vaker als ik op youtube een interessant interview of een lezing wil beluisteren, dan hoor je allemaal anasheed op de achtergrond en special effects en weet ik veel wat allemaal.

Ik begrijp dat echt niet, wat is er mis met gewoon luisteren naar wat de sheikh zegt, zonder al deze dingen die je eerder afleiden??


Mee eens.

17-07-2009, 21:24
Assalamo alaikom warahmatullah
Moge Allah je belonen om dit met ons te delen.
Uiteindelijk is het de boodschap die telt .
Wa alaikomo salam warahmatullahi wa barakatoho.

17-07-2009, 21:25
up!