Bekijk volle/desktop versie : HELP Relatie Met NIET MAROKKAAN



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

11-07-2009, 02:13
He,

Ik zal in het kort mijn verhaal vertellen. Ik heb dus een niet-marokkaan leren kennen en ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook. We kunnen het goed met elkaar vinden en praten. We hebben nu een relatie, alleen hij wilt mijn hand komen vragen bij mijn ouders ( hij is moslim ) Alleen het probleem is dat ik daar nog niet aan toe ben. Ik ben zo'n type die nog lekker wilt genieten, uitgaan, chillen enzovoorts. Hij wilt hij zo snel mogelijk verloven. Maar ik kan er op 1 of andere manier niet mee stoppen, maar ik hou zoveel van hem. Ik wil hem niet kwijt

Hij zegt ik wil eerst naar je ouders, anders wil ik niet meer met je omgaan, dus afspreken enzo. Hij wilt nu dat het eerst officieel word voordat we weer met elkaar omgaan. Hij zegt als ik niet naar je ouders ben geweest, wil ik je niet meer met je afspreken.

En dan is er nog een probleem, mijn moeder gaat hem sowieso accepteren. Omdat ik het weleens met haar erover heb gehad wat zij er van vind als ik met een niet-marokkaan trouw maar wel moslim. Maar mijn vader gaat het denk ik niet accepteren....

Wat moet ik doen, ik kan geen afstand nemen van mijn vrije leventje maar ook niet van hem.

11-07-2009, 02:17


Verstandig van hem.
Niet spelen, gewoon trouwen.

11-07-2009, 02:17
Hij is toch Moslim.. En hij heeft in ieder geval zoveel normen en waarden dat hij niet eens meer met je af wilt spreken voor hij om jouw hand is komen vragen..

11-07-2009, 02:17

Citaat door tangawi_01:
weer een vieze euroknaller met haar zogenaamde niet-marokkaan
fuck jou hoertje



Haters zijn in deze topic niet welkom

11-07-2009, 02:19



Citaat door Jilala:
Hij is toch Moslim.. En hij heeft in ieder geval zoveel normen en waarden dat hij niet eens meer met je af wilt spreken voor hij om jouw hand is komen vragen..


Maar ik kan mijn vrije leventje niet loslaten maar hem ook niet. Het is zo moeilijk. Als ik er zo aan denk ben ik er ook nog niet aan toe om te gaan trouwen...

11-07-2009, 02:20

Citaat door kauwtarr:
Verstandig van hem.
Niet spelen, gewoon trouwen.



Het is echt een schatje, ik weet het gewoon echt niet meer. Ik ben er nog niet aan toe om te gaan trouwen. Maar ik wil hem ook niet kwijt. Het is zo moeilijk.

11-07-2009, 02:21
Omgekeerde wereldstijl hahaha

11-07-2009, 02:22

Citaat door Jamila18:
Het is echt een schatje, ik weet het gewoon echt niet meer. Ik ben er nog niet aan toe om te gaan trouwen. Maar ik wil hem ook niet kwijt. Het is zo moeilijk.

Je moet aan je toekomst denken en over welke vrijheid heb je het?

11-07-2009, 02:22
Het is maar wat je onder moslim verstaat. Aangezien jij ook niet veel om het geloof geeft, sloerie.

11-07-2009, 02:23

Citaat door Jamila18:
Maar ik kan mijn vrije leventje niet loslaten maar hem ook niet. Het is zo moeilijk. Als ik er zo aan denk ben ik er ook nog niet aan toe om te gaan trouwen...


Oke, dat is ook wel begrijpelijk, het is een grote stap die je niet zomaar kunt nemen.

Maar, waarom ben je dan aan een relatie begonnen? Ik wil absoluut niet over je oordelen hoor, ik begrijp dat dingen zo kunnen lopen en dat jij had gedacht dat je mss wel veel later pas voor deze keuze zou komen te staan. Maar nu je hier zo over twijfelt, kan dat inderdaad ook een teken voor jou zijn om aan te geven dat je er helemaal niet klaar voor bent.

11-07-2009, 02:24

Citaat door kauwtarr:
Je moet aan je toekomst denken en over welke vrijheid heb je het?



Gewoon dat genieten, altijd met je vriendinnen lekker vrijgezel zijn. Als ik met hem ga trouwen dan word het allemaal anders. Het is een soort bindings angst denk ik...

11-07-2009, 02:25
Als het een jongen is met goeie intenties moet je er voor gaan.

11-07-2009, 02:26


Ik begrijp fat het moeilijk is maar als je echt van hem houdt zal ik voor hem gaan. Je bent toch 18? je bent wel jong , maar geloof me ik ben 25 en heb veel gedaan (veel vrijheid) en dat levert je niets op alleen maar problemen wollah.

11-07-2009, 02:27
En hij is moslim...wat wil je nog meer...en als je vader moeilijk gaat doen ...dan is het belangrijkste voor hem dat hij moslim is toch? en dat is hij

11-07-2009, 02:27
Als ik jou was zou ik gaan trouwen echt waar ben je van de zondes af! Denk aan je toekomst wat vind jij belangrijker? Het geloof of het uitgaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17