Bekijk volle/desktop versie : Hoe gaat Kaká het volgens jullie doen in Madrid?



10-07-2009, 23:28
Ik denk dat hij opnieuw zijn oude vorm krijgt, vooral in het aanvallende Spaanse voetbal zal hij stuk maken

10-07-2009, 23:31


Ik hoop dat hij gaat vlammen, ik gun het hem wel. Ik hoop wel dat Ronaldo kk hard gaat mislukken daar.

10-07-2009, 23:31
weet je wat het is met Kaka, in 2007 had hij een gruwelijk seizoen, hij trok Milan gewoon naar de eindstreep in zn eentje .. maar de rest van het elftal was tenminste een beetje in vorm.

daarna bleef ie goed, maar de rest van zn elftal werd steeds slechter en dan wordt et moeilijk om alles in je eentje te doen.

nu bij Real, waar de spelers niet zo oud zijn en best wel in vorm, gaat ie gewoon vlammen.

10-07-2009, 23:32
Ik denk flop,

10-07-2009, 23:46



Citaat door Cllash:
weet je wat het is met Kaka, in 2007 had hij een gruwelijk seizoen, hij trok Milan gewoon naar de eindstreep in zn eentje .. maar de rest van het elftal was tenminste een beetje in vorm.

daarna bleef ie goed, maar de rest van zn elftal werd steeds slechter en dan wordt et moeilijk om alles in je eentje te doen.

nu bij Real, waar de spelers niet zo oud zijn en best wel in vorm, gaat ie gewoon vlammen.

En Albiol, Ronaldo en Benzema dan?

10-07-2009, 23:56
Ronaldo weet ik niet .. k zie hem bijvoorbeeld bij Portugal nooit uitblinken, alleen bij United, waar hij altijd de vrijheid krijgt.

Benzema en Albiol weet k niet .. ervaring te weinig denk ik.

11-07-2009, 00:05
Kaka gaat vlammen
Ronaldo gaat vlammen
Benzema gaat ze erin prikken
Albiol staat zn mannetje

11-07-2009, 00:05
ervaring te weinig?

Beiden hebben al op een EK gespeeld, CL. Albiol op confederations cup. En ik denk dat Ronaldo de grote man word, die tegenstanders kapot gaat maken. Vooral als je in het tactische Engeland teams kan kapot maken, kan je het ook in het aanvallende spanje

11-07-2009, 00:10

Citaat door realmadridno1:
ervaring te weinig?

Beiden hebben al op een EK gespeeld, CL. Albiol op confederations cup. En ik denk dat Ronaldo de grote man word, die tegenstanders kapot gaat maken. Vooral als je in het tactische Engeland teams kan kapot maken, kan je het ook in het aanvallende spanje


Benzema deed et nie goed met Frankrijk, Albiol heb k nie echt op gelet.
Benzema kan wel een goed spitsenduo vormen met Raul, als ze aan elkaar wennen.

Ronaldo deed veel goeds daar, omdat het team om hem heen werd gebouwd, bij Real en Portugal is hij niet de belangrijkste man. Daarom zie je hem op EK's en WK's nie zo goed spelen. Majah je weet nooit, tis voetbal ..

11-07-2009, 01:30
Kaka gaat weer stralennnnn!
Ronaldo daarintegen, denk dat hij beetje gaat tegenvallen..

11-07-2009, 13:18

Citaat door 15_enzo:
Kaka gaat vlammen
Ronaldo gaat vlammen
Benzema gaat ze erin prikken
Albiol staat zn mannetje






Precies