Bekijk volle/desktop versie : Rekeningen maken mij en mijn man gek.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-07-2009, 20:24
Helemaal knetter wordt ik ervan. Net nog een tandartsrekening van over de honderd euro. En dan nog hier en daar wat rekeningen. Ik was net even op de topic over vrouwen die wel of niet werken. Wat ik niet snap he, is hoe mensen het met 1 inkomen doen of met alleen een uitkering. en dan heb ik het niet over mensen die daarnaast een andere uitkering hebben zoals bijvoorbeeld ww of mensen die zwart werken. Maar hoe doen mensen het met hun rekeningen en boodschappen, kleding enz. En wat dacht je van vakanties? Ik werk ook en ik heb echt niet de mogelijkheid om thuis te blijven en daarom kan ik mij ergeren aan sommige reacties over huisvrouwen. Net zoals er ook veel huisvrouwen zijn die niet kunnen werken omdat ze geen opleiding hebben kunnen volgen. we hebben ons woordje snel klaar liggen. Het enige dat ik kan bedenken is dat we een huur van 560 euro hebben en geen subsidie krijgen. maar wij zijn toch niet de enigen. Volgens mij is dat niet eens zo hoog.

10-07-2009, 20:38


Ja ik ken het wel.. dan heb je net weer een beetje geld over en opzij gezet.. komt er binnen een paar dagen weer een rekening op de mat..
daar gaat het geld !

pff Maarja volhouden... ooit komt er een tijd inchalah dat we geen zorgen meer hoeven te maken om die xxx rekningen

10-07-2009, 20:43

Citaat door Sunshine01:
Wat is jullie gezamelijke inkomen?
Ik hoef niet het exacte bedrag te weten hoor

Maar twee inkomens, ik neem aan rond de 2700?
Minimaal of heb ik het verkeerd..

Nederland is nou eenmaal betalen, betalen en nog eens betalen..



Wat ben ik blij dat ik met (Maroc) Belg ben getrouwd

Jullie hebben gelijk, ik hoor mensen uit Nederland alleen maar klagen over de rekeningen Allah i koen w el 3awn

10-07-2009, 20:53
Ongeveer 1900 netto per maand. 2700? was het maar waar.

10-07-2009, 20:57



Citaat door appelflapje:
Ongeveer 1900 netto per maand. 2700? was het maar waar.



Werk jij niet?

10-07-2009, 20:59
ik werk ook niet en baalm er egt van we houden het nog gelukkig wel vol, maar diep in me hart steekt het we leven met 1 inkomen daarnaast handelt mijn man hier en daar hamdoellilah.
die klote brieven ook altijd van de ene brief naar de andere.

10-07-2009, 21:06

Citaat door Sa7ar:
Wat ben ik blij dat ik met (Maroc) Belg ben getrouwd

Jullie hebben gelijk, ik hoor mensen uit Nederland alleen maar klagen over de rekeningen Allah i koen w el 3awn


jullie in belgie hebben het maar makkelijk met alles.
jullie krijgn daar gewoon twee/drie lonen. loon uit werk en maandelijks loon van kinderbijslag. en wij? wij elk kwartaal.

10-07-2009, 21:06

Citaat door Sunshine01:
Waarom werk jij niet dan?


niemand die op mijn zoontje kan letten geen creche in de buurt, bij sommige moet ik een diploma hebben.
ik wil me eigen brood verdienen dan iedere x te moeten bedelen

10-07-2009, 21:07
ja de vaste lasten kosten het meest( huur, agis, eneco energie)

daarnaast komen nog de boodschappen en auto kosten, tanken, belasting enz

weinig over voor leukeere dingen

10-07-2009, 21:09

Citaat door waterijs:
jullie in belgie hebben het maar makkelijk met alles.
jullie krijgn daar gewoon twee/drie lonen. loon uit werk en maandelijks loon van kinderbijslag. en wij? wij elk kwartaal.



en vergeet de ziekenfonds niet, kost helemaal niets.
el hamdoallah, terwijl ik eerst niet in Belgie wilde wonen, ik ben met moeite verhuisd

10-07-2009, 21:12
in begin van het jaar ik 2 aanslagen gehad van de belasting in denhaag en me man ook 2..

nu woon ik net 2 maanden in delft, en hup meteen weer 3 aanslagen van de belasting


die lui denken dat ik geld zit te stempelen ofzo, stelletje bloedzuigers.. gewoon bijna 2000 aan aanslagen gehad dit jaar

10-07-2009, 21:12

Citaat door toutou20:
niemand die op mijn zoontje kan letten geen creche in de buurt, bij sommige moet ik een diploma hebben.
ik wil me eigen brood verdienen dan iedere x te moeten bedelen

even serieus, moet je echt bedelen bij je man of zeg je dat alleen maar?


ik kan me daar dus echt niks bij voorstellen. ik ben zelf ook huisvrouw en het is vanzelfsprekend dat ik of zijn pasje heb of hij laat geld achter.



oemashraf

10-07-2009, 21:15


jaja moeilijke tijden meid...misschien moeten jullie even alle kosten op en rijtje zetten, boodschappen etc. overal een bedrag voor opzij zetten...

10-07-2009, 21:21

Citaat door noä:
in begin van het jaar ik 2 aanslagen gehad van de belasting in denhaag en me man ook 2..

nu woon ik net 2 maanden in delft, en hup meteen weer 3 aanslagen van de belasting


die lui denken dat ik geld zit te stempelen ofzo, stelletje bloedzuigers.. gewoon bijna 2000 aan aanslagen gehad dit jaar



hoe bedoel je met aanslagen?

10-07-2009, 21:25

Citaat door zina_hbiba:
hoe bedoel je met aanslagen?



belasting betaling voor alles en nog wat..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6