Bekijk volle/desktop versie : Studie MBO Diploma te koop



Pagina's : [1] 2

09-07-2009, 14:00
Ik heb een mbo diploma origineel die ik wil verkopen voor degene die er in is geinteresseerd.
De reden dat ik hem verkoop is omdat er een kleine foutje stond bij geboorteplaats en ik krijg zelf een nieuwe met de goede geboorteplaats dus dan heb ik een dubbele originele diploma.

Geinteresseerden kunnen mij pm'en want dat beantwoord makkelijker en sneller.

09-07-2009, 15:47


Heb je toch niks aan..

Staat toch jou naam op.. Of zie ik dat nou verkeerd.. (niet dat ik interesse heb, heb me mbo al)

09-07-2009, 16:29

Citaat door AlhoceimaMOI:
Heb je toch niks aan..

Staat toch jou naam op.. Of zie ik dat nou verkeerd.. (niet dat ik interesse heb, heb me mbo al)



haha jij misschien niet maar genoeg mensen die er wel een willen en net zoals de ov's worden vervals zo vervalsen ze dus ook een diploma daar zijn prof's voor die naam en geboorteplaats dan veranderen.

09-07-2009, 16:31
Is Fraude wat je doet...je bent even schuldig bij het verkopen als degene die het van je koopt..dus doe het niet..genoeg mensen die op m.nl zitten en die kunnen achterhalen wie jij bent...

09-07-2009, 16:36



Citaat door Elhaja_Rewina2:
Is Fraude wat je doet...je bent even schuldig bij het verkopen als degene die het van je koopt..dus doe het niet..genoeg mensen die op m.nl zitten en die kunnen achterhalen wie jij bent...



Ach als er stond OV kaart kopen dan word er natuurlijk niks gezegd maar dat is nou precies hetzelfde, maar ma3lish dat is dan mijn probleem toch bedankt voor je reactie dat upt mijn topic omhoog.
Genoeg mensen ook hier op m.nl die hem ook wel echt willen hebben en tegenwoordig kan je de naam en geboorteplaats veranderen dus ja...

09-07-2009, 22:37
Zooooo je moet dan echt in geldnood zitten als je je diploma verkoopt

En je kan zon diploma niet zomaar vervalsen, daar komt meer bij kijken Gooi hem lekker weg!

En oja... Dilpoma is tog niet hetzelfde als je OV. Een OV kan iedereen krijgen en voor een dilpoma hoor je toch nog wat moeite te doen...

09-07-2009, 23:15
Wat is nou een MBO diploma nog waard?

09-07-2009, 23:18

Citaat door Chooo:
Wat is nou een MBO diploma nog waard?



hahaahaha niet veel in deze tijden

09-07-2009, 23:44

Citaat door Esma_Alhoceima_:
hahaahaha niet veel in deze tijden


Werkervaring en motivatie zijn belangrijker geworden.

Wie echt wil, komt uiteindelijk altijd wel ergens aan de bak.

09-07-2009, 23:45
Hbo is bijna niks waard laat staan Mbo

10-07-2009, 07:46
Met je MBO kan je alleen ne3na3 mee op de markt verkopen.

stelt dus niets voor....

12-07-2009, 16:47

Citaat door Esma_Alhoceima_:
Zooooo je moet dan echt in geldnood zitten als je je diploma verkoopt

En je kan zon diploma niet zomaar vervalsen, daar komt meer bij kijken Gooi hem lekker weg!

En oja... Dilpoma is tog niet hetzelfde als je OV. Een OV kan iedereen krijgen en voor een dilpoma hoor je toch nog wat moeite te doen...



nee hoor zit niet in geld nood hamdulilaah integen deel heb het juist heeeeeel goed hamdulilaah.
Ik heb 2 diploma's 1 daar zat een fout op bij geboren te en die verkoop ik ik heb zelf de goede diploma dus heb hem dubbel.


diploma vervals je zooo ik weet niet waar jij woont maar dit is 2009 genoeg mensen die ik ken die dat zoo binnen no time hebben vervals tegenwoordig is alles een eitje.

Je doet moeite voor die diploma als OV want haal je je diploma niet dan kan je mooi die OV terug betalen dus het zit vast aan je diploma

13-07-2009, 16:16


verkoop je je diploma inclusief je opgedane kennis?
een papiertje dat geen waarde heeft voor die gene die het koopt kan ik zo met word maken...en dan!!
al is het origineel, je zult hoe dan ook vroeg of laat onderuit gaan met zulke praktijken.
Zie je het voor je iemand met een diploma van bijv Automonteur op sollicitatiegesprek; er wordt hem naar vakkennis gevraagd en stelt hem op de proef door een paar detailvragen te stellen; daar zit je dan met je waardeloze papiertje.

of ik 'zeg' thuis ik ga vandaag een diploma kopen!! is geen groente van ''doe maar een kilo (jaar) geneeskunde, 2 kilo (jaar) bouwkunde.. O Thalla fiya''

maar goed zoals je zei er zijn genoeg mensen die het kunnen gebruiken

succes nog met verkopen

13-07-2009, 18:31
Echt bizar wat er allemaal verkocht wordt hier!

13-07-2009, 19:04

Citaat door Meknessia_87:
Ik heb een mbo diploma origineel die ik wil verkopen voor degene die er in is geinteresseerd.
De reden dat ik hem verkoop is omdat er een kleine foutje stond bij geboorteplaats en ik krijg zelf een nieuwe met de goede geboorteplaats dus dan heb ik een dubbele originele diploma.

Geinteresseerden kunnen mij pm'en want dat beantwoord makkelijker en sneller.


verkoop je k.tje verdiend vast veel, vooral als het goed schoon is.

Pagina's : [1] 2