Bekijk volle/desktop versie : Zou je met een gescheide vrouw trouwen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-07-2009, 10:30

Citaat door Slawie:
Ik zou dat wel doen, ik bedoel zij heeft misschien niet gelukgehad om met juiste man te trouwen.

Zolang zij nooit gebruik heeft gemaakt van haar "gescheidevrouw slachtoffer rol"

Allah houdt van vergeven en mensen die ander mensen kans geven.
.

09-07-2009, 10:35


Helemaal gelijk

09-07-2009, 10:38

Citaat door Slawie:
Ik zou dat wel doen, ik bedoel zij heeft misschien niet gelukgehad om met juiste man te trouwen.

Zolang zij nooit gebruik heeft gemaakt van haar "gescheidevrouw slachtoffer rol"

Allah houdt van vergeven en mensen die ander mensen kans geven.



Ben het helemaal eens met je... Iedereen verdient een 2de kans!

09-07-2009, 10:56
trouwen?



09-07-2009, 10:59


Altijd dat gezeik over gescheiden vrouwen, al die gescheiden vrouwen hebben ook een ex-man, waarom wordt er nooit over hen gezeikt...

09-07-2009, 11:00
Trouwen met een gescheiden man is voor mij het einde van de wereld.

09-07-2009, 11:03
Wat een vreemde vraag.

09-07-2009, 11:10
Ligt er aan waarom ze is gescheiden. Als ze zogenaamd vrijheid en lang leve de lol wilde dan niet. Werkte het gewoon niet of was haar man slecht voor haar ok.
helaas komt dat eerste het meest voor bij die vrouwen.

09-07-2009, 11:24

Citaat door Slawie:
Ik zou dat wel doen, ik bedoel zij heeft misschien niet gelukgehad om met juiste man te trouwen.

Zolang zij nooit gebruik heeft gemaakt van haar "gescheidevrouw slachtoffer rol"

Allah houdt van vergeven en mensen die ander mensen kans geven.


als er wat soemawas is waarom niet


Citaat door Anoniempje25:
Altijd dat gezeik over gescheiden vrouwen, al die gescheiden vrouwen hebben ook een ex-man, waarom wordt er nooit over hen gezeikt...


zit je wat dwars, je moet je druk maken.

zullen wij een topic openen over ex-mannen

09-07-2009, 11:27
gescheiden vrouw ja,

gescheiden vrouw met kind nee..

09-07-2009, 11:29

Citaat door Anoniempje25:
Altijd dat gezeik over gescheiden vrouwen, al die gescheiden vrouwen hebben ook een ex-man, waarom wordt er nooit over hen gezeikt...




Dat is hetzelfde gescheiden zijn is een handicap zowel voor een man/vrouw. Dat komt omdat mensen trouwen zonder dat ze weten met wie ze trouwen. Dat noem ik trouwen om te trouwen.

09-07-2009, 11:30

Citaat door BniBouayach007:
als er wat soemawas is waarom niet



zit je wat dwars, je moet je druk maken.

zullen wij een topic openen over ex-mannen



Ja doe maar
T zit me wel dwars ja omdat er altijd zoveel gespeculeerd word over gescheiden vrouwen, alsof ze t aan zichzelf te danken hebben..

09-07-2009, 11:31



Citaat door Slawie:
Ik zou dat wel doen, ik bedoel zij heeft misschien niet gelukgehad om met juiste man te trouwen.

Zolang zij nooit gebruik heeft gemaakt van haar "gescheidevrouw slachtoffer rol"

Allah houdt van vergeven en mensen die ander mensen kans geven.



09-07-2009, 11:31
ik zou ook met een gescheiden vrouw trouwen why not

09-07-2009, 11:32

Citaat door baby_selly:
Dat is hetzelfde gescheiden zijn is een handicap zowel voor een man/vrouw. Dat komt omdat mensen trouwen zonder dat ze weten met wie ze trouwen. Dat noem ik trouwen om te trouwen.



Daar ben ik het helemaal niet mee eens, in onze marokkaanse gemeenschap is t vooral de vrouw die met die handicap zit

Pagina's : [1] 2 3 4 5