Bekijk volle/desktop versie : *Huwelijksn8 getrouwde mensen*Oke, nu moet ik het echt weten!



Pagina's : [1] 2

08-07-2009, 15:11
Sorry hoor, maar nu ben ik het een beetje zat,
huwelijknacht dit, huwelijksnacht dat,
wat is het nou?

Ga je bloeden? ( al ben je maagd)
of bloeden mensen gewoon niet?

ligt eraan of je een elastische,stugge,ruwe maagdenvlies hebt
( i know everything)

Maar soms ben ik toch bang, en als er nou geen bloed uitkomt,
en je bent nog maagd, gaat je manneke denken dat je het al eens gedaan hebt!

ik heb het een keer met mij boytje besprokken, en hij vindt het geen probleem als ik niet bloed. Maar uiteindelijk wil je het wel, om te bewijzen dat je maagd bent ( al heeft dat er niets mee te maken)

en je wilt het ook, om misverstanden te voorkomen,
je moet het bloeddekentje immers laten zien, aan je schoonmoeder.

Getrouwde lady's,
kom op, zeg eens wat ...

08-07-2009, 15:17

je maakt je te veel druk, chill, thats all

(ps; ben nog niet getrouwd)

08-07-2009, 15:20

Citaat door Sgatjee:
je maakt je te veel druk, chill, thats all

(ps; ben nog niet getrouwd)


ahahaha, dat weet ik sgatje,
maar je wilt het wel weten toch,
of het bij iedereen gebeurt die nog maagd is?
mohiem, ik ben erg nieuwsgierig, naar de antwoorden

08-07-2009, 15:32
k hup wel met je mee

08-07-2009, 15:48

huuh aan wie moet je wat laten zien ?

08-07-2009, 16:13
Lieve meid je hoeft het niet aan je schoonmoeder te laten zien dat deden ze heel vroeger,dat is iets tussen jou en je man en klaar ! Mochten ze toch daarom vragen dan sorry dan vindt ik je schoonmoeder echt bekrompen..! Lieverd niet iedereen bloedt dat ligt eraan in wat voor positie jij bent, gespannen of juist naar je zin.. Maak je daar aub niet druk om joh komt allemaal goed ins'allah..

08-07-2009, 18:31
Je hoeft helemaal nix te laten zien!..waaruit blijkt dat??in de islam is dit niet bekend..maar als je accoord gaat met dat marokkaanse achterlijke cultuur gebeuren moet je zelf weten, maar je bent het niet verplicht.wat er gebeurt in jullie slaapkamer dat moet je voor jou houden.

dit deden mensen vroeger, begrijpelijk uit onwetendheid..die vrouwen maakten zich standaard druk dat wanneer ze niet bloedde elke moment er uit kunnen worden gegooid, maar dat was een tijd van onwetenheid, niemand was geleerd,alleen cultuur was het enige wat hun beinvloedde.maaar nu leven we in een ander tijd,men is nu geleerd vergeleken met toen.Alhamdoelilah dat islam bestaat, daar kun je mee leven...

08-07-2009, 18:32
Nogmaals! Je HOEFT Niet Perse te BLoeden!...elke vrouw is andersss.al bloed je 100 x, een man kan echter wel voelen of je wel of geen maagd bent, daar is bloed niet voor nodig.

08-07-2009, 20:12
ieuw mijn schoonmoeder ziet niks wat is dat nou weer wilt ze bloed in jah dan snij je eventjes in je vinger zet het in je doekje en laat dat zien het is niet dat ze gaat controleren !! en volgens mij als je schoonmoeder dat vraagt dan heb je geen goede schoonfamilie

08-07-2009, 20:55

Citaat door Sgatjee:
k hup wel met je mee


shoukran!

08-07-2009, 20:56

Citaat door Sgatjee:
k hup wel met je mee


Citaat door Coctaill:
huuh aan wie moet je wat laten zien ?


aan je schoonmoeder, be3da dat is wat ik hoor vaak

08-07-2009, 20:57

Citaat door uniek_88:
Lieve meid je hoeft het niet aan je schoonmoeder te laten zien dat deden ze heel vroeger,dat is iets tussen jou en je man en klaar ! Mochten ze toch daarom vragen dan sorry dan vindt ik je schoonmoeder echt bekrompen..! Lieverd niet iedereen bloedt dat ligt eraan in wat voor positie jij bent, gespannen of juist naar je zin.. Maak je daar aub niet druk om joh komt allemaal goed ins'allah..
ja dat weet ik,
heb het een en ander opgezocht,
en doe richting verpleegkundige,
maar toch, ben ik bang,
voor wat er zal gaan gebeuren...
(ps:vaak willen ze dat doekje echt zien!)

08-07-2009, 21:00


Citaat door Moes_Junk:
Nogmaals! Je HOEFT Niet Perse te BLoeden!...elke vrouw is andersss.al bloed je 100 x, een man kan echter wel voelen of je wel of geen maagd bent, daar is bloed niet voor nodig.


dat is niet waar,
dat je kan voelen of iemand maagd is,
dat klopt niet!

( je kan echt niet voelen of er al iets in is geweest,
alleen kun je het zien, als ze er bang voor is, of het 1,2,3 hupeke doet,
je kan niets voelen!)

jaah, gelukkig bestaat de islam !

08-07-2009, 21:02

Citaat door tajinee:
ieuw mijn schoonmoeder ziet niks wat is dat nou weer wilt ze bloed in jah dan snij je eventjes in je vinger zet het in je doekje en laat dat zien het is niet dat ze gaat controleren !! en volgens mij als je schoonmoeder dat vraagt dan heb je geen goede schoonfamilie


er zijn nog mensen die ouderwets denken,
en die daar niets over weten,
dus mja, ligt eraan wie je tegenkomt,
en ik wil dan echt bloeden, geen vinger laten bloeden,
dat is nep, alleen als er geen ander keuze is

08-07-2009, 21:07
Oh my god alles wat er tussen 4 muren gebeurt is tussen mij en me mannetje. Dat ga ik hier niet bespreken en al helemaal niet aan schoonmoeder!! Te bekrompen belangrijk is dat je eerlijk bent tegen je partner!! Geef ook aan in welke fase je zit als je geen zin hebt dan heb je geen zin. Gewoon niets tegen je zin in doen door te denken het moet nu gebeuren niets moet!

Pagina's : [1] 2