Bekijk volle/desktop versie : je man verleiden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

08-07-2009, 12:53
zo te zien is vorige topic verwijderd.. kom dames we gaan er verder op in.. wie heeft er leuke tips

08-07-2009, 12:56


Gewoon lekker op de bank tegen aan elkaar zitten, verder niets veel beter dan al dat verleid en gedoe jeetje .

08-07-2009, 12:58
Jij hebt zin

08-07-2009, 13:01
Vraag een keer aan je man tussen neus en lippen door wat hij een leuke verassing zou vinden bij aankomst thuis, na een hele zware werkdag. Doe jij verder dan net of je maar met halve oor luisterd en ga snel over op een ander onderwerp, om hem een misleidend gevoel te geven. Laat deze wens van hem dan vervolgens een hele lange tijd varen en doe er niks mee. (denk aan z' n paar weken ) Tot hij het al lang vergeten is.

Dan, op een mooie dag hiermee aan de slag gaan en hem een vette suprise suprise geven.

08-07-2009, 13:01


Zoiets moet vanzelf gaan en niet geforceerd van; ok, nu valt mijn rokje per ongeluk naar beneden, oh kijk, mijn bhbandje moet nu subtiel van mijn schouder afvallen...shit, hij valt er niet af...een beetje regadda actie zetten met mijn schouder en er tegelijk charmant uitzien, want als dat bh bandje er niet afvalt kan ik niet door mijn geplande scenario.

I'm like whut??!!!

08-07-2009, 13:04

Citaat door Audrey:
Zoiets moet vanzelf gaan en niet geforceerd van; ok, nu valt mijn rokje per ongeluk naar beneden, oh kijk, mijn bhbandje moet nu subtiel van mijn schouder afvallen...shit, hij valt er niet af...een beetje regadda actie zetten met mijn schouder en er tegelijk charmant uitzien, want als dat bh bandje er niet afvalt kan ik niet door mijn geplande scenario.

I'm like whut??!!!



08-07-2009, 13:20

Citaat door Audrey:
Zoiets moet vanzelf gaan en niet geforceerd van; ok, nu valt mijn rokje per ongeluk naar beneden, oh kijk, mijn bhbandje moet nu subtiel van mijn schouder afvallen...shit, hij valt er niet af...een beetje regadda actie zetten met mijn schouder en er tegelijk charmant uitzien, want als dat bh bandje er niet afvalt kan ik niet door mijn geplande scenario.

I'm like whut??!!!



08-07-2009, 13:34
Make up opdoen.

http://www.youtube.com/watch?v=PcBG8D-r-q0

08-07-2009, 13:38
Meen je deze topic echt waar serieus, serieus??

08-07-2009, 13:40

Citaat door Audrey:
Zoiets moet vanzelf gaan en niet geforceerd van; ok, nu valt mijn rokje per ongeluk naar beneden, oh kijk, mijn bhbandje moet nu subtiel van mijn schouder afvallen...shit, hij valt er niet af...een beetje regadda actie zetten met mijn schouder en er tegelijk charmant uitzien, want als dat bh bandje er niet afvalt kan ik niet door mijn geplande scenario.

I'm like whut??!!!

Alhoewel, volgens mij houden veel mannen wel van dat tatjana-gedoe :
'oh, wat doet u nu?!'...rollenspelletje erbij en gaan met die banaan. (eindelijk kon ik deze smiley eens gebruiken)

08-07-2009, 13:45

Citaat door 7eloua:
Alhoewel, volgens mij houden veel mannen wel van dat tatjana-gedoe :
'oh, wat doet u nu?!'...rollenspelletje erbij en gaan met die banaan. (eindelijk kon ik deze smiley eens gebruiken)


Oh buurman, wat doet u nu?!



Kifash, jij bent spoorloos

08-07-2009, 13:48

Citaat door Audrey:
Oh buurman, wat doet u nu?!



Kifash, jij bent spoorloos


Jij weeeet die shizzle gewoon .

Ik was beetje druk snoesje, missed you too! xknuffiex

08-07-2009, 14:01



Citaat door oemashraf:
http://www.youtube.com/watch?v=MErUNH1KFwY&feature=related


omg waar slaat dit op. mijn man heet algamdoelilah asalamoe alaikoem hij zit nu vast



oemashraf




ze denkt nu na al die reacties dat ze grappig is ze kan het nogeens uitspreken

vindt haar echt niet grappig ook nie t van die make-up

08-07-2009, 14:03
Als Je Bij Je Ouders Zit Of Bij Je Schoonouders Zit, Even Je Truitje Omhoog Doen Als Je Zeker Weet Dat Niemand Kijkt.. Of Tijdens Het Eten Met De Hele Familie Met Jou Voet Een Beetj Emet Zijn Been Spelen En Dan Al S Hij Kijkt Doen Alsof Er Niks Aan De Hand Is.. En Smsjes Sturen Met Oh Waren We Nu Maar Thuis, Dan Zou Ik Dit En Dat Met Je Doen...

08-07-2009, 14:05

Citaat door amitaf81:
Als Je Bij Je Ouders Zit Of Bij Je Schoonouders Zit, Even Je Truitje Omhoog Doen Als Je Zeker Weet Dat Niemand Kijkt.. Of Tijdens Het Eten Met De Hele Familie Met Jou Voet Een Beetj Emet Zijn Been Spelen En Dan Al S Hij Kijkt Doen Alsof Er Niks Aan De Hand Is.. En Smsjes Sturen Met Oh Waren We Nu Maar Thuis, Dan Zou Ik Dit En Dat Met Je Doen...





Ziek.! Dit moet je dus echt niet doen.!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27