Bekijk volle/desktop versie : Waarom ben ik zo (waar gebeurd)



08-07-2009, 11:58
Dit is voor het eerst dat ik een verhaal schrijf. laat mij even weten wat jullie ervan vinden en of ik door moet gaan of stoppen?




Ik hoorde me moeder roepen.. Samira, Samira opstaan het is al 7.30 uur. Ik moest opstaan want moest na school. Ik schreeuwde naar me moeder en zei ik ben de eerste en 2de uur vrij ik hoef pas om 10.15 te beginnen. Ik loog, maar ik had echt geen zin om op te staan. Mijn moeder meskina geloofde mij gewoon..
Ik werd om 9 uur wakker en ging me aankleden voor school..
Ik vond het leuk op school alleen haatte ik het om zoo vroeg op te staan. Dus de eerste lesuren ging ik bijna nooit.

Aangekomen op school zag ik me klas in de kantine zitten. Omdat ze om 10 uur tot 10.15 pauze hebben.. Warda mijn beste vriendin die was er nog niet.. ik dacht nou die zal zeker nog wel slapen haha! Ze riepen mij ejj samira lekker geslapen ik jaa man.. alleen zo kort..
Pauze was voorbij en we liepen naar de klas, Ik zag Warda al aan komen rennen hahaha!! Ik zei ej slaapkop nu pas kom je.. ze lachte en zei kom gekkie. We hadden een leuke klas met bijna alleen maar marokanen. Warda en ik waren echt popie op school. We gingen alleen maar met jongens om. De marokaanse meiden haten ons. Maar dat boeide ons niet.

Na de les gingen we lkkr buiten op de bankje een broodje eten. Het was lekker weer.. De jongens kwamen erbij zitten. Was echt lachen altijd met de boys. Warda die rookte en ikke niet. Ik vond dat maar niets. Ze had echt scheit en rookte gewoon midden op de schoolplein. Ik vond echt dat ze lef had ik zei ej Warda ben je niet bang dat die marokanen gaan lullen over je..|Ze zei dan fuck hun joh..

De lessen vlogen voorbij het was 12.30 uur en we waren uit omdat de laatste 2 lessen uitvielen.. Ik liep richting de wc en Warda was nog aan het dolle met Said (een klasgenoot
Warda: Samiraaa!!
Ikke : Jaaa!!
Warda: so heb je haast.
Ik: nee schat ga ff plassen zie je zo op pleintje
Warda kwam aan rennen en zei nee ik ga ook ff naar de wc.
Warda: Samira zullen we naar Utrecht gaan we zijn toch vroeg uit..
Ik: Ja gezellig lekker op Hoog Caterijne lopen.

08-07-2009, 12:06


zoo eerste fan hmm lijkt me een leuk verhaal meid ga gou verder xx c

08-07-2009, 12:13
We pakten de trein richting Utrecht. We reden zwart omdat we beide geen geld hadden. Athans niet voor de trein, we vonden het onzin om voor de trein te betalen

We verstopte in de wc en in de tussen tijd maakte we ons op..

Aangekomen in hoogcaterijne stak Warda een sigaret op.

Warda zei: Samira waarom rook je niet.

Ik: nee heks dat is niets voor mij

Warda: hoe weet je dat je hebt het nog nooit gedaan?

Ik: jaa maar het stinkt man. En al die marokanen gaan gelijk over je praten

Warda: tazz waar je aan denkt marokanen praten zowiezo en nu zijn we in Utrecht niemand die jou kent en het staat echt stoer.

Ik: ik keek haar aan en zei. Ej rot op hoor met die onzin.. straks word ik verslaafd .

Ze lachte keihard en zei: hahahahaha!! Je spoort, niet zo snel word je niet verslaafd. Ik zei ok geef me dan maar 1. ze begon te lachen en gaf me een sigaret. Ik stak de sigaret op en zij ging nog harder lachen, Ik zei wat lach je man.. ze zei whawhahwha je doet niet eens door je longen.. je neemt een haal en blaas het gelijk uit.. zo kan je beter helemaal niet roken…

Ik irriteerde me op dat moment aan haar en keek haar scheef aan.. ik zei oke dus zoo en deed zehma heel stoer een hijs nemen.. en net toen ik dat deed kwamen er een paar jongens aan lopen. Ze zeidden ewa zina. Ik begon te hoesten, hoesten en nog eens hoesten.. Warda lach helemaal in een deuk. Ik gooide de sigaret weg en zei tfoe wat je rookt.. de jongens moesten lachen en liepen door..

Ik stond echt voor schut..

We liepen richting douglas en begonnen parfum te spuiten dat deden we standaard.

Toen gingen we maar hoogcaterijne uitlopen want we hadden bijna een uur heen en weer gelopen.

08-07-2009, 15:04
We hadden echt lol.. Warda zegt tegen mij ej Samira weet je wat ik wil proberen en jointje.. Ik zei jaa zullen we doen .. ze knikte en ging lachen.. In Utrecht heb je genoeg Coffeshops dus we gingen de eerste beste coffeeshop in.

Maar we kregen niets mee omdat we 17 zijn

Die vrouw keek ons eerst heel raar aan toen ik zei ik.. uhh we willen graag een jointje.

Vrouw: en hoe oud zijn jullie?

Ik: we zijn 19 (loog ik)

Vrouw: Mag ik dan je legitimatie bewijs zien.

Ik: ja die heb ik nu niet bij me echt overdreven hoor, denk je dat ik ga liegen om me leeftijd ofzo tazz.

Vrouw: zonder legitimatie geef ik je helemaal niets mee.. en nog sterker gezegd zonder legitimatie mag je niet eens naar binnen. Dus dag dames en ze keek ons heel onbeleefd aan.

Ik: fuck jouw en die jointje, kom Warda we gaan.

08-07-2009, 15:52


We liepen naar buiten en 2 marokaanse jongens liepen naar binnen. Ik zei tegen warda tfoe kk slet doet ze moeilijk om een jointje. 1 van de jongens zei krijgen jullie het niet.

Ik: nee man
Jongen. Wacht wacht ik haal voor jullie geen probleem
Ik: nee hoef niet, is niet nodig
Jongen: ewa saffie is kleine moeite, wacht 2 tellen dan ben ik terug

Ik en Warda deden wat hij zei en inderdaad hij kwam terug met een zakje hasji.

Hij zei aangenaam ik ben hassan en dit is mijn vriend Reduan.
Warda: Heeeeyyy ik ben Warda en zij heet Samria.
Hassan: en komen de dames uit utrecht. (ik had nog steeds zakje hasji in me handen ik dacht wat moet ik hier nou mee??
Warda: nee we wonen niet in utrecht
Hassan: Ej samira ga je nog draaien of wat?
Ik: draaien? Ik kan niet draaien. Hier draai jij maar… ik dacht ik ga echt niet zeggen dat ik nooit heb geblowd is zo raar.

We gingen op een bankje zitten met z’n vieren en gingen samen blowen het was echt super gezellig.. en veel lekkerder dan die vieze sigaretten.

Het was al 4 uur geweest ik zei Warda ej we moeten nu echt de trein gaan pakken.

Reduan: Ik breng jullie wel joh. Kom stap in.

En dat deden we

Ik dacht helemaal niet na totdat we op de snelweg waren.. ik dacht bij mezelf waarom stap ik nou in bij wild vreemde mensen. Straks worden we nog ontvoerd of verkracht ofzo ik was muisstil en warda was heel gezellig aan het lachen met de jongens.

08-07-2009, 23:29
Hassan: Waarom ben je zo stil Samira? Ben je stoned ofzo?
ik: ja beetje en ben best moe.

Hassan zag er niet echt super leuk uit maar hij deed wel wat met me. Reduan was ook niet knap ofzo, maar het waren wel gezellige jongen.

Uiteindelijk hebben ze ons thuis om de hoek afgezet. En we wisselde onze nr’s

Warda en ik liepen richting huis. Ze woonde bij mij om de hoek.. ik gaf haar een kus en zei dag tot morgen.. wel 1ste uur komen he? Schreeuwde ik nog..

Thuis aangekomen ging ik gelijk neer op de bank. Me moeder stond in de keuken te koken.. ik stond na 5 min op en groeten me moeder. Ze zei wat ben je laat ik zeii jaah ik ging nog even met Warda na huis.

Mam: Je ruikt na sigaretten.. (ik dacht shit helemaal vergeten ze waren met z’n allen aan het roken in de auto)
Ik: ja mam, Warda de broer rookt toch en die zat precies naast mij
Mam: ewa, beter ga je even omkleden want als je vader zo komt dan heb je een probleem.

Ik deed wat me moeder zei ik liep naar boven ging mezelf wassen en deed me pyama aan..
Ik ging op me bed liggen en dacht aan Hassan. Hij ging maar niet uit me gedachten en hij is helemaal mijn type niet..

Bzz bzz bzzz mijn telefoon trilde. Ik keek op me scherm en zag dat het Hassan was.. ik nam op met ejjjj Hassan hoe is het?
Hassan: gaat goed hoe is het met jou?
Ik: ja goed.
Hassan: en ben je nu lekker thuis,,,,,, me ma riep samira samiraaaaa kom eten.
Ik: Hassan sorry ik moet eten bel je na het eten wel want me moeder roept me.
Hassan: is goed meid, eet smakelijk.

Ik liep naar beneden en zag dat iedereen al aan het eten was. Ik schoof aan en ging ook eten, na het eten ruimde ik af samen met me zus en deden de afwas. Me zus ging nog thee maken voor me ouders en ik ging naar boven.

08-07-2009, 23:46
Nieuwe Fan :P
ga Verder Meid !!

09-07-2009, 00:13
Nog een Nieuwe FANN de 3e al:P
Ga snel verder meid

09-07-2009, 00:19
Ik pakte me telefoon en wou Hassan bellen, Maar ik zag een sms van hem en een gemiste oproep van Warda. Ik las de sms als eerst en stond in…. Hoi Samira ben je nou nog aan het eten. Bel me even. Ik mis je stem. X hassan.

Wajooo hij vind me leuk! Dacht ik..

Ik belde Warda
Warda: heeejj schatje
Ik: ewa wat doe je?
Warda: Ik belde je net a heks. Biggie doen he en niet opnemen hahahaha
Ik: was aan het eten. En eten vind ik nou iets belangrijker dan jij haha
Warda: what ever. Ej maar luister dan. Hassan vind je leuk
Ik: hoe kom je daar nou weer bij
Warda: hij belde me en hij vertelde het, hij zei dat hij jou ook had gebeld maar dat je had opgehangen omdat je moest eten.
Maar je hebt zeker opgehangen omdat je hem niets vind haha
Ik: Hij is niet mooi ofzo maar hij doet wel wat met me
Warda: whahwhahahaha ben je verliefd op die lelijkerd whahwahaha
ik: Nee heks ben niet veriefd. ewa saf je kent me toch zo snel word ik niet verliefd. Maar elmoehiem ik ga hangen zie je morgen op school.
Warda: Is goed schat, slaap lekker en niet teveel aan Hassan denken he
Ik: dag lieverd tot morgen..

Ik lag in bed en zat te denken zal ik hem bellen of niet. aan de ene kant had ik het hem beloofd en aan de andere kant dacht ik. ik wacht wel totdat hij belt. Uiteindelijk heb ik toch me telefoon gepakt en had hem gebeld. we zaten zeker bijna een uur aan de telefoon. Hij was echt een gezellige jongen en kon lachen met hem. hij vroeg of ik morgen samen met Warda na Utrecht kwam. Ik had ja gezegd en verbrak de verbinding en ging slapen.
Volgend ochtend stond ik zoals gewoonlijk weer te laat op.. ik belde Warda en die lag ook nog in bed. Ik zei tegen haar dat we vandaag naar Utrecht gingen en zei vond dat oke. Ik zei sta op dan gaan we eerst nog even naar school. En trek iets leuks aan haha. ze gaapte en zei is goed schat over een uurtje zie ik je.
Ik ging gauw douchen deed een strakke spijkerbroek aan van gstar een leuk shirt erboven en teenslippers het was lekker weer. deed wat make up. niet teveel anders gingen me ouders zeiken. en deed me haar los. had vanmezelf stijl haar dus ik hoefde er gelukkig niet veel aan te doen.

Ik liep richting huis van Warda en samen gingen we na school. Aangekomen op school had ik helemaal geen zin in de les en Warda ook niet. Dus gingen we een beetje hangen op het pleintje. Warda stak een sigaret op en bood mij er ook 1 aan. ik nam de sigaret aan ik dacht af en toe een sigaret kan geen kwaad. Totdat ik niet meer zonder kon.
het was alweer 11 uur en we waren nog steeds niet naar de les gegaan. Onze klas had pauze en de jongens kwamen onze kant op lopen. Said zei soso Samira jij ook al roken. Ik zei ewa 1tje joh kan geen kwaad.. Hij zei jaa daar begint het mee met 1tje totdat je verslaafd word. warda lachte en zei nee joh gekkie zo snel word je niet verslaad.. ewa hoe was de les zei ik? Hij zei dat we beter vaker de les moesten volgen anders hadden we groot kans dat we het dit jaar niet haalden. ik zei jaa dan doen we het volgend jaar nog een keer.. Warda lachte hahaa ja toch en gaf me een box. Said schudde zijn hoofd en zei ik begrijp jullie niet jullie zijn er toch dan kan je toch beter naar de les gaan. ik deed een arm om said en zei je bent lief en gaf hem een kus op zijn wang hij bloosde. Warda zei waarom word je rood en hij werd toen nog roder hahaha.. de volgende les begon weer en ik zei tegen Warda zullen we alvast naar Utrecht gaan heb echt geen zin in die kutlessen vandaag. en Warda vond het goed. Onze klasgenoten liepen richting de les en wij liepen richting uitgang.

09-07-2009, 00:36
We kwamen aan in Utrecht en ik belde Hassan hij nam niet op. Hij lag zeker nog te slapen want hij zat niet meer op school en werkte ook niet. Warda en ik liepen een beetje heen en weer op HoogCaterijne.
Er liepen een paar marokaanse jongen 1 van hem keek diep in me ogen toen hij voorbij liep. ik kon het niet laten en draaide me hoofd om en keek hem na. toen ik dat deed zag ik dat hij precies hetzelfde deed en zijn ogen waren gericht op mijn kont. Ik had echt een mooi figuur en echt een lekker kontje (al zeg ik het zelf) Ik kreeg zoveel complimentjes. maar goed ik belde Hassan nog een keer en hij nam eindelijk op. Ik zei tegen hem zoo hehe ben je wakker jongen. hij gaapte en lachte tegelijkertijd. Hij vroeg waar ik was ik zei dat ik al in Hoogcaterijne was en of hij snel kon komen want ik kon niet te lang blijven.
Hassan: Is goed schat ik bel Reduaen en zorg dat ik binnen een half uur ben
Ik: ok tot zo.
Warda zei geloof je het echt een half uur haha.. Reken maar op een uur.
En ja hoor Warda had gelijk ze kwamen inderdaad pas na een uur.
We gingen weer richting de coffeshop en gingen weer met z'n 4tjes op een bankje zitten en blowen. Reduan was echt grappig en hij kende ook heel veel mensen. bijna elk marokaan die voorbij liep groete hij. Volgens mij had hij een oogje op Warda maar Warda vond hem maar lelijk en wou niks van hem en Warda had al een vriend die 5 jaar ouder was.
Hassan: Samira zullen we even een stukje lopen
Ik: Ja is goed. En keek Warda aan ik zag aan de blik van Warda dat ze het niet erg vond.
Ik knipoogde naar Warda en liep mee met Hassan.
Er viel een stilte tijdens het lopen. Normaal gesproken zou ik dat erg vinden maar ik was zo stoned dat het mij niet boeide. We liepen een steegje in en Hassan duwde mij tegen de muur en begon mij vurig te zoenen. ik deed met hem mee. vond het heerlijk hoe hij me zoende. hij zei dit wou ik al vanaf dag 1 doen. ik zei niets terug maar ging gewoon verder met hem zoenen. hij streelde me hele lichaam en ging met zijn handen onder me shirt. hij pakte mijn borsten beed en begon met me tepels te spelen. Ik werd helemaal warm. hij ging met zijn geslachtdeel heen en weer (met broek aan) en ik deed met hem mee... ik vond het echt heerlijk en hij ook.. we zijn daar zeker een kwartier gebleven. Hij vroeg of ik hem wou pijpen. ik wist niet wat ik moest zeggen en zei sorry maar dat doe ik niet op straat. terwijl ik dat nog nooit had gedaan maar ik wou niet preuts overkomen. Warda had haar vriend wel al gepijpt en ze vond het heerlijk. Ze zit er zelf aan te denken om met hem naar bed te gaan.
We liepen terug en ik zag dat Reduan een nieuwe joint had gedraaid.
Warda: Waar waren jullie joh
Ik: ow we hebben een stuk gelopen
Reduan lachte stiekem en ik schaamde me dood

09-07-2009, 01:03
Warda: ewa kom we gaan naar huis man het is laat
Ik: ja is goed schat. Reduan had vandaag geen auto dus hij kon ons ook niet naar huis brengen. Ze liepen een stukje mee. Ik gaf hassan een kus en gaf Reduan een hand.
Hassan: bel je mij als je thuis bent
Warda: ja schat ik zal je bellen en ze begon te lachen
Hassan: niet jij a gekkie, jij mag reduan bellen en hij stak zijn tong uit naar Warda.
Warda keek hem vies aan en we liepen richten de treinen..
Toen we richting de treinen liepen. Bleven we even bij de borden staan om te kijken hoelaat onze trein zou vertrekken. Die leuke jongen kwam aan lopen. Die ene die mij diep in me ogen keek. En weer deed hij hetzelfde en ik keek terug hij beet op zijn lip en liep door. Ik keek hem weer na en hij deed het zelfde hij zag dat ik keek en hij liep terug naar mij toe. Ik schrok er een beetje van en wist geen houding te geven. Hij zei ewa zina hoe heet je.
Ik: Samira en dit is mijn vriendin Warda
Hij: Hoi ik ben Khaled en dit zijn mijn vrienden karim, mo, anouar.. Warda en ik gaven ze allemaal een hand. Ik was die namen van zijn vrienden gelijk vergeten alleen zijn naam vond ik intressant
Hij: en waar gaat de reis na toe
Warda: na huis en we moeten nu weg want de trein vertrekt over 5 min.
Khaled gaf zijn nr en vroeg mij om hem straks te bellen. Ik sloeg zijn nr op en we renden richting trein. We hadden de trein net op het nippertje gehaald.
Ik: warda?
Warda: jaa schat?
Ik: wat vind je van khaled? Vind je hem niet lekker? Manier hoe hij kijkt enzo
Warda: veel beter dan die Hassan snap niet wat je in hem ziet. En je hebt zeker met hem gezoent a sletje
Ik: haha ja man en hij vroeg of ik hem wou pijpen?
Warda: Neee dat meen je niet ? echt weer marokanen gelijk willen ze meer en heb je het gedaan?
Ik: Nee haha maar als hij het nog een keer had gevraagd had ik het zeker wel gedaan en ik haalde me tong langs me lippen.
Warda: hmmm lekker geilding van me haha! Ga je Khaled nog bellen?
Ik: ja maar rustig hoor niet gelijk nu,,, Het liefst ging ik hem wel gelijk bellen, maar dan kwam ik wanhopig over
Warda: ja je hebt gelijk bel hem maar straks als je thuis in je bedje ligt.

09-07-2009, 11:41
ga door!!
UP!

09-07-2009, 12:14


Gaaa Door Meid Je Doet Het Goedd!!!

09-07-2009, 12:24
Ik zal zo een vervolg schrijven (k)

09-07-2009, 13:07
We kwamen thuis aan ik groete mijn moeder die zoals gewoonlijk in de keuken stond. Me pa was er nog niet en me broers en zussen ook niet. Iedereen werkte ..ik was de jongste.

Ik ging naar boven ging douchen en deed me pyama aan. Ik pakte me telefoon en wilde Khaled bellen maar toen ik me telefoon pakte belde Hassan al.

Ik: HEey Hassan
Hassan: He vrouwjte ben je al thuis?
Ik: ja schat ben al thuis. Mis je me nu al haha
Hassan: Ja ik mis je nu al. Jammer dat je steeds zo vroeg na huis moet. Ik had net echt zin in je, je had mij kapot geil gemaakt..

Ik lachte en zei.Ikmerkte het ja.. we bleven nog over koetjes en kalfjes praten en daarna hadden we opgehangen. Ik had weer voor de volgende dag met hem afgesproken en beloofde hem om langer te blijven.

Me moeder riep me ondertussen om te komen eten. Na het eten ging ik gelijk naar boven en pakte mijn telefoon en belde Khaled. Khaled nam op met jaaa.

Ik: zo neem je altijd zo op?
Khaled: wie ben jij?
IK: ikke?
Khaled: wie is ikke?
Ik: Samira
Khaled: Heeeeeeee lekkerding hoe is het . Ik dacht nou die gaat zeker niet meer bellen.
Ik: Ik kom altijd me woord na.
Khaled: maar schatje je belt een beetje ongelegen vind je het goed als ik je straks eve terug bel.

Ik vond dat oke..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50