Bekijk volle/desktop versie : Ziana Jamila Utrecht: Wie heeft er ervaring met haar werk???



08-07-2009, 08:48
Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met ziana jamila uit utrecht??

Hoe is haar make up? en heeft ze mooie aparte jurken van goede kwaliteit?? dus geen crepe papier jurken

08-07-2009, 09:06


zij heeft mooie jurken.. makup is ook mooi, je moet aangeven wat je zelf mooi vind.. zij is aardig.. ik ga haar nemen insa allah...

08-07-2009, 09:09
check even haar hyves, zie je hoe haar werk is.. http://zianajamila.hyves.nl

08-07-2009, 09:31

Citaat door fatoha:
check even haar hyves, zie je hoe haar werk is.. http://zianajamila.hyves.nl



dankjewel. Ik heb daar al gekeken, maar vond deze jurken niet zo denderend. Ik hoop dat ze ook jurken heeft van andere kwaliteit/ andere stof.

Ik neem aan dat jij al bij haar langs bent geweest? Had ze nog mooiere jurken?

08-07-2009, 09:53



Citaat door Whatever1:
dankjewel. Ik heb daar al gekeken, maar vond deze jurken niet zo denderend. Ik hoop dat ze ook jurken heeft van andere kwaliteit/ andere stof.

Ik neem aan dat jij al bij haar langs bent geweest? Had ze nog mooiere jurken?



Ja ik ben er ook langs geweest, Ja ik zeg eerlijk op foto vond ik het ook niet wauuw.. toen ik ze aan had waren ze prachtig... na de zomervakantie komt ze met haar nieuwe collectie.. kleuren goud, groen. rood en nog een paar kleuren.. ik weet het niet meer.. haar jurken zijn op elk jurk anders bewerkt en ander stof voor zo ver ik kon zien.. je moet na de vakantie bij haar langs gaan dan heeft ze ook haar nieuwe collectie en is er meer keus.. wanneer ga je trouwen..

08-07-2009, 11:25

Citaat door fatoha:
Ja ik ben er ook langs geweest, Ja ik zeg eerlijk op foto vond ik het ook niet wauuw.. toen ik ze aan had waren ze prachtig... na de zomervakantie komt ze met haar nieuwe collectie.. kleuren goud, groen. rood en nog een paar kleuren.. ik weet het niet meer.. haar jurken zijn op elk jurk anders bewerkt en ander stof voor zo ver ik kon zien.. je moet na de vakantie bij haar langs gaan dan heeft ze ook haar nieuwe collectie en is er meer keus.. wanneer ga je trouwen..


Ik ga op 26 september trouwen inshaAllah en jij?

08-07-2009, 11:31

Citaat door Whatever1:
Ik ga op 26 september trouwen inshaAllah en jij?



Allah ie kemmel bi gheer meid, Ik trouw op 12-12-2009 insa allah.. ooh jij trouwt vlak na de ramadan... spannend. . wat heb je al geregeld ?

08-07-2009, 11:39

Citaat door fatoha:
Allah ie kemmel bi gheer meid, Ik trouw op 12-12-2009 insa allah.. ooh jij trouwt vlak na de ramadan... spannend. . wat heb je al geregeld ?


Amin, voor jou natuurlijk ook!

Ja het is heel spannend allemaal.

Ik heb de zaal, catering, dj, bedankjes geregeld. De rest moet ik nog, maar het komt wel goed, er is genoeg keus el hamdoullilah.

En heb jij al veel geregeld?

08-07-2009, 12:18

Citaat door Whatever1:
Amin, voor jou natuurlijk ook!

Ja het is heel spannend allemaal.

Ik heb de zaal, catering, dj, bedankjes geregeld. De rest moet ik nog, maar het komt wel goed, er is genoeg keus el hamdoullilah.

En heb jij al veel geregeld?


Sokraan habiba,

Daarom.. goed kijken en vergelijken.. Ik heb me zaal, cathering, dj, negaffa, bedankjes, hennadame,trouwvervoer, trouwjurk... en de rest moet ik ook nog... lieverd je hebt nog 2 maanden dus ben optijd met plannen.. sommige nagaffa's zijn al vol gepland.. Zijn veel mensen die in september trouwen.. dus wees optijd.. maar komt goed insa allah.. alles op zijn tijd met de wil van allah s.w.t..