Bekijk volle/desktop versie : "Agent reed me opzettelijk aan"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

08-07-2009, 04:12
'Agent reed me opzettelijk aan'

DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouhi (17) doelbewust door een politieauto aangereden of liep hij in dronken toestand zelf tegen de Volkswagen Touran aan?

De toedracht van het curieuze incident in de Haagse binnenstad wordt de komende dagen onderzocht. De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld. Hij liep in de nacht van maandag op dinsdag rond één uur ’s nachts op de Grote Markt toen hij de politie zag aankomen.
Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid. El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had, ging er vandoor.


In de Nieuwstraat kwam hij in botsing met de politiewagen. El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’

De politie heeft een ander verhaal. ,,Het lijkt erop dat de jongen zelf tegen de auto is aangelopen. Omdat er sprake is van een ongeval met letsel, is de technische ongevallendienst ingeschakeld. De agent is verhoord als verdachte, zijn collega als getuige. We hebben camerabeelden veiliggesteld die hopelijk duidelijkheid opleveren.’’


Na de aanrijding werd het slachtoffer per ambulance naar MCH Westeinde gebracht. Volgens de politiewoordvoerder was de jongen zo dronken dat hij aanvankelijk geen verklaring kon afleggen. ,,Natuurlijk mag hij aangifte doen, maar in overleg is besloten even te wachten op de eerste onderzoeksresultaten. Uiteraard kan hij op een later moment alsnog aangifte doen.’’

http://www.ad.nl/denhaag/stad/3351188/Agent_reed_me_opzettelijk_aan.html

08-07-2009, 04:16


is dit een opzettelijk aanrijden van een burger?
of wordt de schuld weer aan de burger zelf toegeschoven?
of heeft de politie altijd gelijk en klaar?

08-07-2009, 04:24
jank jank.......

08-07-2009, 04:32
Die jongen is gewoon een sukkel...

08-07-2009, 04:49



Citaat door Petrus:
In dit geval geloof ik de politie.... maar we wachten af... het zal vast wel weer gebruikt worden door partijen links en recht als "zie je wel".


en vergeet de media natuurlijk niet

08-07-2009, 06:08

Citaat door Koraal:
Die jongen is gewoon een sukkel...


dronken en van achteren aangereden, ik zet er vraagtekens op?

08-07-2009, 07:40

Citaat door Madini:
is dit een opzettelijk aanrijden van een burger?
of wordt de schuld weer aan de burger zelf toegeschoven?
of heeft de politie altijd gelijk en klaar?

Je titel klopt niet.
Lees nog maar eens je eigen titel en die van het verhaal.
Wat is er veranderd...rara.

08-07-2009, 07:49
Een Marokkaan en dan nog dronken ook.

Levensgevaarlijk.

08-07-2009, 08:02

Citaat door rijmaran:
Je titel klopt niet.
Lees nog maar eens je eigen titel en die van het verhaal.
Wat is er veranderd...rara.


waar heb je het over

08-07-2009, 08:06
rijmaran

08-07-2009, 08:11

Citaat door Madini:
rijmaran


Precies.

Rij maar aan..

08-07-2009, 08:15

Citaat door Bogatir2:
Precies.

Rij maar aan..




08-07-2009, 08:17



Citaat door rijmaran:
Je titel klopt niet.
Lees nog maar eens je eigen titel en die van het verhaal.
Wat is er veranderd...rara.



alleen als het hun uitkomt moet afkomst erbij.

08-07-2009, 08:18

Citaat door Madini:
'Agent reed me opzettelijk aan'

DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouhi (17) doelbewust door een politieauto aangereden of liep hij in dronken toestand zelf tegen de Volkswagen Touran aan?

De toedracht van het curieuze incident in de Haagse binnenstad wordt de komende dagen onderzocht. De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld. Hij liep in de nacht van maandag op dinsdag rond één uur ’s nachts op de Grote Markt toen hij de politie zag aankomen.
Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid. El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had, ging er vandoor.


In de Nieuwstraat kwam hij in botsing met de politiewagen. El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’

De politie heeft een ander verhaal. ,,Het lijkt erop dat de jongen zelf tegen de auto is aangelopen. Omdat er sprake is van een ongeval met letsel, is de technische ongevallendienst ingeschakeld. De agent is verhoord als verdachte, zijn collega als getuige. We hebben camerabeelden veiliggesteld die hopelijk duidelijkheid opleveren.’’


Na de aanrijding werd het slachtoffer per ambulance naar MCH Westeinde gebracht. Volgens de politiewoordvoerder was de jongen zo dronken dat hij aanvankelijk geen verklaring kon afleggen. ,,Natuurlijk mag hij aangifte doen, maar in overleg is besloten even te wachten op de eerste onderzoeksresultaten. Uiteraard kan hij op een later moment alsnog aangifte doen.’’

http://www.ad.nl/denhaag/stad/3351188/Agent_reed_me_opzettelijk_aan.html


Waarom is het zo moeilijk om te zien aan videobeelden die ze hebben. Weet dat dronken mensen wel meer zien wat er niet is, maar die beelden kunnen het toch verklaren?!?

Jongen van 17 smoor bezopen, dat is ook een manier om in de krant te komen. Zullen zijn ouders trots op zijn...

08-07-2009, 08:20

Citaat door Madini:
waar heb je het over

Lees de titel van het artikel, en jouw titel.
Te moeilijk?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11