Bekijk volle/desktop versie : `·.¸¸.·´´¯`··._.· Gedwongen Prostitutie ·.¸¸.·´´¯`··._.·´

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

07-07-2009, 22:13

Lachend keek hij mij aan. Ik keek weg en ik voelde hoe mijn tranen over mijn wang naar beneden glijden. Ik wou weg rennen maar zijn bodyguards hielden mij tegen. Ik smeek het je Rachid ik wil dit niet ik dacht dat je van mij hield. ''Ik hou ook van je net als alle andere wijven'' sprak hij vuil uit. Ik hield me in maar ik kon het niet meer. Ik stond op en spuugde zijn richting op. ''IK HAAT JE'' hij stond op en hij greep mij bij mijn keel en hij keek me vies aan. Ik voelde hoe hij zijn scherpe mes op mijn wang liet rusten. ''Als jij niet doet wat ik zeg, als jij geen geld voor mij binnen haalt, zie je deze mes die zal een lelijke litteken over laten'' zei hijgend in mijn oor. Ik voelde zijn geur door mijn neus dringen. Ik voelde me vies en verlaten.

Het is allemaal mijn schuld. Ik heb mijn huis verlaten voor hem, ik heb mijn ouders vernederd en hun een slecht naam gegeven voor hem. Ik heb alles opgegeven voor hem. ''Vandaag zal het je eerste dag worden ik zal je naar de plek brengen waar alle andere sletjes zich bevinden daar hoor je namelijk wel thuis'' hoorde ik hem lachend zeggen. Ik voelde me verselijk op dat moment. [/SIZE] [/FONT]

[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="5"]Inhoudsopgave [/SIZE] [/FONT]

[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=68109120&postcount=6'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Waarom ben jij hier?[/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=68136576&postcount=17'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Mysterieuze man[/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=68137890&postcount=25'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Zijn mooie ogen[/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=68160473&postcount=54'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Rachid & zijn waarschuwing[/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=68227006&postcount=86'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Dit kan niet waar zijn[/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=68248824&postcount=119'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Ben toch nergens goed voor. [/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=68402907&postcount=210'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Beslema Amine.. [COLOR="Blue"][B]NEW 15-07-09 [/COLOR][/B] [/url]

07-07-2009, 22:23

Thnx voor jullie reactie ben bezig met een vervolg

07-07-2009, 22:28
Meid ben benieuwd, go on

07-07-2009, 22:42
Daar aangekomen keken alle meisjes mij vies aan. Rachid liep naar ze toe en begon een meisje te slaan van marokkaanse kom af. Hij sleurde haar mee de auto in en wat ik alleen maar hoorde was geschreeuw. Ik voelde me hier compleet niet thuis ookal was ik het nachtleven gewend. Ik zag hoe ze 1 voor 1 in een wild vreemde auto in stapte. Ik voelde hoe mijn tranen zich op mijn wang weer eens bevinden. Ik streelde me arm en ik keek angstig alle richtingen op. Ik werd uit mij nachtmerrie gewekt toen het meisje werd gedumpt op de grond en rachid weg reed. Ik liep naar haar toe en ik keek bezorgt haar kant op, ik zag een snee in haar gezicht dat ene snee die Rachid mij ook beloofd had als ik mijn best niet deed. ''Dit is haar verdiende loon'' hoorde ik een meisje zeggen. Toen ik me om draaide zag ik een meisje staan met veel meisjes achter haar zeker een lijder hier. ''Ga weg bij haar'' zei ze. ''Dat bepaal ik zelf wel'' iedereen schrok van mijn reactie. ''Je hebt de verkeerde voor je'' hoorde ik haar stem luider zeggen. ''Niemand gaat mij vertellen wat ik moet doen, en zeker een rot wijf als jou niet'' zei ik luider terwijl ik naar haar wees. Ze was stil en keek boos mijn richting, ik negeerde haar blik en ik hielp dat arme meisje overeind. Ik pakte een doekje en maakte haar wond schoon.

''Dankjewel'' hoorde ik een verlaten stem zeggen. ''Wat is je naam vroeg ze me'' ik keek haar aan en ik dacht na, ''Ik ben Fouzia en wie ben jij'' vroeg ik haar. ''Ik ben Oumenia'' zei ze huilend. Ik had medelijden met haar en met me zelf. ''Hoe ben jij hier terrecht gekomen'' vroeg ik haar uit nieuwsgierigheid. ''Door mijn neef oftewel mijn ex'' piepte ze uit. Haar tranen konden niet stoppen. ''Hij wou wraak omdat ik zijn vriendin perongeluk vermoord heb'' zei ze hartverscheurend. ''We hadden ruzie op een balkon van mijn vriendin, zij heeft namelijk liefde van mijn leven afgepakt'' zei ze met vol haat ''Toen we ruzie hadden had ik haar perongeluk geduwd en viel ze van hoog naar laag en toen was het gedaan, haar ziel was weg'' Ik voelde hoe mijn tranen naar beneden vielen. ''Mijn neef deed net als of het niet mijn schuld was terwijl hij met een zoete wraak bezig was, hij nam me terug en ik geloofde compleet in hem terwijl hij met rachid een deal had hij regelde een wijf voor hem en hij werd betaald'' Ik keek haar verdrietig aan en ik veeg nog wat bloed weg. ''Heftig meid'' sprak ik strak uit. Ze knikte en ik keek weg.

07-07-2009, 22:59

Ik ga morgen weer verder

07-07-2009, 23:03
Nog eentje voor het slapen gaan please

07-07-2009, 23:17
Nieuwe fan!

08-07-2009, 13:35

Citaat door Mvr.Yasmiintjje:
Nog eentje voor het slapen gaan please

Sorry meid zie jouw reactie nu pas
ik ga nu weer verder en alle andere fans welkom

08-07-2009, 14:45
Upppaaa

Xx Je nieuuw fan

08-07-2009, 16:14
Half jaar later.

Daar aangekomen met een kort rokje en een topje groette ik iedereen vrolijk. Waar is Fouzia gebleven die deze werk haatte. Ik begon er van te houden al dat sex en drinken en lol maken. Soms verdiep ik me waar ik mee bezig ben maar de duivel haalt me al gauw uit mij gedachtes en ga ik overal op los. Ik nam Oumenia mee naar een club want we hadden vrij vandaag. Oumenia en ik zijn 2 bitches geworden en iedereen kiest ons uit. Rachid is blij want wij halen het meeste geld binnen.

''Zin om te feesten'' zei ik luid terwijl ik mijn wodka flesje omhoog hield. ''Zeker weten'' hoorde ik haar zeggen. Daar aangekomen was de tent vol en we lachte en danste met elk leuke jonge die wij tegen kwamen. Van de ene lekkere alcohol drankje naar de ander. Ik begon als een gek te dansen. Ik zag dat een jonge mijn kant op keek. Hij zag er verlijdelijk lekker uit en keek recht in zijn mooie donkere ogen die in de discolicht glinsteren. Ik keek snel in het spiegeltje en ik zag er nog al dronken uit. Zag 2 blauwe ogen en donkerblond boskrullen. Ik liep naar hem toe en hij keek me nog aal vreemd aan. ''Heey lekkertje'' zei ik lachend. ''Hij keek me raar aan en keek weg'' ik voelde me beledigt en keek hem aan, ''Niemand negeert Fouzia en jij al helemaal niet'' zei ik nonchalant. ''Wil je weg gaan'' zei hij beschaamd. ''Jijj.. Jij.. J'' Ik zag alles zwart worden, ik was zo dronken dat ik plat op de grond viel.

Even later deed ik mijn ogen open. Ik keek om me heen. Ik lag op een mooi groot witte bed en alles was zo mooi ingericht ik dacht even dat ik op vakantie was. Ik wou opstaan maar ik voelde me nog al duizelig. Ik had een enorme kater en ik liep boos naar beneden. Wie zou mij mee hebben gebracht. Toen ik beneden aan kwam zag ik dat dat ene aantrekkelijke jongen van gister op de bank zat met een kopje koffie en een krantje in zijn handen. ''Huhem'' kuchte ik. Hij keek op en hij keek vies weg. ''Marokkaan zeker'' sprak hij zijn eerste woorden uit voor vandaag. ''Ja dat klopt'' zei ik. ''Schande voor ons land'' sprak hij vuil uit. Ik keek hem raar aan. ''Kijk hoe je er bij loopt'' zei hij ruw. Ik keek weg en nam een kijkje in de spiegel die mij aan zat te staren. Ik zag me zelf in de spiegel. Ik zag er uit als een junkie. Mijn haren in een knot mijn topje onder alcohol mijn korte rokje te kort. Alles was slecht aan mij. Maar ik was op mijn hoede en reageerde vel terug. ''Wie denk je wel niet wie je bent, mij krijg je niet laag gozer'' zei ik, ''Nee inderdaad want dat ben je al'' zei hij lachend. Ik voelde dat als een enorme klap tegen mijn gezicht aan. ''Ik kon je ook daar laten liggen'' zei hij met een knipoog. ''Had je dat maar gedaan'' siste ik hem toe. Hij keek me lachend aan en nam een slok van zijn koffie.

Zijn mooie kaaklijn bracht me naar zijn ogen en van uit zijn ogen gleed ik naar beneden naar zijn mooie volle lippen. Hij is een totaal plaatje. Een man met klasse, top huis hij had zelfs serveersters in huis. Ik voelde me heel klein en niet belangrijk. ''Wat sta je hier nog'' riep hij. Ik ontwaakte uit mijn gedachtes en keek hem aan. ''Neem een douche je stinkt'' plaagde hij mij. Ik keek hem boos aan maar tegelijkertijd voelde ik ook vlinders.

08-07-2009, 16:30
nieuwe fan gaaa snell verder!!!

08-07-2009, 16:30

Citaat door gwnchick:
nieuwe fan gaaa snell verder!!!

welcome ik ben bijna klaar met mijn vervolg

08-07-2009, 16:32

Citaat door HelouaDoekje:
welcome ik ben bijna klaar met mijn vervolg

dankjeewell
ga je verhaal f uitprinten voor onderweg naar maroocoo!!!whahaa
duzz die vervolgjes moetten snell komen meiid
kusjes gwnchickk

08-07-2009, 16:34

Citaat door gwnchick:
dankjeewell
ga je verhaal f uitprinten voor onderweg naar maroocoo!!!whahaa
duzz die vervolgjes moetten snell komen meiid
kusjes gwnchickk

hahaha echt wat een eer :$ wanneer ga je naar marokko?

08-07-2009, 16:42

Citaat door HelouaDoekje:
hahaha echt wat een eer :$ wanneer ga je naar marokko?

whahaha jaa zekkrr
ik ga denk zaterdag of zondag ik hoop dan dat je al een heeel stukjes vervolgjes hebdie ikdan lekr kan lezen ahhahaa x

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11