Bekijk volle/desktop versie : Trouwbudget



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

06-07-2009, 23:05
Hey dames,

Hoeveel hebben jullie ongeveer uitgegeven aan jullie trouw? Of degenen die nu bezig zijn met het regelen van hun trouw, op welke kosten denk je in totaal uit te komen?

Vele groetjes

06-07-2009, 23:11


Daar ben ik ook benieuwd naar, upp lady`ss!

06-07-2009, 23:16
70.000 euro

06-07-2009, 23:20
Waarschijnlijk ongeveer 12.000 a 13.000 euro

07-07-2009, 13:17



Citaat door ya-maghribia:
70.000 euro



wow en dat betaal je direct zo????? Of heb je een lening aangegaan???? XxX

07-07-2009, 13:17

Citaat door mouchenkouk:
Waarschijnlijk ongeveer 12.000 a 13.000 euro



Is echt jammer eh, denk dat ik ook rond die prijs zit... Echt jammer

07-07-2009, 13:24
wat is dan het duurste dat jullie gaan nemen voor jullie bruiloft?

07-07-2009, 13:44
wajouwww, wat een bedragen!!!! tjonge jonge, niet normaal. ik hoop dat he bij mij niet zo is.. maar dan heb je denk ik wel een prachtig bruiloft..
hmmm

07-07-2009, 14:26
een vriend van mij gaat binnenkort trouwen, zoals jullie allemaal weten zijn de bedragen tegenwoordig gewoon niet normaal meer, de meeste bruiloften kosten rond de 15000 wat naar mijn mening gewoon belachelijk is, maar goed! nou gaat er een vriend van mij trouwen en dit is wat hij gaat doen...

hij gaat 5000 euro opsturen naar marokko, en daar moet zijn familie een groot eetfestijn organiseren voor ECHTE mosakien, mensen die echt letterlijk en figuurlijk niks hebben een etentje geven. en voor zijn familie en zijn aanstaande geeft ie gewoon een klein feestje.... persoonlijk vind k t een gruwelijke idee maar dames geef eens ff jullie mening....???

07-07-2009, 14:31
een vriend van mij gaat binnenkort trouwen, zoals jullie allemaal weten zijn de bedragen tegenwoordig gewoon niet normaal meer, de meeste bruiloften kosten rond de 15000 wat naar mijn mening gewoon belachelijk is, maar goed! nou gaat er een vriend van mij trouwen en dit is wat hij gaat doen...

hij gaat 5000 euro opsturen naar marokko, en daar moet zijn familie een groot eetfestijn organiseren voor ECHTE mosakien, mensen die echt letterlijk en figuurlijk niks hebben een etentje geven. en voor zijn familie en zijn aanstaande geeft ie gewoon een klein feestje.... persoonlijk vind k t een gruwelijke idee maar dames geef eens ff jullie mening....???

07-07-2009, 21:30

Citaat door marocgirl_z:
Ik ben nu ook aan het voorbereiden en ben nu al rond de 11.000 kwijt zonder dat ik de catering heb betaald en de fotograaf en de dj en nog de uitnodigingen en de taart en de bedankjes en nog kleine dingetjes... dus denk dat het samen wel rond de 20.000 kwijt

Maar heb het er wel voor over want het moet namelijk de mooiste dag van mijn leven zijn en als het goed is ook eenmalig dus...

Ik kende mijn toekomstig man al 5 jaar en de laaste 2 jaar hadden we trouwplannen dus we hebben allebei zitten sparen en mijn familie en zijn familie hebben ook erg geholpen. (want mijn moeder mijn broers samen betalen de koets en 4 auto's en mijn schoonmoeder haar dochters en zonen betalen de henna feest compleet)


veel succes by the way :ik ga 17 oktober trouwen


wow je zit al aan 11000? Zonder dat betaald te hebben??? Wat heb je dan betaald met die 11000 als ik mag vragen? XxX


Allah ie kamel belghier mmwah

07-07-2009, 21:32

Citaat door Naffer007:
een vriend van mij gaat binnenkort trouwen, zoals jullie allemaal weten zijn de bedragen tegenwoordig gewoon niet normaal meer, de meeste bruiloften kosten rond de 15000 wat naar mijn mening gewoon belachelijk is, maar goed! nou gaat er een vriend van mij trouwen en dit is wat hij gaat doen...

hij gaat 5000 euro opsturen naar marokko, en daar moet zijn familie een groot eetfestijn organiseren voor ECHTE mosakien, mensen die echt letterlijk en figuurlijk niks hebben een etentje geven. en voor zijn familie en zijn aanstaande geeft ie gewoon een klein feestje.... persoonlijk vind k t een gruwelijke idee maar dames geef eens ff jullie mening....???



Is een heel mooi gebaar wallah... Maar ik droom al van jongs af aan van een mooie trouw :-S. Hoe staat zijn vrouw er tegenover???

07-07-2009, 21:41


wooooow wat zijn dat voor bedrage???!!! mijn maximumbudget is 9000€ ALLES inbegrepen! Dus ook alle kosten van de hennaavond. Mijn doel is om er goed uit te zien en me bangelijk te amuseren met vrienden en familie! Ik ga me niet rotbetalen aan een trouwfeest die amper vijf uur gaat duren om nadien geen rotte cent op zak te zetten. Delirious....

07-07-2009, 21:42

Citaat door marocgirl_z:
Ik ben nu ook aan het voorbereiden en ben nu al rond de 11.000 kwijt zonder dat ik de catering heb betaald en de fotograaf en de dj en nog de uitnodigingen en de taart en de bedankjes en nog kleine dingetjes... dus denk dat het samen wel rond de 20.000 kwijt

Maar heb het er wel voor over want het moet namelijk de mooiste dag van mijn leven zijn en als het goed is ook eenmalig dus...

Ik kende mijn toekomstig man al 5 jaar en de laaste 2 jaar hadden we trouwplannen dus we hebben allebei zitten sparen en mijn familie en zijn familie hebben ook erg geholpen. (want mijn moeder mijn broers samen betalen de koets en 4 auto's en mijn schoonmoeder haar dochters en zonen betalen de henna feest compleet)


veel succes by the way :ik ga 17 oktober trouwen
Tbarkallah zooo veel ik ga ook inscha''allah in oktober trouwen maar voor dat bedrag echt niet ik kom op de 8000 ongeveer of minder zelfs

08-07-2009, 17:35
Totale bruiloft/feest- pakket voor 11.500,-

Voor tot aan 275 gasten krijg je bij Dounia’s Weddings het volgende:

• Volledig verzorgde catering (Luxe pakket) of een kokkin + serveergroep
• Complete zaaldecoratie naar wens met verse bloemen
• Negaffa naar keuze/beschikbaarheid (3 jurken/stoelen/alamaria)
• Fotografe + camera vrouw (compleet pakket)
• Bruidstaart volledig naar wens incl. taartset en bruidspaartje/bloemen
• Bruidshenna & Henna decoratie
• DJ/anasheedband
• Gastvrouw/persoonlijke assistente die van A tot Z voor je regelt en coördineert van het begin tot aan het einde van je feestdag

Alle is in goed overleg mogelijk, diverse varianten en pakketten zijn mogelijk. Ik werk met meer dan 50 feestpartijen dus er is voor iedereen wat wils!!
Heb je vragen of wil je een afspraak plannen bel dan naar: 06-45 77 25 31

Wil je alleen het aanbod zien en advies inwinnen ook dat is mogelijk en niets is verplicht

Neem ook een kijkje op: http://www.douniasweddings.nl/

Mvgr, Rachida

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17