Bekijk volle/desktop versie : Ik wil mama worden, Gestopt met de pil Today



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-07-2009, 17:49
Na lang tobben heb ik besloten, om toch met de pil te stoppen!
Erg spannend,
Ik wil gewoon mama zijn van lief klein baby!

ik begin vandaag al te stoppen met de pil!

Dus geef me lekker meer steun en inchallah zal het raak zijn:banana:

06-07-2009, 17:51


Ik ben ook gestopt.
Maar ergens twijfel ik nog steeds.


06-07-2009, 17:51
Spannend...moge Allah je verblijden met een zwangerschap en uiteindelijk met een gezonde baby.

06-07-2009, 17:54
Aaaaawhhh wat leuk!! Idd heel spannend, je eerste kindje neem ik aan..?
Insha allaah komt alles goed en krijg je een voorspoedige zwangerschap. Ik wil er wel ff bij zeggen, dat het misschien wel ff kan duren voordat je zwnager word, je lichaam moet z'n eigen ritme eerst weer krijgen.. Maar het kan ook heel goed zijn dat je gelijk zwanger word

2 thumbs up for you lady

06-07-2009, 17:55



Citaat door jijmensikmens:
Same here.

Leukk!!! dus je hebt ook besloten om te stoppen met de pil
Insha allaah zal alles uitkomen precies zoals hoe jij het wilt

06-07-2009, 17:56
Thank youuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Ja is mijn eerste kind, erg spannend natuurlijk.
vanavond maar je weet wel doen hahahaha

06-07-2009, 17:56


succes alvast, vergeet geen dou3a te doen!!

06-07-2009, 17:57

Citaat door JuztMe:


succes alvast, vergeet geen dou3a te doen!!

Ik ben nu al zenuwachtig, ik lijk wel gek

06-07-2009, 17:58

Citaat door jijmensikmens:
Same here.


Gek is dat he!
Aan de ene kant lijkt het me super leuk en schattig zo een kleine,
maar aan de andere kant ben ik bang om mn vrjheid te moeten missen.
En daarbij wil ik in september naar school gaan.


06-07-2009, 17:59
Leuk! Insha Allah zal het helemaal goed komen.

06-07-2009, 18:00
ooooh wat leuk om te lezen tbarkelah!! ik wens je heel veel succes allah i 3awnek ermee!!
mijn man wil ook heel graag maar ik ben echt een big baby.gewoon bang dat ik het niet zal aankunnen.. toch effe wachte

06-07-2009, 18:03

Citaat door jijmensikmens:
Ja, het is heel dubbel. Ik wil heel graag kinderen (InshaAllah). Aan de andere kant ben ik druk bezig met afstuderen en heb binnenkort InshaAllah een goede baan. Ik wil absoluut aan mijn carriere werken, maar een kindje wil ik ook zo graag. Zo eng...ben meer bang dat straks alles in duigen valt.



Insahalah ga het ons allemaal lukken!
Het gaat zoals het gaat.

06-07-2009, 18:06



Citaat door jijmensikmens:
Ja, het is heel dubbel. Ik wil heel graag kinderen (InshaAllah). Aan de andere kant ben ik druk bezig met afstuderen en heb binnenkort InshaAllah een goede baan. Ik wil absoluut aan mijn carriere werken, maar een kindje wil ik ook zo graag. Zo eng...ben meer bang dat straks alles in duigen valt.


Citaat door jijmensikmens:
Ameen!

Ik hoop het ook InshaAllah...k moet wel zeggen, ben super onzeker.

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Afstuderen is toch heel belangrijk. Eenmaal als je afgestudeerd bent kun je met een gerust hart zwanger zijn, kinderen krijgen enzo, want je hebt een stukje zekerheid voor jezelf en je kind(eren) later, voor het geval dat. Maar carriere.. Je weet niet of je carriere gaat maken, dat is weggelegd voor een enkeling. De meeste hebben gewoon een goede baan en dat kan ook als je kinderen hebt, kheyr insha allaah. Maak je niet druk, jij krijgt wel een goede baan insha allaah

06-07-2009, 18:09
Ik ben er zeker van dat ik wil, je moet kids nemen omdat je het wil en je moet zeker geen kids nemen als je niet 100procent achterstaat.
Als ik kind krijg, stop ik met werken. Ga ik me concetreren op mijn baby.
Heerlijk om mijn baby te zeggen haha

06-07-2009, 18:13

Citaat door jijmensikmens:
Dat is nou het Juztme! Een kind krijgen en een goede baan hebben is heel goed mogelijk. Het punt is dat ik een stap verder wil, ik wil keihard werken...alleen dan krijg ik voldoening.

Er zijn heel veel dingen in het leven waar je voldoening uit kunt halen. Just be good at whatever you do, als jij keihard wilt werken dan doe je dat, en als je thuis bent werk je weer keihard voor je gezin. Als je het maar kan combineren. Met keihard werken bedoel ik trouwens niet 60 uur per week werken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6