Bekijk volle/desktop versie : Dames, wat vinden jullie van nette Marokkaanse jongens



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

06-07-2009, 04:13
De meeste marokkaanse meisjes vallen op Badboys...of van die straatschoffies die vakken vullen bij de albertheijn met krullen en een goudentand en voor de rest van de avond op HC hangen..

Mij niet gezien doe mij maar weld a ness..die een studie volgt een bijbaantje heeft en verder leuke dingen doet met zijn vrienden..een hobby heeft en op een sport zit..mohim zijn agenda vol heeft gepland en goed met zijn ouders en zussen/broers omgaat.
Zich netjes kleed..of een eigen styl heeft is ook altijd leuk...netjes marokkaans spreekt en netjes spreekt tegen andere mensen..goed gedrag vertoont..en een leuk kapseltje heeft...en natuurlijk ABN
dan zit je bij mij zeker goed !

Val totaal niet op badboys...geld auto's en de hele dag meiden na roepen met EY CHICKIE...Bah !

06-07-2009, 04:27



Citaat door Lastig:
het lijkt erop alsof ze standaard op zoek zijn naar problemen die wijven namelijk..

en dan vooral zoeken naar problemen die in mooie auto's rijden, om een paar weken later achter het raampje te zitten...

maarre...je hebt wel een stel eisen, maar nog wel redelijk. beter in ieder geval dan zo'n piece of shxt die naar probleemgevallen uitkijkt



Ik vind niet echt dat ik eisen stel..vind het juist doodnormale dingen die er gewoon moeten zijn..
wat vind jij dat ik teveel vraag dan

ben benieuwd!


( En die meisjes die zijn opzoek naar spanning en ze3ma thug love .. ze weten niks van dit leven...ze kijken alleen naar geld en auto's zodat ze ook een keertje in zijn X6 mag rijden of zitten )

06-07-2009, 04:28
Even ter aanvulling!;

1 liter water per dag, is voldoende om alle giftige stoffen uit je lichaam te spoelen. Maar huisartsen raden 2 liter aan!

06-07-2009, 04:34

Citaat door TornadoTornado:
soort zoekt soort


Dat is waar!

06-07-2009, 04:35



Citaat door Lastig:
oke, meiden zoals jou moet ik dus hebben !

maar je hebt gelijk...de eisen die je stelt zijn eigenlijk wel normaal.
maar ik ben niet altijd netjes, ik schiet soms ook uit m'n slof als ik zie dat iets niet klopt . niet dat ik gelijk agressief word, maar op dat moment zeg ik het. dat bedoelde ik eigenlijk een beetje met 'veel eisen'



Ooh oke.. ik begrijp het

06-07-2009, 04:48

Citaat door TornadoTornado:
soort zoekt soort



precies, meiden zonder zelfrespect zoeken jongens die hun als meid niet respecteren

06-07-2009, 05:01
Jongens die ABN spreken, zich netjes kleden, geen Airmax dragen, een normale auto hebben en niet zo een patser bak; Ge-wel-dig!

06-07-2009, 05:17
vrouwen zijn net honden als jij je hond los laat en hij rent van je weg en jij rent achter je hond aan dan blijft dat hond altijd weg rennen omdat hij weet dat je toch achter hem aan loopt, maar als jij weg loopt van je hond dan blijft de hond allert en je hond zal jou achter na lopen. is echt zo

06-07-2009, 06:20
Ach ja , de wereld is bizzzzzaaarrrreee

06-07-2009, 07:28

Citaat door Lastig:
Het lijkt er op dat veel of de meeste Marokkaanse vrouwen eerder trekken naar 'badboys' dan naar nette jongens die gewoon goed Nederlands spreken, die niet in van die standaard-kleertjes lopen en die niet in van die dikke auto's rijden .

En diezelfde vrouwen gaan dan weer janken dat ze zo gruwelijk zijn misbruikt en vernederd door die straatjongetjes, bijvoorbeeld op marokko.nl

Is het zo wat ik zeg dames of vallen jullie eigenlijk helemaal niet op van die standaard 'badboys'


waar kan ik die nette jongens vinden? hier kom ik alleen coffee shop junks tegen die als straatratten leven

06-07-2009, 07:31

Citaat door Chanelle:
waar kan ik die nette jongens vinden? hier kom ik alleen coffee shop junks tegen die als straatratten leven



waar kan ik lieve loyale vertrouwelijke vrouwen vinden

06-07-2009, 07:33

Citaat door geen_stijl:
waar kan ik lieve loyale vertrouwelijke vrouwen vinden


hierzo heb je 1 maar ben geen moslima

06-07-2009, 07:35



Citaat door geen_stijl:
vrouwen zijn net honden als jij je hond los laat en hij rent van je weg en jij rent achter je hond aan dan blijft dat hond altijd weg rennen omdat hij weet dat je toch achter hem aan loopt, maar als jij weg loopt van je hond dan blijft de hond allert en je hond zal jou achter na lopen. is echt zo



Geen stijl !!
Geen aanvullende commentaar

06-07-2009, 07:35

Citaat door Chanelle:
hierzo heb je 1 maar ben geen moslima



wie had het over een moslima...?

en ik ben een nette jongen maar ben geen christen

06-07-2009, 07:37

Citaat door geen_stijl:
wie had het over een moslima...?

en ik ben een nette jongen maar ben geen ckristen


ook geen christen, ben atheist

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9