Bekijk volle/desktop versie : Rally rijdsters voor MAROC raid 2010 gezocht



Pagina's : [1] 2 3

06-07-2009, 02:58
BEN JIJ BESCHIKBAAR DE LAATSTE 2 of 3 WEKEN VAN APRIL 2010 ( en enkele weekends vanaf september 2009) ?

Wij zoeken dikke 10-tal jonge vrouwelijke chauffeurs voor een roadbook autoraid doorheen marokko in 2010

- jullie zijn met 2en en vormen echt een team dat elkaar goed begrijpt, een half woord is voldoende en je moet vooruit kunnen denken voor je partner, jullie hebben minstens 2 jaar rijbewijs B, je hoeft geen rally of sport licentie

- of je bent een goeie motor rijdster (minstens 3 jaar rijbewijs A) en in staat een video camera te bedienen


- jij bent van marokkaanse afkomst (je spreekt zeker frans en hetzij arabisch of berbers, wat toeristen Spaans is aanbevolen "dos aqua mineral por favor. qieromos utilizar los servicios por favor" brengt je al een heel eind )
- als je kaas hebt gegeten van autotechniek is dat zeker een pluspunt maar je leert veel bij tussen september en maart)
- je kent iets van navigatie (dus niet met een GPS spelen maar kunnen kaart lezen, een kompas gebruiken, en met een tripmeter werken - maar je leert het wel)
- je kan een video of fototoestel bedienen
- je hebt een stel rubber laarzen en een stel flip flops en een slaapzak
- je wilt ook buiten de betonnen autowegen rijden...

Thuis laten : hardrijden of zware voet, kunnen driften, opvliegend karakter, slecht humeur

Route

+/- 15 april Antwerpen -> Biarritz (1400 km) vertrek Biarritz -> Algeciras (1000 km)
Ceuta - Chefchaouen - Meknes - Azrou - Midelt - Er Rachidia - Erfoud - Mergouza - Rissan - Ouarzazate - Zagora - Oukaimeden - Marrakech - Sidi Bouzid - Casablanca - Kenitra - Moulay Bousselhem - Larache - Asilah - Tanger (2000km) - Sete (- Antwerpen +/- 5 mei

STuur mij een email met je persoonlijke gegevens, kandidatuur en motivatie, evt een pasfoto en/of scan van je rijbewijs

je krijgt een kandidaten pakket toegestuurd per email

06-07-2009, 03:19


En wedstrijd zonder adresgegevens , contactpersonen , geen identificatienummers waardor je na kan checken of het allemaal wel klopt of niet


06-07-2009, 03:37
ik ben de kontaktpersoon, de rest van de gegevens wel die krijg je als je reageert zoals aangegeven door een email te sturen

een beetje internetter kan zo verifiëren om welk evenement het gaat
Hoewel je meent kritisch te moeten zijn over de wijze waarop dit wordt aangekondigd - ben jij geen geschikte kandidaat ...

06-07-2009, 08:16
heb de oproep op discovery gezien, helemaal top !

notificatie !!

06-07-2009, 08:20


als er dames van DWVDMV zijn die dit overwegen, laat me weten !

yallah wie durft het met mij aan ??


06-07-2009, 08:24
oeoeoeoeoeoee!!! stoerrr!!! kom op dames! wie durft!?

06-07-2009, 08:55
Skicoach moeten het per definitie 2 marokkaanse meiden zijn ?

heb er nl een hard hoofd in om een andere marokkaanse dame te vinden die zo gek is al moi

weet zeker dat een (niet marokkaanse) vriendin van mij graag mee zou willen, vandaar mijn vraag


mvgr

NFN

06-07-2009, 11:59

Citaat door Skicoach:
ik ben de kontaktpersoon, de rest van de gegevens wel die krijg je als je reageert zoals aangegeven door een email te sturen

een beetje internetter kan zo verifiëren om welk evenement het gaat
Hoewel je meent kritisch te moeten zijn over de wijze waarop dit wordt aangekondigd - ben jij geen geschikte kandidaat ...



je hebt genoeg oplichters , dus het zeker voor het onzeker , ook al zou ik een geschikte kandidaat zijn geweest , zou ik het niet doen , ik heb op genoeg ongeasfalteerde wegen gereden , baraka 3lia blauwe plekken

06-07-2009, 12:01
wat mij betreft mogen gerust gemengde teams meedoen

maar ik heb de raid alleen bij marrokkaanse fora aangemeld en ik zoek minstens 1 deelnemer van marokkaanse origine in elk rijders team
en ik zou het liefst vrouwen teams hebben

omdat we alles bij elkaar een kleine 7000 km gaan rijden moeten beide rijders elkaar kunnen afwisselen, als rijder of als navigator.

enkel de motor rijders hebben die luxe niet, dat moeten goed getrainde rijders zijn

06-07-2009, 12:04

Citaat door NuFFniet:
als er dames van DWVDMV zijn die dit overwegen, laat me weten !

yallah wie durft het met mij aan ??




Euh

06-07-2009, 12:14
Ohhhhhhh stoer! Ik zou me zo opgeven!

06-07-2009, 12:18

Citaat door NuFFniet:
heb de oproep op discovery gezien, helemaal top !


voor er enige verwarring zou ontstaan : deze oproep heeft niets te maken met de 4x4 raid waarover op discovery-channel wordt gesproken .

Het gaat om een totaal ander soort wagen.

Bovendien brengt deze Maroc raid de rijders veel meer in contact met de locale bevolking

06-07-2009, 12:22


Heb je een website voor meer informatie?
Is het nu 2 vrouwen ... of mag het ook 1 man / 1 vrou zijn?

06-07-2009, 12:29
Lijkt me geweldig! ik hou wel van dit soort spanning en sensatie.
Ben alleen bang dat ik niet iemand vind die dit net zo geweldig als mij vindt.

Maken jullie ook koppels?
zo´ja dan meld ik me hierbij aan!
Ooh ineens kom ik op iemand... ik ga haar even een email sturen.

06-07-2009, 12:32

Citaat door AbouMachakiel:


je hebt genoeg oplichters , dus het zeker voor het onzeker , ook al zou ik een geschikte kandidaat zijn geweest ,


Iemand die zonder kennis cq informatie iets op die manier in vraag stelt zal dat altijd doen, je zegt zelf "het zekere voor het onzekere" dus jij gaat er al van uit dat ik een oplichter ben voor je iets over mij weet of over de organisatie hebt gehoord

dus de dag dat ik als team leider beslis jou en je team genoot bij een ongeval achter te laten of met een ander team om hulp te sturen zal jij mijn beslissing en instructies steeds in twijfel trekken en ga je zelf initiatieven nemen daarmee breng je dan iedereen in gevaar, zulke mensen zijn een "liability" in een groep die zich bijvoorbeeld in de bergen bevindt

kritiek is gezond maar kritiek moet dienen om tot een betere beslissing te komen niet om de zaak te ondergraven

Pagina's : [1] 2 3