Bekijk volle/desktop versie : getrouwde dames!!! kopen jullie weleens iets 2de hands?



Pagina's : [1] 2

06-07-2009, 01:40
dan bedoel ik iets van meubelen? geen kledy of schoenen ofzo..

lijkt me wel een besparing op sommige gebieden.. vertel eens wat jullie al 2de hands gekocht hebben en wat heeft t gekost en vanwaar heb je het?

ik heb onlangs een mooie tv meubel gekocht die mijn man via martkplaats gevonden had. hij is stevig en er kan veeel meer in dan alleen de tv. was maar voor 50euro!! dus ja hij staat hier nu zo mooi en ik ben er echt tevreden over!! ewa wissel eens tips uit dames!!

06-07-2009, 01:46


hij kan meer aan dan het tv. wat heeft u nu erop gezet, u wasmachine

06-07-2009, 08:58
Nee nog nooit meubels tweede hands gekocht. Denk dat ik dat ook niet snel zou doen.

06-07-2009, 08:59

Citaat door Rach_:
dan bedoel ik iets van meubelen? geen kledy of schoenen ofzo..

lijkt me wel een besparing op sommige gebieden.. vertel eens wat jullie al 2de hands gekocht hebben en wat heeft t gekost en vanwaar heb je het?

ik heb onlangs een mooie tv meubel gekocht die mijn man via martkplaats gevonden had. hij is stevig en er kan veeel meer in dan alleen de tv. was maar voor 50euro!! dus ja hij staat hier nu zo mooi en ik ben er echt tevreden over!! ewa wissel eens tips uit dames!!


Als je hem mooi vindt moet je hem kopen.

06-07-2009, 09:03


Nee, nog helemaal niks.
Maar ik ben van plan om een extra koelkast 2de hands te kopen.
Die van ons nu is echt te klein.!

06-07-2009, 09:05
Alleen een hoekbank,maar dat moest wel,ik had een klein brandje in de woonkamer,en toen heeft een buurman ons zijn bank verkocht.

En nog steeds ben ik er gewoon niet uit wat voor banken ik moet halen,dus laat ik het nog even zo.
Hij zit wel lekker.

06-07-2009, 09:26
Ik heb pas een kinderwagen gekocht voor die kleintje van mij speciaal voor maroc. 5 standen en alles erop en eraan, ziet er ongebruikt uit voor 20 euro via marktplaats. Ben er blij mee. Maar dit heb ik gedaan omdat ik mijn quinny niet naar maroc wil meenemen...Ik laat deze kinderwagen ook in maroc.

06-07-2009, 09:33
Ik heb thuis een 2e hands dressoir.. vele mensen die bij mij over de vloer zijn gekomen vinden hem prachtig! Ik heb hem gescoord voor ik dacht een 25/30 euro.. een vriendin dacht dat ie tegen de 300 + was!

Er is niets mis met 2e hands spullen ...

Men rijdt wel in een 2e handsauto maar een 2e handstafel vinden ze not done.....

06-07-2009, 09:55
Ik koop mijn meubels alleen tweedehands, maar dat omdat ik alleen echt brocante spulletjes wil en niet van die xenos meubels. Ben helemaal dol op Queen Anne en Lodewijk de vijfde... Die knap ik op en verf ik......Voor de prijs kom je niet goedkoper uit maar je huis wordt wel een paleisje..

06-07-2009, 09:56

Citaat door Maria79:
Ik koop mijn meubels alleen tweedehands, maar dat omdat ik alleen echt brocante spulletjes wil en niet van die xenos meubels. Ben helemaal dol op Queen Anne en Lodewijk de vijfde... Die knap ik op en verf ik......Voor de prijs kom je niet goedkoper uit maar je huis wordt wel een paleisje..



Ik zie je huisje al helemaal voor me

06-07-2009, 10:00
effe kijken wat ik 2hands heb gekocht, duo-kinderwagen, autostoel, dakkoffer, fiets, ledikant, box, en geloof me niemand die ziet dat ze tweedehands zijn.

06-07-2009, 10:00
Nee nog nooit iets 2e hands gekocht maar als ik een koopje tegen kom waarom niet. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit op marktplaats kijk, misschien moet ik daar verandering in brengen.

06-07-2009, 10:00


Ik wil wel op bol.com 2e hands boeken kopen, iemand daar ervaring mee?

06-07-2009, 10:03

Citaat door Kippenhok2:
Ik wil wel op bol.com 2e hands boeken kopen, iemand daar ervaring mee?



ja ik

ps: vergeten dat ik ooit 2e hands boeken heb gekocht

06-07-2009, 10:04

Citaat door Kippenhok2:
Ik wil wel op bol.com 2e hands boeken kopen, iemand daar ervaring mee?


Ik heb laatst 2 2e hands boeken daar gekocht. Ik had ze snel binnen en ze waren nog in goede staat.Ik ben er zeker tevreden over en zou er zeker nog eens wat bestellen!

2e hands meubels hebben we hier ook genoeg. Als je hier marktplaats roept stort de boel in. Verkopen via marktplaats doe ik ook. Zo ruimt het lekker op en hou ik er nog een zakcentje aan over.

Pagina's : [1] 2