Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wat zijn je lieveling series?

Pagina's : [1] 2

tha_lady
27-02-2002, 17:30

waar blijf jij voor thuis ik voor: friends nanny martin familie mathers nikki dharma and greg 2 gay's a girl and a pizza place ushi en van dijk kevin masters show(echt leuk!!!) the gillmore girls strong medicine as the world turn bold and the beautuful nou dat zijn ze dan laterz:zwaai:

Lila
27-02-2002, 17:40
Charmed Ally McBeal Sex and the City Angel Buffy the vampire slayer Dharma and Greg Friends Nikita Ushi en van dijk Kevin masters Oprah Boobytrap

Roy
27-02-2002, 18:06
GTST, onderweg naar morgen, de Bus, Big Brother, Starmaker, Star Academy, as the world turns, the bold and the beautiful, santa barbara, E.R, The A team, MC gyver, Dukes Of Hazzard, Goudkust, Sesamstraat, Tic Tac, Samson en Gert, Telekids, FoxKids.. nnnaaaaaaa, kijk niet veel tv, te veel onzin...Maarrrr een Disneyfilm met een mooie dame op de bank is nooit weg natuurlijk...

Nadia25
27-02-2002, 18:09
Pfff..Wie kijkt er nu naar series..sorry hoor... En disneyfilms?..Bah dit was gewoon mijn mening, jongens..no hard feelings..;) Kijk liever naar een goede reportage of documentaire..waar je iets van kan bijleren..National Geografic bijvoorbeeld..

tha_lady
27-02-2002, 18:18

hoi:zwaai: o jaaaaaaaaaaaaaa hoe kon ik het nou vergeten HET JONGEREN LAGE HUIS en fox kids LATERZ:blauwkus:

Roy
27-02-2002, 18:21
Origineel gepost door nadia25 Pfff..Wie kijkt er nu naar series..sorry hoor... En disneyfilms?..Bah dit was gewoon mijn mening, jongens..no hard feelings..;) Kijk liever naar een goede reportage of documentaire..waar je iets van kan bijleren..National Geografic bijvoorbeeld.. best leuk hoor Disneyfilms (heb ik gehoord tenminste..) misschien zie ik er vanavond wel eentje bij een schone dame op de bank.. ;)

Lila
27-02-2002, 18:24
Origineel gepost door nadia25 Pfff..Wie kijkt er nu naar series..sorry hoor... En disneyfilms?..Bah dit was gewoon mijn mening, jongens..no hard feelings..;) Kijk liever naar een goede reportage of documentaire..waar je iets van kan bijleren..National Geografic bijvoorbeeld.. Ik begrijp het Nadia dat je naar je familie wilt kijken op National Geografic, maar een disney film kan ook heel leuk zijn...;)

Nadia25
27-02-2002, 18:29
Origineel gepost door Lila Ik begrijp het Nadia dat je naar je familie wilt kijken op National Geografic, maar een disney film kan ook heel leuk zijn...;) Ha Ha Ha You're so funny Girl ;) Enne Roy, Ik hoop dat die mooi dame van Disneyfilms houdt...anders ..ja vul maar zelf in;)

_Star_
27-02-2002, 19:58
Ik kijk al jaren geen series meer maar als ik echt niets te doen heb kijk ik wel eens een komische serie Star*

lelalaila
27-02-2002, 20:10
HELLO !!!! IK KIJK GRAAG NAAR EGYPTISCHE SERIES, EN OOK WEL NAAR E.R EN NAAR THE NANY!!!

Miss21
28-02-2002, 11:54
Nou ik blijf voor geen een serie thuis maar meestal komen er savonds leuke series zoals: seinfeld spin city darma en greg Oprah discovery channel heeft boeiende documontaires verder heb ik geen soap dat ik volg....meestal als je 1 keer in de week kijk...weet je precies wat er allemaal speelt :D groetjes miss21

BentDagilia
28-02-2002, 12:40
Hey mensen.... Mijn lievelingsseries zijn een heleboel.... - Malcom in the Middle - KeVIN MASTERS SHOW - Roswell - Popular - Finals - Smartguy - Boy meets world - Darma en Greg - Nanny - Nikita - 2 men and a pizza plce - SEX AND THE CITY - The REAL SEX AND THE CITY - MOETCHOE - JONGEREN TV OP SALTO..... - Strong Medicine - ER - Love Test - USHIE en van DIJK - The x Files Dit is het wel zo een Beetje Oh nee ben er een vergeten - Dawson's Creeck Dikke kus (K) Bent Dagilia

Lil_Saida
28-02-2002, 15:22

Mijn lievelingsseries zijn: Malcolm in the Middle :D Popular (komt niet meer...... :tranen: !!) Dawsons creek Dark Angel Charmed Friends Ally Mcbeal The Gilmore Girls Koela jalghi Belghah :duim: Volgens mij ben ik er een heleboel vergeten maar ja... XXXjes Saïda

SAMMYGIRL
28-02-2003, 19:14
heb geen tv :(

the_silver_one
28-02-2003, 19:22
Ik kan niet zonder: Friends Idols

Pagina's : [1] 2