Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft Vavo gedaan?



Pagina's : [1] 2 3

05-07-2009, 21:08
Ik ga vavo doen en wil wat info van mensen die het hebbe gedaan en hoe ze het vonden


please

05-07-2009, 21:43


Ik heb Vavo gedaan wat wil je weten?

05-07-2009, 21:45
Me too! Wa zou je willen weten

08-07-2009, 18:04

Citaat door Chooriyan:
Ik heb Vavo gedaan wat wil je weten?


heb je het gehaald hoe heb je het ervaren en wat voor vakken heb je gedaaan en wat doen je nu

Citaat door Madm0iselle:
Me too! Wa zou je willen weten



hetzelfde eigenlijk lees maar bove

08-07-2009, 18:08


ten 1e wat is vavo:P
ten 2e moet je dan daarvoor betalen ofzo en op welke scholen kun je dit doen?

08-07-2009, 18:11
wajoow ik heb net gelezen dat ik het 4e en 5e havo in 1 jaar tijd kan afronden.En ik weet nu ook dat het voor jongeren is die vastgelopen zijn in het onderwijs.Maar ik woon in gouda volgens mij meot ik dan helemaal naar rotterdam reizen.

08-07-2009, 18:33
ik ga het op roc doen leiden daar woon ik is 2 min lope voor mij hahahah

08-07-2009, 18:33

Citaat door mimi_mo:
wajoow ik heb net gelezen dat ik het 4e en 5e havo in 1 jaar tijd kan afronden.En ik weet nu ook dat het voor jongeren is die vastgelopen zijn in het onderwijs.Maar ik woon in gouda volgens mij meot ik dan helemaal naar rotterdam reizen.


Klopt, je kan 2 jaar in 1 jaar doen. Ik heb dit ook gedaan.
Het hoeft niet per se voor jongeren te zijn die vastgelopen zijn in het ''normale'' onderwijs.

Ik moest nog een paar vakken halen voor mn diploma en die wilde ik niet gewoon op school volgen. Ik kon deze bv in de avond ook volgen. Wat je ook eens moet doen, is bij je gemeente informeren. Ik kreeg namelijk een eenmalige vergoeding van mijn gemeente..heel handig

08-07-2009, 18:35

Citaat door mayra:
Klopt, je kan 2 jaar in 1 jaar doen. Ik heb dit ook gedaan.
Het hoeft niet per se voor jongeren te zijn die vastgelopen zijn in het ''normale'' onderwijs.

Ik moest nog een paar vakken halen voor mn diploma en die wilde ik niet gewoon op school volgen. Ik kon deze bv in de avond ook volgen. Wat je ook eens moet doen, is bij je gemeente informeren. Ik kreeg namelijk een eenmalige vergoeding van mijn gemeente..heel handig



oke meid wat heb je gehaald

08-07-2009, 18:41

Citaat door Dunni:
oke meid wat heb je gehaald


Ehmm..natuurkunde, wiskunde, aardrijkskunde en letterkunde. Moest ook opnieuw profielwerkstuk maken, maar daar had ik geen lessen ofzo voor, gewoon eigen tijd

Ohja, voor dat 2 in 1 jaar doen, waren wel wat voorwaarden voor..weet alleen niet meer wat die waren.

08-07-2009, 18:51
wajoooooooooow ik ga het denk ik doen man:P
maar ik moet wel vervoer regelen enzo, msichien abbonoment emt de bus ofzo,maar ik ga op zoek waar ik het kan volgens
zou wel leuk zijn 2jaar in in 1jaar afronde
maar krijg je dan gewoon een havo diploma???

08-07-2009, 18:53
ik heb op internet gekeken en wat blijkt
Ik kan het in gouda volgen
alles beter dan blijven zitten

08-07-2009, 19:15



Citaat door mayra:
Klopt, je kan 2 jaar in 1 jaar doen. Ik heb dit ook gedaan.
Het hoeft niet per se voor jongeren te zijn die vastgelopen zijn in het ''normale'' onderwijs.

Ik moest nog een paar vakken halen voor mn diploma en die wilde ik niet gewoon op school volgen. Ik kon deze bv in de avond ook volgen. Wat je ook eens moet doen, is bij je gemeente informeren. Ik kreeg namelijk een eenmalige vergoeding van mijn gemeente..heel handig


Citaat door mimi_mo:
wajoooooooooow ik ga het denk ik doen man:P
maar ik moet wel vervoer regelen enzo, msichien abbonoment emt de bus ofzo,maar ik ga op zoek waar ik het kan volgens
zou wel leuk zijn 2jaar in in 1jaar afronde
maar krijg je dan gewoon een havo diploma???


Citaat door mimi_mo:
ik heb op internet gekeken en wat blijkt
Ik kan het in gouda volgen
alles beter dan blijven zitten



jahtog ik ga het ook doen
inchallah haal ik me diploma havo en jij ook

08-07-2009, 19:27

Citaat door mimi_mo:
inshalah



08-07-2009, 19:36
Ja je haalt gewoon je diploma ja haha..anders heb ik t voor niks gedaan

Pagina's : [1] 2 3