Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Ongezonde eter



Pagina's : [1] 2

05-07-2009, 13:37
Ik ben laatste tijd zo'n ongezonde eter geworden Ik snoep véél te veel. Ik ga woensdag insha'Allah naar Marokko en dat heeft er volgens mij ook mee te maken

Voel me hierdoor niet lekker in mijn vel en heb zin om te zagen dus laat mij

Wie heeft hier ook last van?

05-07-2009, 13:41


Ik de laatste tijd ook een beetje. Niet constant ofzo, maar ga wel vaker even de fout in. Komt door het warme weer, is niet echt stimulerend

05-07-2009, 13:42
Ik heb al bijna drie maanden niet gesnoept en gezond gegeten.

05-07-2009, 13:42
Jaaa door het warme weer ook?? Raar hé?? Vroeger at ik helemaal niet als het warm was maar ik kan wel makkelijk een maaltijd overslaan en deze vervangen door 2 magnums

05-07-2009, 13:43



Citaat door salma02:
Ik heb al bijna drie maanden niet gesnoept en gezond gegeten.


Motiveer mij, motiveer mij

05-07-2009, 13:45

Citaat door ProtectedPearl:
Motiveer mij, motiveer mij



Ben 14 kilo lichter! Ik was na mijn laatste bevalling veel te veel aangekomen en ben nu weer lichter dan ik was voor mijn eerste zwangerschap.

05-07-2009, 13:45

Citaat door ProtectedPearl:
Jaaa door het warme weer ook?? Raar hé?? Vroeger at ik helemaal niet als het warm was maar ik kan wel makkelijk een maaltijd overslaan en deze vervangen door 2 magnums


Ja, precies! Het gaat niet om het eten eten, dus (grote) maaltijden, maar meer om de dingen er omheen. Alhoewel ik nu met deze hitte wel eerder trek heb in een frietje van de snackbar.

05-07-2009, 13:47

Citaat door salma02:
Ik heb al bijna drie maanden niet gesnoept en gezond gegeten.


Had/heb ik ook gedaan! Minimaal 3 maanden keurig netjes. Nu heel af en toe even de fout in, moet KENNEN toch maar ben inderdaad heel wat afgevallen, moest ook wel nodig

05-07-2009, 13:48

Citaat door salma02:
Ben 14 kilo lichter! Ik was na mijn laatste bevalling veel te veel aangekomen en ben nu weer lichter dan ik was voor mijn eerste zwangerschap.


Echt goed van je! Ik kan me volgens mij nog herinneren dat je er een topic over had geopend, goed dat het daar niet bij is gebleven!

05-07-2009, 13:48

Citaat door salma02:
Ben 14 kilo lichter! Ik was na mijn laatste bevalling veel te veel aangekomen en ben nu weer lichter dan ik was voor mijn eerste zwangerschap.


Soooo wanneer was je laatste bevalling dan?

Maar ben je dit allemaal kwijt geraakt op 3 maanden??

Moehim, het gaat me niet om afvallen, het gaat me om gezonder te eten

Eten jullie fruit en groenten? Ik niet Ik koop groenten enkel voor de andere eters hier in huis

05-07-2009, 13:48

Citaat door Sunshine_h:
Had/heb ik ook gedaan! Minimaal 3 maanden keurig netjes. Nu heel af en toe even de fout in, moet KENNEN toch maar ben inderdaad heel wat afgevallen, moest ook wel nodig



Jawel, af en toe zondigen is wel nodig.

05-07-2009, 13:49

Citaat door Sunshine_h:
Ja, precies! Het gaat niet om het eten eten, dus (grote) maaltijden, maar meer om de dingen er omheen. Alhoewel ik nu met deze hitte wel eerder trek heb in een frietje van de snackbar.


Dus? Wat gaan we eraan doen?

05-07-2009, 13:49


Jullie moesten eens weten wat ik al binnengesmokkeld heb

05-07-2009, 13:51

Citaat door ProtectedPearl:
Soooo wanneer was je laatste bevalling dan?

Maar ben je dit allemaal kwijt geraakt op 3 maanden??

Moehim, het gaat me niet om afvallen, het gaat me om gezonder te eten

Eten jullie fruit en groenten? Ik niet Ik koop groenten enkel voor de andere eters hier in huis


Ik koop bij de AH nu heeeeeeeeeeeeeeerlijke aardbeien, ze zijn echt lekker! Halve kilo voor 1,99, is toch wel een redelijke prijs? En een paar dagen terug heb ik daar ook kersen gehaald, echt lekker met dit weer

Maar niet met slagroom ofzo he

05-07-2009, 13:51

Citaat door ProtectedPearl:
Soooo wanneer was je laatste bevalling dan?

Maar ben je dit allemaal kwijt geraakt op 3 maanden??

Moehim, het gaat me niet om afvallen, het gaat me om gezonder te eten

Eten jullie fruit en groenten? Ik niet Ik koop groenten enkel voor de andere eters hier in huis



Precies 16 maanden geleden.
Ja, hamdoelillah, voel me weer heerlijk in mijn vel.

Ja, eet 2 stuks fruit per dag, eerst raakte ik het niet aan, maar heb mezelf gedwongen om het te leren eten. Verder eet ik bijna elke dag verse groenten. Verwerk het in allerlei gerechten. Soms met een sausje erbij.

Pagina's : [1] 2