Bekijk volle/desktop versie : Piercing



Pagina's : [1] 2 3 4

04-07-2009, 23:49
[Hey mensen

ik wil een madonnapiercing laten zetten (boven mijn lip waar normaliter een moedersvlekje zit). Ik vroeg me af of er iemand hier hier ervaring mee heeft? doet het pijn? houd je een litteken over? raad je het me af/aan?


groetjes]

04-07-2009, 23:51


Je houdt er een litteken aan over dat zoiezo, het is ook echt lelijk.

04-07-2009, 23:51
ik heb een puistje op mijn bovenlip hoe kom ik ervanaf??

04-07-2009, 23:52

Citaat door Sp0okr1jder:
..als ik jou was zou ik er 1 recht door me hoofd laten doen...een metalen lul dwars door je eenden hoofd...



Waar kan je dat laten zetten?

04-07-2009, 23:53


ik vind het soms wel mooi staan bij iedereen is het anders een vriendin van me heeft het. het deed wel pijn en volgens mij hou je er wel een litteken aan over vooral als je hem lang gedragen hebt.. ik zou het zelf nooit doen het is ook zooo opvallend..

04-07-2009, 23:53

Citaat door FarahNaz:
ik heb een puistje op mijn bovenlip hoe kom ik ervanaf??

But that's sexehhhh...tenminste als je 10kg lichter was geweest.













04-07-2009, 23:53
Schoonheidsvlekje heb ik al van nature


Ik zou het niet doen als ik jou was, ben je gek ofzo.. Een gat in je lip laten prikken. Nu wil je em graag hebben, over een paar weken ben je er op uitgekeken en wil je em niet meer. Als je em weg haalt zit daar een lelijke gat, die je nooit meer dicht krijgt.

Net als je maagdenvliesje, eenmaal geprikt krijg je em nooit meer dicht (van nature)

04-07-2009, 23:53

Citaat door Mar0ekkaas:
Je houdt er een litteken aan over dat zoiezo, het is ook echt lelijk.



Litteken, dat houdt mij ook tegen Maar dat het lelijk zou zijn? nou nee

04-07-2009, 23:53
ik vind dat de meest lelijke niet dat het mij wat aangaat maar je houdt altijd littekens over aan een piercing.de pijn,daar kan ik niks over zeggen.

04-07-2009, 23:53
Een navelpiercing is wel mooi hoor.

04-07-2009, 23:55

Citaat door miss_lipgloss:
ik vind het soms wel mooi staan bij iedereen is het anders een vriendin van me heeft het. het deed wel pijn en volgens mij hou je er wel een litteken aan over vooral als je hem lang gedragen hebt.. ik zou het zelf nooit doen het is ook zooo opvallend..


Ik wil ik wil

04-07-2009, 23:57
Ik heb er zo eentje gehad ..Ook 1 in mijn neus en kin

Volgende week laat ik eindelijk mijn navel doen ..

04-07-2009, 23:57



Citaat door Chadiatje:
Schoonheidsvlekje heb ik al van nature


Ik zou het niet doen als ik jou was, ben je gek ofzo.. Een gat in je lip laten prikken. Nu wil je em graag hebben, over een paar weken ben je er op uitgekeken en wil je em niet meer. Als je em weg haalt zit daar een lelijke gat, die je nooit meer dicht krijgt.

Net als je maagdenvliesje, eenmaal geprikt krijg je em nooit meer dicht (van nature)



Heb ik ook, een miniscule.


Hmm het is niet IN mijn lip, boven mijn lip.

04-07-2009, 23:57

Citaat door koekjebitter:
Ik wil ik wil
je kan het beter helemaal niet doen dat is mijn advies maar als je echt graag wilt waarom zet je hem niet in je navel of tong dat valt niet op...

04-07-2009, 23:58

Citaat door koekjebitter:
Heb ik ook, een miniscule.


Hmm het is niet IN mijn lip, boven mijn lip.

Bedoelde ook boven je lip, maar ik zei per ongeluk in je lip

Pagina's : [1] 2 3 4