Bekijk volle/desktop versie : Fietsen ........

Pagina's : [1] 2 3

12-05-2004, 00:47
Waarom fietsen wij marokkanen zo weinig , ik zie in mij omgeving als iemand een pak melk moet halen bij de buurtsuper hij zijn auto pakt soms is het nog wel een busje , een dan hebben we het over een afstand van 500m tot 1,5 km verder op .

Een voor de dames ook want die vinden het verschut om te gaan fietsen ze reizen liever met hun ov in plaats lekker op de fiets een ook nog is eens gezond.

De vraag is waarom ?

12-05-2004, 01:15

Nou bij mij in de dorp fietsen alle marokkanen.. zelf de oudere mannen die naar moskee gaan, 9 min fietsen, gaan gezellig met z'n alle op de fiets en de vrouwen doen boodschappen op de fiets... dussseeee

12-05-2004, 01:31

Citaat:
Origineel gepost door Lebda_boy
Waarom fietsen wij marokkanen zo weinig , ik zie in mij omgeving als iemand een pak melk moet halen bij de buurtsuper hij zijn auto pakt soms is het nog wel een busje , een dan hebben we het over een afstand van 500m tot 1,5 km verder op .

Een voor de dames ook want die vinden het verschut om te gaan fietsen ze reizen liever met hun ov in plaats lekker op de fiets een ook nog is eens gezond.

De vraag is waarom ?
Tot drie jaar geleden fietste ik echt veel. Naar de stad, boodschappen doen, naar het station. Maar sinds ik een auto heb, doe ik alles met de auto. Mijn fiets heb ik aan mijn broertje weggeven. Eigenlijk geen goede zaak. Dus dan moet ik het op een andere manier compenseren: sporten.

12-05-2004, 08:55
Vroeger (toen ik 15 jaar was) fietste ik echt veel, maar sinds ik mijn rijbewijs heb en een eigen auto ga ik echt overal met de auto. Zelfs naar de supermarkt die maar 500 meter van me huis is.
Eigenlijk heel erg maar ja dat is gemakszucht he.....

12-05-2004, 09:09

Citaat:
Origineel gepost door Lebda_boy

De vraag is waarom ?
Nou ik fiets nog steeds naar de supermarkt hoor, alleen naar me werk doe ik met de auto, want dat is buiten mijn woonplaats.

12-05-2004, 09:59
Ik heb geen fiets anders heb ik wel gefietst.
Maar de auto is wel handig ja.

12-05-2004, 17:40
Weer of geen weer ik pak ook nog steeds mijn byciclette! En iedereen herkent me met mijn knalgele opoefiets! In de moskee ben ik al bekend als ''de gekke dochter van ...''. Dus als ik nu langs de moskee fiets, fiets ik lekker met mijn handen van het stuur. En doe alsof ik vlieg. Sindsdien ga ik door het leven als de ''kanarie van...''

Greetzzz

12-05-2004, 17:53
Ik fiets al jaren en fiets nog steeds.
Naar school. naar de moskee, naar de stad, doe elke zaterdag boodschappen op de fiets, naar de bieb, naar me werk. Alles met de fiets en het is echt heerlijk vooral in de lente en de zomer.

12-05-2004, 18:01
Pas alle andere mogelijkheden zijn uitgesloten overweeg ik pas de fiets te pakken..
Gezond doen kan ook in de sportschool

13-05-2004, 07:50
Ik Moet Elke Dag Op De Fiets Naar School...Dat Is 8 km Heen En 8 Km Terug...Maar Het Is Wel Lekker Hoor

13-05-2004, 11:06
Ik ga overal heen met mij fiets, naar school, boodschappen, famillie bezoek enz.
Het is gewoon heerlijk.

13-05-2004, 11:41
is dat so ik ga lopend na de winkel voor een pak melk en na de stad ook ik ga altijd met de fiets na school duzz meschien ik grotere stedden zoals adam ofso weet ik veel:S

13-05-2004, 11:52

Ik doe ALLES met de fiets, echt alles

13-05-2004, 12:15
ik weet niet eens meer hoe ik moet fietsen..

13-05-2004, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door Sweet_Yasmin
Vroeger (toen ik 15 jaar was) fietste ik echt veel, maar sinds ik mijn rijbewijs heb en een eigen auto ga ik echt overal met de auto. Zelfs naar de supermarkt die maar 500 meter van me huis is.
Eigenlijk heel erg maar ja dat is gemakszucht he.....
Precies mijn verhaal Het is pure gemakszucht en luiheid.

Pagina's : [1] 2 3