Bekijk volle/desktop versie : nederlandse bolletjesslikker sterft op cyprus ........



11-05-2004, 22:35

Citaat door saidtaza:
Nederlandse bolletjesslikker sterft op Cyprus

Uitgegeven: 11 mei 2004 22:11

Een Nederlandse drugskoerier is dinsdag om het leven gekomen in Cyprus. Dat heeft de Cypriotische politie bekendgemaakt. De man, de 43-jarige G.I.T., had bolletjes cocaïne geslikt, waarvan er een opensprong kort voordat hij aan boord van een vlucht van Larnaca naar Amsterdam zou gaan.

Onderzoek heeft uitgewezen dat de man 13 bolletjes had geslikt met in totaal 186 gram cocaïne. Nadat de man op de luchthaven onwel was geworden en duidelijk was dat hij drugs had geslikt, is hij door de politie naar een ziekenhuis gebracht. Bij aankomst bleek de man al overleden.


186 gram cocaine je leven naar de klote geholpen ,was het nou echt waard ?

en hoeveel waarden heeft 186 ?

maar ja ,echt op zijn hollands weer ,nederlandse drugskoerier ? ahahahah nou ik noem het geen drugskoerier ,het is meer en zieke persoontje ,zo als duizende andere nederlanders die bolletjes slikkers .
.

11-05-2004, 22:38


Off-topic: Said (altijd leuk om je naam in mijn beeldscherm te zien )

On-topic: Ja dat is natuurlijk heel erg dom van die 43-jarige man. Wie gaat er nou bolletjes cocaine slikken??? Juist, alleen de zieligerds die niet capabel zijn om een echte baan te gaan zoeken!

Hoe groot zijn die bolletjes ongeveer? Ik lees dat hij er 13 heeft geslikt??? Ik vind het echt super dom!!! Maar goed, misschien is dit een les voor de drugskoerier-wannabe's (DON'T DO THAT SHIT!!!)

11-05-2004, 22:50
Hoezo??? --> "tuurlijk is het een off-topic, zeker omdat het niet over midden oosten gaat of niet''

Wat bedoel je in hemelsnaam??? Laat maar zitten

11-05-2004, 23:01

Citaat:
Origineel gepost door saidtaza
ok is goed want ik weet dat je door ,hamas_c geronselt ben tot de jihad , waarschuw mij als je in een trein of zo en zelf moord aanslag gaat plegen ,want ik reis laatse tijd veel met de trein
Hahahaha gekkie.

Je weet dat ik dat nooit zou doen!!!

PS: waar reis je allemaal naar toe

11-05-2004, 23:10


Dat doe ik niet

Ik had toch net al geschreven over die 43-jarige man. Ja meer kan ik er niet meer over schrijven. Super dom wat hij heeft gedaan. En jij gaf me ook geen antwoord! Dus. Ok. Fijne avond verder, ik ga slapen (ja ik doe het weer )

12-05-2004, 01:38

Citaat:
Origineel gepost door saidtaza
Nederlandse bolletjesslikker sterft op Cyprus

Uitgegeven: 11 mei 2004 22:11

Een Nederlandse drugskoerier is dinsdag om het leven gekomen in Cyprus. Dat heeft de Cypriotische politie bekendgemaakt. De man, de 43-jarige G.I.T., had bolletjes cocaïne geslikt, waarvan er een opensprong kort voordat hij aan boord van een vlucht van Larnaca naar Amsterdam zou gaan.

Onderzoek heeft uitgewezen dat de man 13 bolletjes had geslikt met in totaal 186 gram cocaïne. Nadat de man op de luchthaven onwel was geworden en duidelijk was dat hij drugs had geslikt, is hij door de politie naar een ziekenhuis gebracht. Bij aankomst bleek de man al overleden.


186 gram cocaine je leven naar de klote geholpen ,was het nou echt waard ?

en hoeveel waarden heeft 186 ?

maar ja ,echt op zijn hollands weer ,nederlandse drugskoerier ? ahahahah nou ik noem het geen drugskoerier ,het is meer en zieke persoontje ,zo als duizende andere nederlanders die bolletjes slikkers .
Of course Nederlandse drugkoerier. Alleen kunnen Nederlandse drugskoeriers Jan een Kees heten, maar net zo goed, Khalid of Mamoun.

Aaan welke standaarden moet iemand volgens jou voldoen om Nederlander genoemd te worden?