Bekijk volle/desktop versie : ruzie



Pagina's : [1] 2

02-07-2009, 20:43
Hebben jullie wel is ruzie met je zus ??

om wat voor redenen??

02-07-2009, 20:45


Meestal met me zusje,

Omdat ze iets aan doet wat ik wil aan doen...!
Omdat ze een tas pakt die ik net wilde dragen...! (Moet ik heel me kleding styl aanpassen)

02-07-2009, 20:46
Ik heb geen zus, maar zou het heerlijk vinden om ruzie met haar te maken. (Als ik haar kleren aandoe:lol..

Oke, nu serieus. Heb jij ruzie met je zus?

02-07-2009, 20:47

Citaat door soemm:
Hebben jullie wel is ruzie met je zus ??

om wat voor redenen??

Ja, zo vaak. Dan 'dissen' we elkaar ze3ma. Of als ik haar kleren aantrek en zij de mijne. Mohiem over van alles en nog wat, maar de volgende dag is het alweer goed.

02-07-2009, 20:50



Citaat door Ghzalaa:
Ik heb geen zus, maar zou het heerlijk vinden om ruzie met haar te maken. (Als ik haar kleren aandoe:lol..

Oke, nu serieus. Heb jij ruzie met je zus?


jaa vandaag

02-07-2009, 20:51
maar weet je waar ik tegen kan is dat zij dan heel stoer loopt te praten tegenover mijn moeder
als jullie snappen wat ik bedoel ...

02-07-2009, 20:52

Citaat door Mocro_hannantje:
Meestal met me zusje,

Omdat ze iets aan doet wat ik wil aan doen...!
Omdat ze een tas pakt die ik net wilde dragen...! (Moet ik heel me kleding styl aanpassen)


hahah ja dat herken ik

02-07-2009, 20:52
Nee, want heb die niet.

02-07-2009, 20:53

Citaat door just_iiCk:
Nee, want heb die niet.


haha soms moet je echt blij wezen dat je die niet hebt

02-07-2009, 20:53
ik heb er 7 .. 1 ervan kan ik niet uitstaan maar met die andere ben ik elhamdoelilah dikke maatjes mee..

02-07-2009, 20:56

Citaat door Zina_Doekalia:
ik heb er 7 .. 1 ervan kan ik niet uitstaan maar met die andere ben ik elhamdoelilah dikke maatjes mee..


ja natuurlijk kan ik soms wel goed met haar opschieten , maar als we ruzie hebben gaat ze naar mijn moeder en zwart over me praten waar ik totaal niet tegen kan

en vandaag zegt ze tegen me van je moet is respect hebben ik zeg zo dan moet je maar eerst naar jezelf kijken
ze werd toen boos en wilde me slaan

02-07-2009, 20:58
2 mensen, 2 fout. Dus ik denk dat het ook aan jezelf ligt en niet alleen aan je zus.

02-07-2009, 21:01



Citaat door soemm:
hahah ja dat herken ik



Klote man af en toe!

02-07-2009, 21:03
Om kleding, maar dan is het ff uitschelden en dan na 2 minuten hoor je; Kaoutar weet je wie ik vandaag zag? En dan zijn we weer maatjes.

02-07-2009, 21:05

Citaat door soemm:
ja natuurlijk kan ik soms wel goed met haar opschieten , maar als we ruzie hebben gaat ze naar mijn moeder en zwart over me praten waar ik totaal niet tegen kan

en vandaag zegt ze tegen me van je moet is respect hebben ik zeg zo dan moet je maar eerst naar jezelf kijken
ze werd toen boos en wilde me slaan

ik en mijn jongste zusje zijn net vriendinnen vaak vragen ze ons op straat of wij tweelingen zijn..lijken ook sprekend op elkaar..

maar alleen die ene zus.. ik zeg altijd tegen haar oeffff als ik jou weg kon toveren dan had ik dat allang gedaan.. we vlogen elkaar vaak in de haren heb der een keer wahed blauwe plek op der voorhoofd bezorgd. Volgende dag had ze een sollicitatiegesprek ..best zielig..wallahi toch houd ik van haar

Pagina's : [1] 2