Bekijk volle/desktop versie : Ga jij je kinderen later ..

Pagina's : [1] 2 3

02-07-2009, 14:11

Citaat door Sheherazade_:
Hetzelfde opvoeden.
Dus een jongen hetzelfde rechten geven als een meisje.
Of ..?
.

02-07-2009, 14:27

Citaat door Sheherazade_:
Ikzelf zou mijn kinderen dezelfde rechten geven.
Beide vroeg thuis, ze mogen beide dezelfde dingen doen,beide bepaalde dingen niet doen etc.

Helemaal met je eens!
Jammer dat er vaak wel onderscheid wordt gemaakt..
Met sommige dingen snap ik het soms wel, maar het gebeurd tegenwoordig met een heel groot verschill..

02-07-2009, 14:29
nee. het is puur natuur dat de vader de dochter meer verbiedt dan de jongen. dat komt omdat de dochter beter door de vader beschermd wordt vanwege haar kwetsbaarderheid.

zo zou ik me zoon niet laten afwassen of zo. dat is een vrouwentaak.
en andersom moet de zoon wel klussen in huis en de dochter niet, dat is een manenn taak.

conclusie beiden moeten leren wat mannentaak en vrouwentaak is.

02-07-2009, 14:32

Citaat door Just_Khalid:
nee. het is puur natuur dat de vader de dochter meer verbiedt dan de jongen. dat komt omdat de dochter beter door de vader beschermd wordt vanwege haar kwetsbaarderheid.

en andersom moet de zoon wel klussen in huis en de dochter niet, dat is een manenn taak.

Ja, dat ben ik wel met je eens!
Zoals ik zei zulke verschillen zijn dr wel, maar vaak worden de verschillen wel een beetje erg overdreven.
De 1 niks en de jongens mag alles.
Zo werkt het niet vind iK!

02-07-2009, 14:33

Ja ik zou me kinderen zeker hetzelfde opvoeden. Waarom zou ik ze verschillend behandelen? Maar ik denk dat ik me dochter onbewust toch meer zou beschermen

02-07-2009, 14:33

Citaat door Just_Khalid:

ik ben het volledig met je eens.

02-07-2009, 14:36

Citaat door BabyGirlPrinces:
Ja ik zou me kinderen zeker hetzelfde opvoeden. Waarom zou ik ze verschillend behandelen? Maar ik denk dat ik me dochter onbewust toch meer zou beschermen

Ja, maar dat is denk altijd zo.
En normaal ook toch

02-07-2009, 14:51
nee, mijn zoon mag uitgaan mijn dochter niet. Mijn dochter mag met barbies spelen en mijn zoon niet

02-07-2009, 14:53

Citaat door Just_Khalid:

OKe, das eerlijk. Ik ben 't met u eens.

02-07-2009, 14:54
zelfde plichten zelfde rechten

02-07-2009, 14:55

Citaat door mohamedddddddd:
nee, mijn zoon mag uitgaan mijn dochter niet. Mijn dochter mag met barbies spelen en mijn zoon niet

Begin nog maar niet aan kinderen, jij.

02-07-2009, 14:57
Allebei hetzelfdeAlleen mijn dochter moet vaker thuis blijven, en niet s'avonds rond lopen op straat zoals mijn zoon later + uitgaan/roken blabla.
En een vriend nemen, en die bullshit..
Ik wil namelijk niet dat mijn dochters zoals die sletjes van tegenwoordig word

02-07-2009, 14:57

Citaat door just_iiCk:
Begin nog maar niet aan kinderen, jij.

ik doe wel net als jij, hij mag niets van mij tot dat hij als junk thuiskomt omdat alles stiekem was en ik niets zag aankomen

02-07-2009, 15:00

ik doe wel net als jij, hij mag niets van mij tot dat hij als junk thuiskomt omdat alles stiekem was en ik niets zag aankomen

Volgens mij heb ik nergens geplaats hoe ik mijn kinderen opvoeden zal.

Als hij trouwens niet uit mag gaan, betekent het nog niet dat hij alles stiekem doet en ook nog eens 'n junk wordt. Er zijn zat jongens die niet uit mogen gaan en alhamdoulillah op het rechte pad zitten.

02-07-2009, 15:00

3e3la hamasha

Pagina's : [1] 2 3