Bekijk volle/desktop versie : Ervaringen met een peugeot 206 dieseltje



Pagina's : [1] 2 3 4

02-07-2009, 08:19
BJ99

Wie heeft deze auto en wat vinden jullie ervan? En wat vinden jullie een goede prijs om eraan te geven?
Ik heb al 2 maanden 1tje op marktplaats in de gaten en die man is elke keer van prijs aan het dalen in zijn advertentie en ik denk dat ik hem wel goedkoop kan aftroggelen van hem

Maar wil eerst goede dingen hoor over die auto, is het een hoofdpijn auto of niet
Heb een vriendin die die auto lang heeft gehad maar toch twijfel ik

Het is zo een auto of een Ford KA dat vind ik de 2 mooiste voor de rest boeit mij geen enkele auto

02-07-2009, 08:19


Vind je ze niet klein?

En als hij zo;ang op mp staat zou ik het niet eens vertrouwen.

02-07-2009, 08:21
ik heb een peugeot 206 dieseltje
al twee jaartjes

02-07-2009, 08:25

Citaat door BosseBol:
Vind je ze niet klein?

En als hij zo;ang op mp staat zou ik het niet eens vertrouwen.

Het gaat niet goed op de auto markt en vooral de peugeotjes, elke peugeot die je daar ziet staan zit er al een paar weken
En deze auto heeft alle onderhoudsboekjes en alle papieren van wat er is gemaakt etc

Ik vind ze niet klein hoor en trouwens is maar een autotje voor mij en tarik meer niet

02-07-2009, 08:26



Citaat door SweetRose:
ik heb een peugeot 206 dieseltje
al twee jaartjes

En hoe bevallen ze??heb je er de laatste 2 jaar veel aan gedaan of niet

02-07-2009, 08:27

Citaat door MissLoulou:
En hoe bevallen ze??heb je er de laatste 2 jaar veel aan gedaan of niet



heel goed
ik heb er geen spijt van
toen ik ze kocht, stond er iets van een +90 000 km op dus dat is zekers niet zo veel...

eerlijk gezegd breng ik mijn autootje alleen binnen voor onderhoud (olie, etc etc)
nix om te zeggen dat het me geld heeft gekost...

ik raad ze je echt aan

lekker klein en knusjes

02-07-2009, 08:29

Citaat door SweetRose:
heel goed
ik heb er geen spijt van
toen ik ze kocht, stond er iets van een +90 000 km op dus dat is zekers niet zo veel...

eerlijk gezegd breng ik mijn autootje alleen binnen voor onderhoud (olie, etc etc)
nix om te zeggen dat het me geld heeft gekost...

ik raad ze je echt aan

lekker klein en knusjes

Mmm okk welke heb je van welke BJ?
EN voor hoeveel heb je ze in die tijd gekocht dan?

02-07-2009, 08:30

Citaat door Ikky_Hoceima:
Ik heb er 2 jaar lang in gereden

Het is een klein auto.
Rijd wel lekker en kan er wel mee hard rijden. (ligt eraan wat voor motor jij hebt)
Pakeert snel.
En een dieseltje... Lekker zuining

Maaaarrrr

gaat snel kapot.

Bereid je voor het mannewerk en op naar de GARAGE!

Wat bedoel je met gaat snel kapot?Ik wil er maar max 2 jaartjes inrijden en dan word het tijd voor een ander denk ik dan
Maar ik wil ook niet elke keer naar de garage moeten rennen om iets te maken

Misschien dat ik eerst even met de auto naar de garage ga om te checken of alles goed is voor ik het ga kopen is ook een optie eigelijk

02-07-2009, 08:32

Citaat door MissLoulou:
Het gaat niet goed op de auto markt en vooral de peugeotjes, elke peugeot die je daar ziet staan zit er al een paar weken
En deze auto heeft alle onderhoudsboekjes en alle papieren van wat er is gemaakt etc

Ik vind ze niet klein hoor en trouwens is maar een autotje voor mij en tarik meer niet



Okey, als het van de eerste eigenaar is zou ik me geen zorgen maken. Meestal zijn ze dan goed onderhouden.

02-07-2009, 08:36

Citaat door BosseBol:
Okey, als het van de eerste eigenaar is zou ik me geen zorgen maken. Meestal zijn ze dan goed onderhouden.

Nee niet van de eerste eigenaar maar hij heeft wel alle papieren , maar ik ga denk ik als ik hem wil kopen eerst laten checken door een garage dan betaal ik maar 100 euro ofzo maar dan weet ik zeker dat ik een goede koop doe voor ik geflasht word

02-07-2009, 08:38

Citaat door Ikky_Hoceima:
Ik bedoel eigenlijk nadat je een klein ongeluk hebt gemaakt (ik hoop het niet) dan gaat het achteruit dan maak je die auto maar naar een tijdje is het weer kapot en zo gaat het telkens.
Maar moet er wel bij vermelden dat mijn auto veel kilometers had gereden (Bijna heel NL rond gereden). En daarbij komt ook eens bij dat mijn auto ook eens naar Marokko is geweest.

Maar als je die auto wilt voor max 2 jaar dan zeg ik

DOEN!!!!

Okkk bedankttttt , ik wacht soiso tot eind van de maand dan kijk ik weer of hij er is en dan ga ik hem bellen

Maar voor hoeveel had jij die gekocht?

02-07-2009, 08:40
Max 2000 euro?

Ik vind ze leuk....Zit er airco in bij bj 99?

02-07-2009, 08:41


Vind ze echt een super, leuk en zuinig auto. Gewoon doen zonder twijfelen!

02-07-2009, 08:50

Citaat door Ninoesh:
Max 2000 euro?

Ik vind ze leuk....Zit er airco in bij bj 99?

Ohh 2000 word het zeker niet, vele lager, hij staat nu op 1950 en hij begon eind mei met 2300
Dus als ik hem haal word het zeker voor shi 1700 of 1800 max als ik iemand meeneem die goed kan afbieden.

02-07-2009, 08:52

Citaat door Ikky_Hoceima:
Wat.... max 2000 euro maak je nou een grap!!!!

Je zou eerder moeten zeggen min 2000 euro en dan heb je nog een verrotte auto ook nog!

MissLouLou, Ik had die auto 2 jaar terug gehaald en toen was het ongeveer 4500 euro en meer!
Maar ik had echt een goed auto alleen door een ongeluk is het helemaal achteruit gegaan!

Ik hoorde ook van verschillende mensen die veel verstand hadden van auto's dat peugot algemeen niet lang mee gaat!

Meeste worden geimporteerd van La France

Lieve schat die prijs heb je tegenwoordig eentje van 2005 ofzo
Voor bj 99 of 2000 zijn de prijzen rond de 2000/2300 max
De prijzen van de auto zijn echt super gezakt sinds de crisis.


Welke bj had jij toen er tijd??

Pagina's : [1] 2 3 4