Bekijk volle/desktop versie : Tommy Hilfiger...

11-05-2004, 19:48
Dag YasminaToppertjes,

Ben meer dan een maand niet online geweest... maar ben nu de drukte voorbij. Stress ligt achter me.... en een nieuw Dillema is geboren...

Lieve mensheid, kan iemand me aan een verkoopadres helpen van Tommy Hilfiger moccassins??? Ik ben naarstig naar TH schoenen in de kleur Fuchsia... ....

Dus als iemand me helpen kan, dan hoor ik dat graag...!!! Heb zelf de tijd niet om te gaan zoeken, dus dacht doe het via da web..!!!

Ben ge eeuwig Dankbaar... :blauwkus: ...,

Mickey Blue Eyes.

11-05-2004, 19:55

Theelounge is, ondanks de misleidende naam, géééén Onzinhoekje!

11-05-2004, 20:04
Lieve NeverBeenInLove,

Het is toegestaan om in de TheeLounge over Lifestyle en de dingen die de leden bezig houden te posten. Ge hoeft me niet te geloven, ge moet alleen wel teruglezen... ...!!!

Kun je me nu helpen ofnie??? En BtW, dit is geen onzin... sinds een weekje is het menens... kan ze namelijk niet vinden... ...!!!

Mickey Blue Eyes.

11-05-2004, 22:47
Ik weet welke! Die instappertjes?? Ik heb ze in het groen! Mooi zijn ze he? Weet je waar ik ze vandaan heb? Bij Dr. Adams! Moet je maar kijken, keej? KuZzZ

11-05-2004, 23:33

Ik denk dat je ze by

x Dr. Adans ( Rdam - Den haag )

x Sacha Shoes ...

12-05-2004, 00:18
tommy hillfiger winkel in rotterdam denk ik dan :watte?:

kweet echt niet waarom mensen zich druk maken om merken? koop het gewoon als het goed en niet om de naam.

Trouwens heb je z'n dochter gezien hoe ze met jouw geld omgaat

rich girls-mtv

12-05-2004, 00:38
TH is een racist

12-05-2004, 10:03
Ik heb ze gezien in Bijenkorf in DenHaag

12-05-2004, 11:41

Citaat:
Origineel gepost door NIDAL_808
Ik weet welke! Die instappertjes?? Ik heb ze in het groen! Mooi zijn ze he? Weet je waar ik ze vandaan heb? Bij Dr. Adams! Moet je maar kijken, keej? KuZzZ
Dat zijn ze jah,

Ik wil ze dus in het Knalroze.... en die zijn nergens meer te vinden! Dr Adams heeft ze ook niet meer...!!!

Mickey blue eyes.

12-05-2004, 11:45

Citaat:
Origineel gepost door inakreb
tommy hillfiger winkel in rotterdam denk ik dan :watte?:

kweet echt niet waarom mensen zich druk maken om merken? koop het gewoon als het goed en niet om de naam.

Trouwens heb je z'n dochter gezien hoe ze met jouw geld omgaat

rich girls-mtv
Denk je dat ik daar niet op gekomen ben dan??? Heb met koopavond door heel Roffa lopen zoeken, maar ben tevergeefs alleen de pastelkleuren tegen gekomen... ...!!!

En ik koop dingen niet om het merk... is wel mooi meegenomen daar niet van... maar deze schoenen zijn pretty....!!!

Enne die dochter jah.... kick some ass als ik dat geval ooit tegen kom...!!! She lives Fine.... ...!!!

Oh jah... zelfs de TH winkel op de PC Hoofdstraat heeft ze niet meer.... en die in Utrecht heeft ze nooit gehad...!!!

Helllluuuuppp...

Mickey blue eyes.

12-05-2004, 17:28
Kijk ff op internet dan. Daar kun je ook schoenen bestellen. Zo ben ik aan mijn Uggs gekomen. En soms kom je zelfs goedkoper uit...
Toen ik mijn TH-schoentjes kocht waren ze er nog in alle kleuren, ik twijfelde nog tussen die knalroze en de groene. Heb toch de groene gekozen. Jammer dat je ze niet meer hebt! Succes nog verder!

12-05-2004, 19:55
Ik heb echt alles geprobeerd... heb zelfs naar Winterswijk lopen bellen... maar daar hebben ze alleen de grote maten staan...!!!

Mocht je ze ergens zien... contacteer me dan even...!!! De dankbaarheid zal groot zijn...!!!

Ik doe er zelfs een beloning bovenop, een soort vindersloon... ...!!!

Een ieder die deze oproep leest... voel ge aangesproken...!!!

Mickey blue eyes.

21-09-2007, 02:34

Citaat door ArabLady:
TH is een racist

neej dat was een roddel,dat hadden ze geplaats op een site dat hij die uitspraak deed bij opara winfree maar dat klopt niet want later kwam het op tv dat hij opnieuw is gegaan naar haar en dat hij had verteld dat iedereen zijn kleding mag dragen en dat hij dat nooit had gezegd