Bekijk volle/desktop versie : ##Getrouwde dames, een hele hele serieuze vraag : )



Pagina's : [1] 2

01-07-2009, 22:09


[ik hoorde net zoiets raars, ik wil aan jullie vragen in hoeverre deze meisje de waarheid spreekt . een meisje die ze kent is pas geleden getrouwd met een man en ze bloede bij haar huwelijksnacht. maar het rare was dat ze al sex heeft gehad met iemand anders voor het huwelijk en dat ging toen uit en werd ze om haar hand gevraagd door iemand anders en ze heeft ja gezegt. deze jongen wist van niks en ze heeft gewoon gebloed, hoe kan dit? ze heeft gezworen geen rare operaties ofzo te hebben gehad, ze zei dat ze 1 keer heeft toegelaten dat een haar exvriend naar binnen ging (sorry voor de details hahaha ), maar dus ze hadden niet echt seks seks, hij was er helemaal in, ze kreeg spijt, hij moest eruit, zij ging weg, daarna een jaar niks gedaan en nu jaar later getrouwd en dus gebloed.


dus getrouwde meiden, hoevaal bloed iemand? ik dacht eerst een broodje aap verhaal, maar kan het zo zijn dat ze waarheid spreekt?]

01-07-2009, 22:55


ja je kan vakar bloeden, ik had de eerste 2 weken dat ik getrouwd was elke keer wat bloed.

01-07-2009, 23:52

Citaat door S.arah:


[ik hoorde net zoiets raars, ik wil aan jullie vragen in hoeverre deze meisje de waarheid spreekt . een meisje die ze kent is pas geleden getrouwd met een man en ze bloede bij haar huwelijksnacht. maar het rare was dat ze al sex heeft gehad met iemand anders voor het huwelijk en dat ging toen uit en werd ze om haar hand gevraagd door iemand anders en ze heeft ja gezegt. deze jongen wist van niks en ze heeft gewoon gebloed, hoe kan dit? ze heeft gezworen geen rare operaties ofzo te hebben gehad, ze zei dat ze 1 keer heeft toegelaten dat een haar exvriend naar binnen ging (sorry voor de details hahaha ), maar dus ze hadden niet echt seks seks, hij was er helemaal in, ze kreeg spijt, hij moest eruit, zij ging weg, daarna een jaar niks gedaan en nu jaar later getrouwd en dus gebloed.


dus getrouwde meiden, hoevaal bloed iemand? ik dacht eerst een broodje aap verhaal, maar kan het zo zijn dat ze waarheid spreekt?]


waarom je vriendin voor zo een vraag gebruiken.
zeg gewoon ik heb ooit geneukt, ging uit nu wil trouwen.
hoe groot schatten jullie me kansen dat ik ga bloeden moeilijke he

ik kan je het uitleggen, is hij groot geschapen en jij vrij strak kutje
door de spanning en het nieuwe ervan zal je zeker bloeden.
mocht hij pipi hebben droom ze

02-07-2009, 10:52

Citaat door fafafa:
waarom je vriendin voor zo een vraag gebruiken.
zeg gewoon ik heb ooit geneukt, ging uit nu wil trouwen.
hoe groot schatten jullie me kansen dat ik ga bloeden moeilijke he

ik kan je het uitleggen, is hij groot geschapen en jij vrij strak kutje
door de spanning en het nieuwe ervan zal je zeker bloeden.
mocht hij pipi hebben droom ze






02-07-2009, 10:52



Citaat door sultana_23:
ja je kan vakar bloeden, ik had de eerste 2 weken dat ik getrouwd was elke keer wat bloed.




hmm oke, dank je voor je antwoord

02-07-2009, 11:16
Ik ben maagd het huwelijk in gegaan...Maar heb niet gebloed....

02-07-2009, 13:40
Ligt eraan hoe nauw en strak iemand is.
Sommigen bloeden, sommige bloeden nooit, sommige blijven paar keer bloeden.
Is normaal

02-07-2009, 13:59
Dat bloeden he, dit betekent dat hij niet zo goed zijn best heeft gedaan..

02-07-2009, 14:09

Citaat door Hmeds_Daughter:
Dat bloeden he, dit betekent dat hij niet zo goed zijn best heeft gedaan..




is dat zo?

02-07-2009, 14:15
meiden bedankt voor jullie reactie

02-07-2009, 14:25

Citaat door S.arah:
is dat zo?



Ja, ik vind van wel.

02-07-2009, 18:47
Nu kunnen jullie er op los seksen.

02-07-2009, 18:48



Citaat door meknesia19:
Ik ben maagd het huwelijk in gegaan...Maar heb niet gebloed....


Geen problemen gehad?

02-07-2009, 18:53

Citaat door Stilletjes__:
Nu kunnen jullie er op los seksen.




Yoeppieee




























Vrees jouw Heer die jou overal kan zien. Seks erop los daar waar Hij jou niet kan zien.

03-07-2009, 09:29

Citaat door Victoria18:
Geen problemen gehad?



Problemen??? Nee, waarom dat is iets tussen mij en mijn man!

Pagina's : [1] 2