Bekijk volle/desktop versie : Lenen zonder bkr toetsing????



01-07-2009, 21:46
wie van jullie weet waar ik heel snel en makkelijk zonder bkr toetsing kan lenen???????????????


ik zit zwaar in de problemen


groetjes _Isslamia_




P.s graag alleen serieuze reacties

01-07-2009, 21:50


is er niemand die me helpen wil?????


01-07-2009, 21:58

Citaat door _Isslamia_:
wie van jullie weet waar ik heel snel en makkelijk zonder bkr toetsing kan lenen???????????????


ik zit zwaar in de problemen


groetjes _Isslamia_




P.s graag alleen serieuze reacties


Heb je een vast inkomen of iets dergelijks, want er zijn sommige die niet naar BKR kijken als je goede inkomen hebt. Of als studentzijnde kan je bij je bank ook terecht.

01-07-2009, 22:06

Citaat door rustigemeid:
Heb je een vast inkomen of iets dergelijks, want er zijn sommige die niet naar BKR kijken als je goede inkomen hebt. Of als studentzijnde kan je bij je bank ook terecht.




jah ik heb wel een vaste inkomen, maar ik ben geen studente meer.

maar ken jij er een paar die niet naar het bkr kijken????

01-07-2009, 22:11



Citaat door _Isslamia_:
jah ik heb wel een vaste inkomen, maar ik ben geen studente meer.

maar ken jij er een paar die niet naar het bkr kijken????


Als je vaste inkomen(wel goed inkomen) dan kom je wel makkelijk aan een lening. Wat voor bank heb je zelf? je kan via google heel wat vinden, offertes aanvragen en ze bellen je vaak al vanzelf om de mogelijkheden te bespreken.

01-07-2009, 22:15

Citaat door _Isslamia_:
wie van jullie weet waar ik heel snel en makkelijk zonder bkr toetsing kan lenen???????????????


ik zit zwaar in de problemen


groetjes _Isslamia_




P.s graag alleen serieuze reacties



je kan beter niet beginnen aan lenen want als je er een maal aan begint dan wil je het niet opheffen. vergeet ook niet dat lenen niet kostenloss gaat er komt zeker zo'n 20 procent erbij en dat is best veel als je het jaarlijks berekend.

Succes

01-07-2009, 22:28

Citaat door mojtahida:
je kan beter niet beginnen aan lenen want als je er een maal aan begint dan wil je het niet opheffen. vergeet ook niet dat lenen niet kostenloss gaat er komt zeker zo'n 20 procent erbij en dat is best veel als je het jaarlijks berekend.

Succes




jah maar ik kan niet anders, want mijn ouders die willen het me ook niet geven.
wat moet ik dan doen.

we gaan gaan volgende week al op vakantie.
en morgen komt al een deurwaarder.

is er dan geen werk dat per week uitbetaald.

01-07-2009, 23:23

Citaat door _Isslamia_:
jah maar ik kan niet anders, want mijn ouders die willen het me ook niet geven.
wat moet ik dan doen.

we gaan gaan volgende week al op vakantie.
en morgen komt al een deurwaarder.

is er dan geen werk dat per week uitbetaald.


Als er een deurwaarder komt, dan heeft het geen enkele zin om elders te gaan lenen. Je kunt blijkbaar op de een of andere manier niet op tijd betalen, anders zou die deurwaarder ook niet komen.

Beter kun je een betalingsregeling met hem proberen te treffen in plaats van nog meer te gaan lenen, want in dat geval haal je je waarschijnlijk alleen nog maar meer ellende op de hals.

Overigens krijg je per week uitbetaald als je voor een uitzendbureau werkt. Zou dat alleen niet doen als je al een vaste baan hebt, want met uitzendwerk weet je nooit of je wel aan je uren en dus doekoe komt.

Succes met alles.

02-07-2009, 01:17
Lenen kost geld.

02-07-2009, 01:51

Citaat door _Isslamia_:
jah maar ik kan niet anders, want mijn ouders die willen het me ook niet geven.
wat moet ik dan doen.

we gaan gaan volgende week al op vakantie.
en morgen komt al een deurwaarder.

is er dan geen werk dat per week uitbetaald.



dan neemt die niks mee, huis staat toch op de naam van je pa

02-07-2009, 11:34
waarom zo lang gewacht dan>????

de deurwaader heeft zker al je computer meegenomen

02-07-2009, 11:35

Citaat door Larache86:
dan neemt die niks mee, huis staat toch op de naam van je pa


De spullen die zich in huis bevinden kunnen ze wel meenemen als ze niet kan aantonen dat het niet van haar is. Maar je moet een regeling met ze treffen, je betaalt eerst een deel aan als blijk van goede wil en de rest in termijnen. Stel dat aan ze voor, want op zo korte termijn vindt je echt geen lening