Bekijk volle/desktop versie : Ter Horst: Wel subsidie PVV en Verdonk



01-07-2009, 19:15
Ter Horst: subsidie PVV en Verdonk
DEN HAAG - Ook nieuwe politieke bewegingen als de PVV van Geert Wilders en Trots op Nederland van Rita Verdonk moeten subsidie krijgen. Dat stelt minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken voor. De ministerraad spreekt binnenkort over haar voorstel.
afbeelding vergroten Minister Guusje ter Horst .

Ingewijden bevestigden woensdag een bericht hierover van de NOS. Nu krijgen alleen klassieke politieke partijen met minimaal duizend leden subsidie. Ter Horst werkt aan een wetsvoorstel voor de financiering van politieke partijen, waarin ze ook ingaat op de positie van politieke bewegingen. Wat haar betreft wordt het aantal zetels in de Tweede Kamer het belangrijkste criterium om subsidie te verstrekken.

http://www.ad.nl/binnenland/3335579/Ter_Horst_subsidie_PVV_en_Verdonk.html

01-07-2009, 19:16


Niet meer dan normaal, dan hoeft hij ook geen geld uit de VS te ronselen.

01-07-2009, 19:27
ok.. snap dat ze subsidie gaan verstekken aan partijen die zetels hebben maar als die partijen mensen discrimineren vind ik dat absoluut niet gegrond!

Sgp moet ook geen subsidie krijgen met hun belachelijke partijregels over dat vrouwen geen bestuurlijke functie mogen hebben

01-07-2009, 19:28

Citaat door Surfster:
ok.. snap dat ze subsidie gaan verstekken aan partijen die zetels hebben maar als die partijen mensen discrimineren vind ik dat absoluut niet gegrond!

Sgp moet ook geen subsidie krijgen met hun belachelijke partijregels over dat vrouwen geen bestuurlijke functie mogen hebben


Er wordt niet gediscrimineerd.

01-07-2009, 20:18



Citaat door David:
Ik begin ook een politieke partij. DFP. Hier met die subsidie!


Wat houd je tegen?