Bekijk volle/desktop versie : Vreemde menstruatiecyclus..?



01-07-2009, 13:35
Salaam oeleikoem allemaal,

Ik hield laatst mijn menstruatie cyclus in de gaten, en het was 19 dagen??

dat klopt toch niet? ik heb de laatste dag van mijn menstruatie genomen tot de eerste dag van andere beginnende menstruatie..

Heb ik dan onregelmatige menstruatie? ik snap er echt helemaal niks van...

En welke zwangerschaptesten zijn het meest betrouwbaarst?

ik zat op s e n s i t e s t . n l te kijken en daar verkopen ze ook zwangerschaptesten 3 voor 4 euro? zijn ze wel betrouwbaar dan?

01-07-2009, 13:37



Citaat door Marktplaats:
Salaam oeleikoem allemaal,

Ik hield laatst mijn menstruatie cyclus in de gaten, en het was 19 dagen??

dat klopt toch niet? ik heb de laatste dag van mijn menstruatie genomen tot de eerste dag van andere beginnende menstruatie..

Heb ik dan wel onregelmatige menstruatie?


De mestruatiecyclus bereken je vanaf de eerste dag van je eerste menstruatie tot de eerste dag van de volgende menstruatie. Als je mij even vertelt hoeveel dagen je ongesteld bent kan ik het zo voor je uitrekenen.

01-07-2009, 13:40

Citaat door GAMMA2006:
De mestruatiecyclus bereken je vanaf de eerste dag van je eerste menstruatie tot de eerste dag van de volgende menstruatie. Als je mij even vertelt hoeveel dagen je ongesteld bent kan ik het zo voor je uitrekenen.


De eerste dag van mijn menstruatie was 4 juni en tot en met afgelopen zaterdag dat is dus 27 juni 2009..

01-07-2009, 13:44

Citaat door Marktplaats:
De eerste dag van mijn menstruatie was 4 juni en tot en met afgelopen zaterdag dat is dus 27 juni 2009..


Je hebt een cyclus van 24 dagen, dat is goed. Een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd.

01-07-2009, 14:04



Citaat door GAMMA2006:
Je hebt een cyclus van 24 dagen, dat is goed. Een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd.


Moet je die dag van de eerst volgende menstruatie ook meenemen?

ooh oke, weet jij toevallig hoelang je ovulatie moet testen?