Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : liefde en de marokkaanse meisjkes in NL

amamino
30-01-2002, 21:21

dames en heren graag jullie reacties betreft de volgende stelling. "liefde kent geen grenzen. met een uitzondering na. de marokkaannen, met name marokkaanse meisjes"

siedat
30-01-2002, 21:39
IK HEB EEN VRIEND EEN ZEKER WEL MET GRENZEN. GROETJES

Cherifa
30-01-2002, 21:45
LIEFDE Een vorm die grenzen heb elkaar voor elk ultimo vergeet niet je alleen aan degene te geven die je tot de dood zult hebben Het doet pijn en het is hart om elk genot te bevechten Dat is de sterke liefde voor elkaar Hij heeft het ook niet makkelijk Maar begrijpen zal hij als je zegt ik heb je lief Maar ik ga niet verder Hij zal je meer liefhebben dan ooit Heb geduld en gezult in de palijzen van de liefde terecht komen en dan bega je omhelzing van de ware liefde

fadma
30-01-2002, 21:47
He cherifa je hebt hele mooie gedichten maak je ze zelf?

Cherifa
31-01-2002, 17:27

Lieve Fadwa, Ik schrijf over het leven Ik schrijf wat ik voel wat ik denk het is voor mij een bron als ik dorstig ben eruit te drinken Hij is mijn manier om hetgene in mijn ziel te bespreken mijn zwakte te beschrijven mijn hongerigheid naar mijn geloof Dat ben ik fadma ik schrijf alleen ik corrigeer niets je zult schrijffouten tegenkomen dat is voor mij een moment en als ik corrigeer dan is het niet de manier en het gevoel waar het is opgeschreven veel liefs cherifa