Bekijk volle/desktop versie : Waar pronk jij wel eens mee?



Pagina's : [1] 2 3

30-06-2009, 23:49
We doen 't allemaal. Dus vertel, waar jij mee?


Ik doe 't soms wel eens met mijn ongelofelijk geweldige vaardigheid. Het maken en verzinnen van zo lang mogelijke zinnen, dat zijn dan het liefste zinnen die aan het begin van de pagina starten en dan ongeveer 20 regels verder eindigen .

30-06-2009, 23:54


Hoe kun je zoiets een vaardigheid noemen, laat staan ermee proberen te pronken

30-06-2009, 23:56
Heb je enig idee hoe moeilijk dat is


Mensen staan er echt van te kijken hoor.

30-06-2009, 23:56
Koekje erbij?

30-06-2009, 23:57


Zieke shit

30-06-2009, 23:57

Citaat door Amanatallah:
Koekje erbij?


Is alles al geregeld voor je feestje morgen



Is M. al rondjes om zichzelf aan het lopen van de zenuwen

30-06-2009, 23:59

Citaat door Melleke:
We doen 't allemaal. Dus vertel, waar jij mee?


Ik doe 't soms wel eens met mijn ongelofelijk geweldige vaardigheid. Het maken en verzinnen van zo lang mogelijke zinnen, dat zijn dan het liefste zinnen die aan het begin van de pagina starten en dan ongeveer 20 regels verder eindigen .


Met m'n eieren verzameling,, heb er een paar pimpie eggies tussen zitten,, helemaaaal leip

01-07-2009, 00:00

Citaat door Melleke:
Heb je enig idee hoe moeilijk dat is


Mensen staan er echt van te kijken hoor.


Moeilijk? Misschien, zinvol? Absoluut niet.

Ik weet even niet waar me document ligt maar ik krijg dus ook lessen in het schrijven van brieven en dergelijke. De perfecte zin bestaat uit X aantal woorden, letters etc. staat allemaal in dat document.

Hoe langer de zin, hoe vervelender en hoe kleiner de kans dat iemand 'm zal lezen.

01-07-2009, 00:03

Citaat door Melleke:
Is alles al geregeld voor je feestje morgen



Is M. al rondjes om zichzelf aan het lopen van de zenuwen


Ghier galiha 3la allah. plannen zijn een beetje gewijzigd
We gaan haar nog wel verrassen, maar alleen wel op een andere plek

Ze trekt nu aan haar haren

01-07-2009, 00:03

Citaat door Melleke:
We doen 't allemaal. Dus vertel, waar jij mee?


Ik doe 't soms wel eens met mijn ongelofelijk geweldige vaardigheid. Het maken en verzinnen van zo lang mogelijke zinnen, dat zijn dan het liefste zinnen die aan het begin van de pagina starten en dan ongeveer 20 regels verder eindigen .


Voorbeeld graag!

01-07-2009, 00:05

Citaat door Miryam17:
Vaardigheid noemt ze het, wejema, gosta love
Melleke gewoon, you just gosta.


Thank God you do


Citaat door Captain.Egg:
Met m'n eieren verzameling,, heb er een paar pimpie eggies tussen zitten,, helemaaaal leip


Kewl. Ik was ooit begonnen aan een spongebob-poppetjes verzameling, maar die staakte bij drie stuks.


Citaat door Schurk:
Moeilijk? Misschien, zinvol? Absoluut niet.

Ik weet even niet waar me document ligt maar ik krijg dus ook lessen in het schrijven van brieven en dergelijke. De perfecte zin bestaat uit X aantal woorden, letters etc. staat allemaal in dat document.

Hoe langer de zin, hoe vervelender en hoe kleiner de kans dat iemand 'm zal lezen.


Kom op elk logisch mens weet dat een goede zin bestaat uit 10 tot 15 woorden, maar daar gaat het niet om.

De kunst is juist het maken van zinnen die zo lang zijn, dat men na drie regels al weer kwijt is waar de zin mee begon. Dat is leuk om te doen. Zinvol? Absoluut niet, maar dat doet er ook echt absoluut niet toe.

01-07-2009, 00:06

Citaat door Amanatallah:
Ghier galiha 3la allah. plannen zijn een beetje gewijzigd
We gaan haar nog wel verrassen, maar alleen wel op een andere plek

Ze trekt nu aan haar haren


Aaaaaah, krijgt ze nog wel die leuke cadeautjes die je maandag had gekocht voor d'r ..



Meskiena, kalmeer haar, doe doe.

01-07-2009, 00:08



Citaat door Melleke:
Aaaaaah, krijgt ze nog wel die leuke cadeautjes die je maandag had gekocht voor d'r ..



Meskiena, kalmeer haar, doe doe.


Jawel, die hebben we al ingepakt. Ik moet haar gezicht fotograferen wanneer ze cadeautjes openmaakt

ze gaat bidden, dan wordt ze vanzelf wel kalm

01-07-2009, 00:09
Ik pronk met me dikke reet in een strakke broek..


01-07-2009, 00:11
mijn lengte
en het feit dat ik 5 talen spreek.

Pagina's : [1] 2 3