Bekijk volle/desktop versie : Britse jongeren leren over orale sex.



11-05-2004, 15:37
Een Brits overheidsonderzoek heeft aangetoond dat lessen over orale seks de meest effectieve manier zijn om tienerzwangerschappen te voorkomen. Kinderen die lessen over dergelijke intimiteiten hebben gevolgd, zijn minder geneigd om over te gaan tot geslachtsverkeer.

De overheid wil de lessen, die op 104 scholen als test werden uitgevoerd, aan alle scholen in Engeland en Wales aanbevelen. Leraren kunnen aan de universiteit van Exeter een cursus volgen waarin ze leren hoe ze zonder schaamte de lessen moeten geven.

De makers van het onderwijsprogramma's benadrukken dat het niet de bedoeling is om kinderen aan te zetten tot orale seks, maar ze te leren dat ze, als ze toch intiem willen zijn, beter orale seks dan geslachtsgemeenschap kunnen hebben.
---------------------------------------------
Bron: The Guardian

Wat vinden jullie, moet dat hier ook?

11-05-2004, 15:39


Over welke leeftijd hebben we het hier?

11-05-2004, 15:40
Klinkt even leerzaam en educatief verantwoord in de oren als een schriftelijke cursus boksen.

11-05-2004, 15:41

Citaat:
Origineel gepost door Deliana
Over welke leeftijd hebben we het hier?
Middelbare school.. 12 tot 18 of zo?

11-05-2004, 15:46


Ik moet er niet aan denken dat mijn dochter op school leert hoe ze iemand xxxxx moet bevredigen.

En als je op die leeftijd zo nodig intiem wilt zijn, dan hou je elkaars hand maar vast.

11-05-2004, 15:49

Citaat:
Origineel gepost door Deliana
Ik moet er niet aan denken dat mijn dochter op school leert hoe ze iemand xxxxx moet bevredigen.

En als je op die leeftijd zo nodig intiem wilt zijn, dan hou je elkaars hand maar vast.


Laat ze elkaar maar lekker aflebberen.
Gezicht, bedoel ik dan

13-05-2004, 12:29
Precies dat dacht ik ook. Die britten zijn echt gek in hun hoofd geworden.

13-05-2004, 14:17

Citaat:
Origineel gepost door Deliana
Ik moet er niet aan denken dat mijn dochter op school leert hoe ze iemand xxxxx moet bevredigen.

En als je op die leeftijd zo nodig intiem wilt zijn, dan hou je elkaars hand maar vast.
Ik moet er ook niet aandenken...bah!

Gelukkig denkt mijn dochter er ook zo over.

Ik was al verbaasd dat er een voorlichtingsboekje uitgegeven was voor kinderen VANAF 4 jaar!! Alsof vier-jarigen zich al druk maken over sex etc...