Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Nan yu thee

selma02
30-06-2009, 15:23

Dames had een vraagje, ik gebruik de nan yu thee dit is mijn 9e dag sinds ik die drink heb ik niet zo veel honger als je die thee drinkt moet je perse eten of kan je ook alleen heel de dag die thee drinken. en ik ben gisteren gewogen ben maar 1 kilo afgevallen:goedzo:

Madeliefje
30-06-2009, 19:48
Dames had een vraagje, ik gebruik de nan yu thee dit is mijn 9e dag sinds ik die drink heb ik niet zo veel honger als je die thee drinkt moet je perse eten of kan je ook alleen heel de dag die thee drinken. en ik ben gisteren gewogen ben maar 1 kilo afgevallen:goedzo: Dat is toevallig ik drink nan yu thee ook vandaag 9 dagen. Alleen volgens mij werkt het bij mij niet?? Ik ben 1 kilo aangekomen, ik eet als een gek, en ik blijf maar eten!! Hoeveel keer per dat drink jij die thee?? Oja even terug op jou vraag, nee hoor je hoeft er niet persee bij te eten, als jij geen honger hebt hoef je ook niet te eten??

selma02
01-07-2009, 09:20
[Ik gebruik hem 2/3 keer per dag

Oum_Abdurahman
01-07-2009, 11:45
ik was in 2 dagen 2 kg kwijt en dit is nu mijn derde dag bij de 1 werkt het beter dan bij de ander

selma02
01-07-2009, 15:04

hallo Oum_Abdurahman, heb een vraagje, hoeveel drink jij het per dag en eet je of helemaal niet en als je eet veel of weinig en wat eetje. want ik wil zo snel mogelijk afvallen iedereen zegt dat ik zwanger lijk en dat vind ik niet meer leuk. ik heb het al 9 dagen gedaan en ga door ik eet niet zo veel maar water drink ik ook niet zo veel per dag 2.3 glazen beker ofso en s'avonds doe ik buikoefeningen. denk je dat ik goed doe en dat ik kan afvallen. want sinds ik die nan yu thee drink ben ik in 9 dagen 1 kilo afgevallen kan jij mij mischien helpen? groetjes selma

Oum_Abdurahman
01-07-2009, 15:26
hallo Oum_Abdurahman, heb een vraagje, hoeveel drink jij het per dag en eet je of helemaal niet en als je eet veel of weinig en wat eetje. want ik wil zo snel mogelijk afvallen iedereen zegt dat ik zwanger lijk en dat vind ik niet meer leuk. ik heb het al 9 dagen gedaan en ga door ik eet niet zo veel maar water drink ik ook niet zo veel per dag 2.3 glazen beker ofso en s'avonds doe ik buikoefeningen. denk je dat ik goed doe en dat ik kan afvallen. want sinds ik die nan yu thee drink ben ik in 9 dagen 1 kilo afgevallen kan jij mij mischien helpen? groetjes selma Selam 3laikoem , Ja dat is zeker niet leuk heb ik ook paar keer gehoord hihi ik maak nu elke dag 3 theelepels nanyu en dan op een marokkaanse pot met heet water en ik doe zelf zoetjes of zo er bij vanplaats suiker.. en ik drink veel water. en eet gezond en liet me wel gaan met lekkere dingen hihi maar ben toch afgevallen maschAllaah deed ook 10 minuten op de crosstrainer en op een roeiapparaat. Probeer gewoon gezond te eten, vervang kaas voor 20 +smeerkaas of kaas en light jam en zulke producten . eet bruinbrood en een cracker , niet te veel brood aardappels en pasta. en neem veel groentes / salade .. en ik eet ook bijna geen vlees vanplaats dat een gekookt eitje of helemaal niet.. Of kip in de oven is ook lekker mager en licht verteerbaar.. of probeer wat meer te wandelen / touwtje springen / sporten / trap lopen vanplaats lift .. zulke dingentjes.. veel succes meis liefs xx