Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke remington stijltang raden jullie mij aan?

Queen_of_Nador
30-06-2009, 15:05

Hallo dames, Ik ben van plan een nieuwe stijltang te kopen van het merk remington aangezien ik daar veel positieve reacties over heb gelezen.. Nou is mijn vraag welke type remington stijltang raden jullie mij aan? Er zijn namelijk zoveel verschillende types.. :maf2: Dus 1 waar je haar goed stijl van word en waar het ook zo mooi glad en stijl blijft zitten.. Alvasttttt shoukran damesss.. :kus:

Queen_of_Nador
30-06-2009, 15:10
Welke van deze twee zouden jullie zelf nemen of raden jullie mij aan.. http://i42.tinypic.com/2i1c96c.png of http://i41.tinypic.com/e716ww.png

Queen_of_Nador
30-06-2009, 15:17
Up dames, niemand die mij enkel op weg kan helpen.. :(

Queen_of_Nador
30-06-2009, 23:32
Up dames, niemand die mij enkel op weg kan helpen.. :( uppieee..

StijlVolleDame
30-06-2009, 23:34

Allebei slecht! Chi tang dat is een aanrader!

Queen_of_Nador
30-06-2009, 23:38
Allebei slecht! Chi tang dat is een aanrader! Jaa, klopt heb ik ook er veel positieve reactie over gelezen, alleen moet ik je bekennen dat ik 150 euro best veel vind voor een tang.. :o

StijlVolleDame
30-06-2009, 23:42
Owh dat kan ik wel begrijpen.. Sorry ik kan je niet vertellen welke beter is. Ik gebruikte hiervoor een remington stijltang en vond hem bar slecht.

Queen_of_Nador
30-06-2009, 23:47
Owh dat kan ik wel begrijpen.. Sorry ik kan je niet vertellen welke beter is. Ik gebruikte hiervoor een remington stijltang en vond hem bar slecht. Aah dat geeft niet schat :sjans:.. Vind het al lief dat je reageert, maar mag ik jou vragen welke reminton stijltang je dan had, weet ik in ieder geval dat ik die niet moet halen..

miss_ielhem
01-07-2009, 00:46
noti. ik heb ook een nieuwe nodig.. chi tang en ga.ma tang heb ik veel over gehoord..blijkt goed te zijn.. maar je betaald ook meer..

Queen_of_Nador
01-07-2009, 17:21
noti. ik heb ook een nieuwe nodig.. chi tang en ga.ma tang heb ik veel over gehoord..blijkt goed te zijn.. maar je betaald ook meer.. Ja inderdaad, maar ik vind het toch een groot bedrag voor een tang.. :o Maar ik heb dus ook rond gekeken enz. en ik hoor in mijn omgeving dat remington het ook goed doet, vandaar mijn vraag wat voor remington stijltang echt aan te raden is..