Bekijk volle/desktop versie : Complete bruiloft voor ""maar" 11500 euro.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

30-06-2009, 03:13
Dan heb je nog geen trouwlocatie trouwjurk(en), trouwkostuum, bedankjes, trouwvervoer, geen buirdsschat, geen ringen, geen uitnodigingen, geen huis ingericht, geen huwelijksreis (je zou je bijna afvragen wat je dan wel hebt).

En dan nog het lef hebben om er "maar 11.500" bij te zetten

http://www.forums.marokko.nl/showthread.php?t=2678762

Vind je het gek dat azinboyatlasy homo is geworden, dat is aanzienlijk goedkoper dan hetero zo te zien

30-06-2009, 03:17

3ayek.. wat overdrijven mensen seg. Ze zijn echt zo dom om dat bedrag aan een bruiloft te geven, het gaat om wat erna komt. Ik zou dat geld liever spenderen aan mijn huis enzo.

Ik ken een koppel die 20.000 heeft betaald in totaal voor een bruiloft. Die zaal was luxe de luxe.

Guess what, een week later gescheiden...

30-06-2009, 03:20

Citaat door Raniiia:
3ayek.. wat overdrijven mensen seg. Ze zijn echt zo dom om dat bedrag aan een bruiloft te geven, het gaat om wat erna komt. Ik zou dat geld liever spenderen aan mijn huis enzo.

Ik ken een koppel die 20.000 heeft betaald in totaal voor een bruiloft. Die zaal was luxe de luxe.

Guess what, een week later gescheiden...

20.000 euro is vergelijkbaar met 6 golf 4tjes op een rij die je allemaal tegelijk in brand steekt. Het vuur hiervan houdt je maar een paar uur warm, en dan heb je het weer koud

Ik ben alles behalve gierig, maar zulke exorbitante bedragen vind dit toch echt ronduit belachelijk.

30-06-2009, 03:22

Citaat door Sukkell:
20.000 euro is vergelijkbaar met 6 golf 4tjes op een rij die je allemaal tegelijk in brand steekt. Het vuur hiervan houdt je maar een paar uur warm, en dan heb je het weer koud

Ik ben alles behalve gierig, maar zulke exorbitante bedragen vind dit toch echt ronduit belachelijk.

Ja klopt, ik vind het ook overdreven. Bruidsschat vragen ze al veel... Het verbaasd me niet waarom de jongemannen van nu tot op latere leeftijd wachten om te trouwen. Ze hebben jaren nog om gewoon die bruidsschat te sparen.

30-06-2009, 03:27

Citaat door Fessia_lady:
Mijn zus de trouwerij was ruim 30.000
Als ik dit dan lees vind het echt mee vallen!

Niet normaal, hier kan je je hele huis mee inrichten!

30-06-2009, 03:30

Citaat:
Geplaatst door Fessia_lady
Mijn zus de trouwerij was ruim 30.000
Als ik dit dan lees vind het echt mee vallen!
En ik moet geloven dat dat met hallal geld betaald is

30-06-2009, 03:31

Citaat door Ikke_benne_Ik:
Niet normaal, hier kan je je hele huis mee inrichten!

Daar kun je een heel huis meekopen (in marokko).

30-06-2009, 03:45

Citaat door Sukkell:
Dan heb je nog geen trouwlocatie trouwjurk(en), trouwkostuum, bedankjes, trouwvervoer, geen buirdsschat, geen ringen, geen uitnodigingen, geen huis ingericht, geen huwelijksreis (je zou je bijna afvragen wat je dan wel hebt).

En dan nog het lef hebben om er "maar 11.500" bij te zetten

http://www.forums.marokko.nl/showthread.php?t=2678762

Vind je het gek dat azinboyatlasy homo is geworden, dat is aanzienlijk goedkoper dan hetero zo te zien

Die 'en' achter trouwjurk hoef je dus echt niet tussen haakjes te zetten

30-06-2009, 03:47
Het zal me dan niets verbazen dat de bruidegom niet zal komen opdagen.

30-06-2009, 03:48
Volgens mij heb je de keuze niet om achteraf pas te betalen

30-06-2009, 03:51

Citaat door Bilal_B:
Volgens mij heb je de keuze niet om achteraf pas te betalen

Ja, klopt. Maar is echt duur hoor. Geld komt niet aanwaaien.

Dan maar een klein feestje en het geld ergens anders in steken. Huis etc.

Het is maar 1 dag die zo weer voorbij is.

En dan bye bye floes.

30-06-2009, 03:53

Citaat door Sweetyhanane:
Ja, klopt. Maar is echt duur hoor. Geld komt niet aanwaaien.

Dan maar een klein feestje en het geld ergens anders in steken. Huis etc.

Het is maar 1 dag die zo weer voorbij is.

En dan bye bye floes.

Voor niks een paar jaar lang elke ochtend opgestaan om kranten te bezorgen

Voor niks zoveel pizza's bezorged, zoveel vakken gevuld, zoveel vloeren schoon gemaakt enz.....

30-06-2009, 03:54

Citaat door Bilal_B:
Voor niks een paar jaar lang elke ochtend opgestaan om kranten te bezorgen

Voor niks zoveel pizza's bezorged, zoveel vakken gevuld, zoveel vloeren schoon gemaakt enz.....

En dat voor zijn grote liefde die een droombruiloft wilt hebben.

30-06-2009, 04:02
Misschien toch maar voor een Nederlandse gaan. Ik ben niet gierig, maar koppig als het om zulke dingen gaat. Hoe halen zulke vrouwen het in hun hoofd

30-06-2009, 04:04

Citaat door Bilal_B:
Misschien toch maar voor een Nederlandse gaan. Ik ben niet gierig, maar koppig als het om zulke dingen gaat. Hoe halen zulke vrouwen het in hun hoofd

Het heeft niets met gierigheid te maken. Te veel uitgeven is niet nodig.
Haha, ze verdienen klappen. Uiteindelijk blijven de foto's over.
Ze moeten al die duizenden euro's inlijsten. In plaats van een bruiloft. Dat doet ze er aan herinneren dat ze het wouden uitgeven aan 1 dag.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11