Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Summer Race!

h0ceima_diam0nd
30-06-2009, 00:31

Dag dames, Ik ben in 3maanden tijd, 15kg afgevallen, iets waar ik echt trots op ben/was! Nu ben ik helaas een kilootje of 2 aangekomen en ja dat komt omdat ik de laatste maand, een rare eetschema heb. Ik eet onregelmatig, en meestal haal ik eten bij de chinees, turk of MC. Ik baal hier enorm van natuurlijk, ik was mooi 15kg afgevallen en op een gegeven moment had ik die doorzettingsvermogen en displine niet meer, Ik denk dat dit komt omdat mijn gewicht nu best wel traag is met het verliezen ervan, ik heb nu weinig geduld gekregen. Ik kookte eerst ook erg gezond voormezelf, lekkere groente, af en toe gekookte aardappelen, vis, etc.. gewoon erg varieérend en GEZOND! Helaas is gezond eten nu het laatste wat ik doe, ik heb de afgelopen 3dagen echt lopen piekeren maar nu ben ik het zat, met denken kom ik nergens, ik moet het doen! uitvoeren! beginnen! en wel nu! Ik ga over een paar dagen vertrekken naar Marokko, maar wil (ook tijdens mijn vakantie) bezig zijn met afvallen, ik heb zo'n erge schuldgevoel nu in me, ik ben nu erg bezig met mijn gewicht, dit komt waarschijnlijk omdat ik echt heel mijjn leven lang dik ben geweest, als ik terug kom met vakantie wil ik mijn vriendinnen, nichten etc verassen met mijn nieuwe look, ik wil dit gwn heel erg omdat ze mij altijd motiveren om juist aan mijn eetschema te houden en de junkfood te laten staan, maar meestal eet ik zelfs stiekem het klinkt erg raar allemaaal, daarom word ik er nu echt schijt ziek van en wil ik er nu een mooie verandering aan maken!!:( Mijn doel die echt haalbaar moet kunnen zijn is in 5 weken, 6kg afvallen.. Het liefst wil ik met -10kg terug komen van vakantie, want dan zie je ook echt verandering,... dames willen jullie zo lieff zijn om mij een beetje te helpen dmv tips etc met mij te delen, want ik ben van plan om(ook in Marokko) te gaan sporten, in de ochtend dansen, buikspieroefeningen,springtouwen,zwemmen, etc etc... Dames hoe kan ik dit het beste aanpakken, wat voor (sport)oefeningen kan ik het beste uitvoeren, deel jullie ervaringen zodat ik wat eruit kan pikken.. Ik zal jullie hier héél érg dankbaar mee zijn.. Echt ÁLLÉS IS WÉLKÓM! ALLE BEETJES HELPEN! Pff dit moest er echt uit....:traan1:

VolleDame
30-06-2009, 10:32
de trappen elke ochtend dweilen

h0ceima_diam0nd
01-07-2009, 12:53
de trappen elke ochtend dweilen :hihi: Dat gebeurt sowieso.. Wat kan ik daar het beste eten?

HauteCouture
01-07-2009, 13:51
Allereerst, super goed dat je al 15 kilo kwijt bent, tbarkeAllah :hoera: Drink veel water, loop heel veel, blijf bezig en eet veel fruit. In Marokko eten ze meestal twee warme maaltijden, doe dat niet. Eet alleen 's middags mee, en 's avonds iets lichts. Vermijd ook (ik weet dat het super lekker is) cola, Hawai etc, zit heel veel suiker in. Pas om met lemsemmen, sfenzj en dat soort dingen en eet vooral groente etc. Die ijs, koekjes en chocolade is toch niet te vreten dus dat geluk heb je in ieder geval, en neem gezonde tussendoortjes mee vanuit Nederland (rijstwafels, crackers, Liga evergreen etc). Qua sporten kun je idd veel dansen, lopen, zwemmen (verbrand je super veel mee!) en thuis buikspieroefeningen doen en andere oefeningen om je lichaam strakker te maken. Check:http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html Maar het grootste advies dat ik je wil mee geven, blijf genieten. Niet de hele tijd zo gestresst bezig zijn met calorieen tellen, want dan kom je helemaal kapot terug. Rust uit, geniet, en na de zomer insha'Allah kan je weer verder gaan met de strijd.

HauteCouture
01-07-2009, 13:55

En oh ja, ik weet niet of je een zonnepittenfreak bent (ik wel namelijk :moe:) pas daar ook mee op. Hetzelfde geldt voor mais, zitten ook veel calorieen in. Ik zie trouwens dat je uit Al Hoceima komt, zin om deze zomer te gaan joggen in Therra Youssef :wijs:?

h0ceima_diam0nd
02-07-2009, 01:16
Hey meid, bedankt voor je nuttige tips hier heb ik dus echt wat aan(K) HAHAHAHAHAHAHA ZULLEN WE HET PROBEREN, ROND FAJR-GEBED JOGGEN LANGS DE STRAND:p HIHI GEKKIE IK VROEG NUTTIGE TIPS VOOR HET AFVALLEN, GEENN ZELFMOORDDAANSLAG.. Super bedankt voor je tips heb er zeker weten wat aan, xx

h0ceima_diam0nd
02-07-2009, 01:23
Waar ik het meeste problemen heb is myn armen(die beginnen te hangen enzo en ergg dik zijn ze) en mijn buik:(