Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mascara - Blush - Foundation ?

lella_leyla
30-06-2009, 00:12

Hallo ladies, Ik ben op zoek naar een goede : mascara, blush en foundation voor de vakantie. ( En betaalbaar natuurlijk :o ) Welke raden jullie mij aan?

Nisserine_arif
30-06-2009, 00:26
Ik gebruik Mascara van Chanel. Kost 25 euro. Ik ben zeeeeeeeeeeer tevreden!!

STRALEND_
30-06-2009, 00:32
Mascara - Rimmel sexy curves. € 10,00 Blush - Maxfactor Flwasless perfection blush. En Foundation ook van Maxfactor Lasting Performance. Dit is wat ik gebruik.

senoirina
30-06-2009, 00:34
Helena Rubinstein 35 euro gaat lang mee en is SUPERRR GOED, maar het ligt er maar net waar je van houdt, of het nou van dun en lang is dik en kort dik en lang, het verschilt. Poeder van rimmel 8,95 erg goed blush bij de hema voor 4,95 heb je in het roze en in het ja brons achtig ook mooi hoor lekker goedkoop wat wil je nog meer:D

Nisserine_arif
30-06-2009, 00:36

Geen foundation gebruiken tijdens de warme dagen, je krijgt vlekken op je gezicht als je foundation gebruikt en daarbij krijg je huid niet de kans fatsoenlijk te ademen bij hoge temperaturen. Mascara: Rimmel Sexy Curves L'oreal Collageen Maybelline colossal Poeder (foundation) L'oreal perfect true match minerals (poeder foundation) Max Factor natural minerals (poeder foundation) Blush Essence mineral blush :goedzo: Die gebruik ik ook af en toe. Voor in de zomer is het indd beter om die te gebruiken.

STRALEND_
30-06-2009, 00:39
En wat eigenlijk nog het beste is, is gewoon s'ochtends je gezicht goed scrubben. Dan een goeie dagcreme op. En dan een beetje blush op.