Bekijk volle/desktop versie : Drink jij...



Pagina's : [1] 2 3 4

11-05-2004, 10:00
Asalamoe alaikoem...

Drink jij.... WATER!? wajaw sommige mensen drinken liters per dag...


Nee hoor... ik ga jullie tijd niet zitten verspillen over water...

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die Alcohol drinken? hoe ben je er aan begonnen? waarom? ben je van plan om te stoppen?

xxx

11-05-2004, 10:08


nee ik doe het niet, heb het wel een keertje gedaan, maar ik wist niet dat het alcohol was. een vriend van me goot het in me glas
de sukkel... maar goed ik heb er niks aan overgehouden :P en ik zal nooit vrijwillig aan beginnen

11-05-2004, 17:39
Nee, ik drink alleen bier.

NOo, just kiddinggg

11-05-2004, 17:44
Doe bijna alles wat verboden is en elke dag
denk ik eraan om me te beteren.

Dus jah ik drink ook weleens.

11-05-2004, 17:53


Neej, nooit gedronken en zal t oowk nooit doen

11-05-2004, 17:57
Nee.

Maar ik heb vandaag wel 1,5 liter water gedronken

11-05-2004, 19:05
Dreamlover je hebt een aparte ondertekening..........mag ik vragen hoe je eraan komt?

11-05-2004, 19:32
Reacties zullen bijna alleen komen van die het niet doen of hebben gedaan.

Vroeger waren de vrouwen gezuiverd van dit duivelse brouwsel.

Maar meer meiden gaan uit en meer nemen het er een keer van, rooie wodka redbulletje pasoa justje malibuutje, ach all are damned.

Alleen is ieder zelfstandig hiervoor richting Allah verantwoordelijk.


Dat d8 je, tenzij je met je dronke kop allerlei fratsen hebt uitgehaald die je misschien niet eens meer weet, maar ze staan genoteerd. Stel je voor je hebt een meid verleid door je slange tong en haar bestolen van haar maagdelijkheid.......

11-05-2004, 21:36
Ja, maar ik ben geen moslima. Onder Nederlanders moet je het juist uitleggen als je niet drinkt. Ben je vrouw, dan denkt men al snel dat je zwanger bent.

Het 'Geniet, maar drink met mate' vind ik heel belangrijk. Onder invloed van alcohol kun je gekke en helaas ook gevaarlijke dingen doen, dus ik drink nooit te veel = 2 glazen. En niet te vaak natuurlijk!

11-05-2004, 22:18
Ik las alleen je 1e stukje met de vraag je drink je WATER ...

toen heb ik ja gestemd...

maar later zag ik dat er ALCOHOL stond

Boessa Houda


11-05-2004, 22:18
Ik drink NIET.

En 'water' lukt me ook niet. Je moet toch minstens 2 liter drinken op een dag? Nou ik krijg nie eens half liter door mijn strot. Vind het nie smaken

11-05-2004, 22:58
Nope...geef me liters water en ik ben happy!

12-05-2004, 00:12


Nevaahhhhhh

12-05-2004, 00:28
Elke verboden vrucht; sex buiten het huwelijk, alcohol, drugs, het dierlijk gedragen, diefstal en moord.

Kunnen je voor de rest van je leven tekenen in je tegenslagen en zelfs in je geluk.

Door ellende dat wat je hebt gelaten weer te voorschijn halen.

Door waanzinnige vreugde je teugels laten vieren en dat viert men tegenwoordig bijna niet door Allah te danken maar door dat wat men gelaten heeft weer te eten.


Heb er net nog mee onbeten toen ik haar de deur wees
Ik ben SH66T6n ik heet geen Kees
Ik eet geen kaas en ben de baas
Als slang de vrouw verleid zodat ze de appel benijd.
Een man valt bijna voor elke vrouw
Een vrouw wil alleen jouw
en daarmee spant ze de voortouw
Een man gaat sneller in de fout
Door een vrouw eet hij zout
Want de ander laat hem koud


12-05-2004, 10:13
Ik drink soms 3 liter water per dag..Ik heb altijd een spaflesje bij de hand..(erg handig)..

Alcohol niet..

Pagina's : [1] 2 3 4