Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ideeën kleding NLse bruiloft??

Pagina's : [1] 2

Iman_salmaW
29-06-2009, 17:04

Salaam aleikom dames, Wat is leuk om aan te trekken naar een NLse bruiloft?? Het is op 4 aug. (dus het is vast warm) en ik draag hoofddoek...wie kan me helpen?? ik ben de laatste tijd echt inspiratieloos :hihi: shoukran!!

ghazalla
29-06-2009, 17:13
Een maxijurk...zigeunerrok met een leuk vestje/blousje..

Mar0ekkaas
29-06-2009, 17:15
Ik had een Jacky Kennedy style jurkje aan en s'avonds een lange jurk. Maar ik zag daar mensen in spijkerbroeken.:maf:

Iman_salmaW
29-06-2009, 17:17
een maxi-jurk is idd wel leuk! wat is een jacky kennedy style jurkje? hihi spijkerbroek? dat vind ik niet mooi voor een trouwerij hihi mja hollanders zijn niet zo denk ik (dat ze t heel belangrijk vinden)

PinkPassion
29-06-2009, 17:21

een zwartjurkje of een leuke fleurige rok.. (kokerrok ofzo)

Mar0ekkaas
29-06-2009, 17:22
Jacky Kennedy, ja gewoon heel netjes soms een beetje tuttig maar daar hou ik van. http://lhautevive.files.wordpress.com/2009/03/1962-jackie-kennedy-pearl-necklace.jpg http://farm3.static.flickr.com/2309/2246828889_8b5c361900_o.jpg http://imagecache2.allposters.com/images/LIFPOD/1270610.jpg Alleen dan wat meer van deze tijd. Maxi jurken passen er zeker wel bij.

PinkPassion
29-06-2009, 17:24
Ik had een Jacky Kennedy style jurkje aan en s'avonds een lange jurk. Maar ik zag daar mensen in spijkerbroeken.:broek: ik vind dat echt schandalig als mensen met een spijkebroek naar een bruiloft komen

ghazalla
29-06-2009, 17:26
Op Hollandse bruiloften is dat eerlijk gezegd vrij normaal(En dames ik spreek uit ervaring ik maak alleen Hollandse bruiloften mee zelden een Marokkaanse)..Op een Marokkaanse bruiloft moet je dat niet flikken:hihi:...

PinkPassion
29-06-2009, 17:31
Op Hollandse bruiloften is dat eerlijk gezegd vrij normaal(En dames ik spreek uit ervaring ik maak alleen Hollandse bruiloften mee zelden een Marokkaanse)..Op een Marokkaanse bruiloft moet je dat niet flikken:hihi:... Bij turkse heb je ook weleens meiden die dat aanhebben dan denk ik.. als je al weet dat je naar een bruiloft gaat neem dan wat mee en wissel het om desnoods op je werk ofzo..:)

Mar0ekkaas
29-06-2009, 17:32
ik vind dat echt schandalig als mensen met een spijkebroek naar een bruiloft komen Ligt eraan, als ze gewoon met spijkerbroek en trui komen dan vind ik het ook niet kunnen, maar als het gecombineerd word met een net blousje tsja waarom niet joh.

Iman_salmaW
oohh zon jurkje is wel leuk! maar is dat ook geschikt voor met hoofddoek?? ja veel mensen lopen gewoon met spijkerbroek..is niks joh.. ik wil een keer marokkaanse bruiloft meemaken...gewoon dat iedereen in takshita/kaftan loopt hihi

ghazalla
Bij turkse heb je ook weleens meiden die dat aanhebben dan denk ik.. als je al weet dat je naar een bruiloft gaat neem dan wat mee en wissel het om desnoods op je werk ofzo..:) Ja bij Turkse bruiloften is wel heel overdreven..Merendeels heeft gewoon een spijkerbroek aan..Het is feest,trek dan iets feestelijks aan..

ghazalla
29-06-2009, 17:33

oohh zon jurkje is wel leuk! maar is dat ook geschikt voor met hoofddoek?? ja veel mensen lopen gewoon met spijkerbroek..is niks joh.. ik wil een keer marokkaanse bruiloft meemaken...gewoon dat iedereen in takshita/kaftan loopt hihi Je bent al 1 jaar en 4 maanden met een Marokkaan getrouwd..En hebt nog nooit een Marokkaanse bruiloft meegemaakt..:hihi:

PinkPassion
29-06-2009, 17:34
Ja bij Turkse bruiloften is wel heel overdreven..Merendeels heeft gewoon een spijkerbroek aan..Het is feest,trek dan iets feestelijks aan.. merendeels? Ik weet niet welke bruiloften jij komt:D Er zitten altijd wel domme mensen tussen.. die niet weten dat dat niet feestelijk is.

ghazalla
29-06-2009, 17:36
merendeels? Ik weet niet welke bruiloften jij komt:D Er zitten altijd wel domme mensen tussen.. die niet weten dat dat niet feestelijk is. Bij normale mensen.(ook in Turkije).Voel je niet aangevallen hoor..

Pagina's : [1] 2